فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / پارچه تترون بیمارستانی اصفهان | خرید پارچه تترون برای ماسک

پارچه تترون بیمارستانی اصفهان | خرید پارچه تترون برای ماسک

پارچه تترون بیمارستانی اصفهان مناسب تولید انواع ماسک، لباس و منسوجات بیمارستانی، با قیمت رقابتی و کیفیتی درجه یک برای تمامی عرض ها و گرماژها در کالیته رنگی این پارچه قابلیت خرید اینترنتی دارد.
در صنعت نساجی پارچه در ایران و به خصوص اصفهان، شاهد فعالیت تعداد زیادی از کارخانجات هستیم که در آن انواع پارچه را تولید و جهت مصارف گوناگون روانه بازارهای فروش می نمایند.
با توجه به نیاز پارچه ای همیشگی کارگاه های تولیدی و دوزندگان انواع البسه و منسوجات بیمارستانی، طبیعی است که در برخی از این کارخانجات، بخش اعظمی از تولیدات، برای پارچه های بیمارستانی و بهداشتی بوده باشد.
در حال حاضر این پارچه ها بیشترین استفاده را در زمینه مصارف بیمارستانی دارند:

این پارچه ها هر یک با عرض و گرماژ مخصوص به خود تولید شده و جهت مصارفی خاص مورد استفاده واحدهای تولیدی قرار می گیرند.
با توجه به رعایت نکات بهداشتی در بیمارستان، پارچه های مصرفی بایستی یا یکبار مصرف بوده و یا اینکه از قابلیت شست و شو و ضد عفونی کردن بدون کاهش کیفیت بافت و رنگ برخوردار باشند.
در اینجا قصد داریم تا با انواع پارچه های قابل شست و شو در مصارف بیمارستانی آشنا شده و چگونگی خرید این پارچه در بازارهای داغ و پرحرارت پارچه های بیمارستانی را عنوان نماییم.

ارچه تترون بیمارستانی اصفهان

پارچه های قابل شست و شو در مصارف بهداشتی کدام اند؟

پارچه های بیمارستانی برای آنکه ارتباط مستقیمی با افراد، بیماران و کارکنان بیمارستان ها دارند، یا باید یکبار مصرف باشند و یا اینکه از قابلیت شست و شو و ضد عفونی کردن برخوردار باشند تا شاهد رعایت نکات بهداشتی در ارگان های بیمارستانی بوده باشیم.
در این میان پارچه های قابل شست و شو در مصارف بهداشتی و بیمارستانی عبارتند از:

  1. پارچه تترون بیمارستانی
  2. پارچه ترگال و کجراه بیمارستانی

این دو پارچه از الیاف پلی استر ویسکوز تولید شده و هر یک می توانند برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار گرفته باشند.
کارخانجات تولید کننده انواع پارچه بیمارستانی به خصوص در اصفهان، این پارچه ها را شکل ضد آبژاول تولید می کنند تا در اثر شست و شو با مواد ضد عفونی کننده، به زودی کیفیت رنگ خود را از دست ندهند.
کالیته رنگی پارچه های فوق، کاملا متنوع بوده که با توجه به سیاست بیمارستان های دولتی و خصوصی در زمینه های ذیل بکار گرفته می شوند:

  • لباس بیمار
  • تهیه روپوش پرستاران و پزشکان
  • انواع ملحفه بیمارستانی
  • مقنعه مناسب پرستاران خانم

این پارچه ها با توجه به کیفیتی که داشته، از قیمت قابل قبولی هم برخوردار هستند و می توانند تولیدات بسیار خوب و باکیفیتی را برای واحدهای تولید کننده هر یک از البسه و منسوجات فوق، به ارمغان آورده باشند.
شایان ذکر است که پارچه ترگال بیمارستانی در دو آلبوم پارچه ترگال ساده با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ گرم و پارچه ترگال کجراه با همان عرض اما گرماژ ۲۸۰ گرمی عرضه شده و یکی از مصرفی ترین پارچه ها در تهیه روپوش سفید پزشکی می باشد.
در این میان باید اشاره داشت به این موضوع که پارچه تترون بیمارستانی دارای الیاف نرم تر و با لطافت تر نسبت به پارچه ترگال بیمارستانی بوده و در عرض ها و گرماژهای متنوع تری هم به عرضه رسیده است.

پارچه تترون بیمارستانی در عرض ها و گرماژهای مختلف

همانطور که متوجه شدید پارچه تترون بیمارستانی یکی از پارچه های بیمارستانی با کیفیت ویژه است که اگر در مرغوب ترین نوع خود تولید گردد، می تواند مشخصات و ویژگی های منحصربفردتری را دارا باشد.
از ویژگی های یک پارچه تترون بیمارستانی خوب می توان به این موارد اشاره داشت:

  • نرمی زیر دست فوق العاده
  • ثبات در رنگ
  • لطافت و ظرافت عالی
  • تراکم بافت استاندارد
  • طاقه بندی خوب
  • عرض دقیق پارچه
  • یکدستی رنگ در تمام پارچه
  • تنوع رنگی بالا
  • قیمت بسیار مناسب

پارچه های تترون بیمارستانی تقریبا در تمامی عرض ها و گرماژهایی که داشته، مورد استفاده در مصارف گوناگون بیمارستانی قرار گرفته و کیفیت بالای آن ها، قیمت قابل قبولی را برای این پارچه رقم زده است.
پارچه تترون بیمارستانی اصفهان از نمونه های مرغوب تترون بیمارستانی موجود در بازار است که هم اکنون خواهان بسیار زیادی در میان کارگاه ها و دوزندگان البسه و منسوجات بیمارستانی دارد.
عرض ها و گرماژهای گوناگون پارچه های تترون بیمارستانی عبارتند از:

  1. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۹۰ سانتی متر با گرماژ ۱۰۰ الی ۱۲۰ گرم، مناسب لباس بیماران خردسال و انواع مقنعه برای پرستاران
  2. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متر با گرماژ ۱۲۰ الی ۱۶۰ گرم، مناسب لباس بیماران بزرگسال، انواع ملحفه بیمارستانی، لباس پرسنل، رو تختی و رو بالشی و …
  3. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۸۰ سانتی متر با گرماژ ۱۶۰ الی ۲۰۰ گرم، مناسب برای هر یک از مصارف فوق
  4. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۲ متر با گرماژ ۲۲۰ الی ۲۶۰ گرم، مناسب انواع لباس بیماران، ملحفه بیمارستانی و غیره.
  5. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر با گرماژ ۲۶۰ الی ۳۰۰ گرم، مناسب ملحفه بیمارستانی، لباس بیمار و …

شایان ذکر است که به تولید کنندگان البسه بیمارستانی توصیه می گردد تا اگر می خواهند تولیدات با قیمت تمام شده اقتصادی تر را داشته باشند، پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر را تهیه کنند، چرا که تمامی مصارف سایر عرض های پارچه تترون لباسی را دربر می گیرد.

ارچه تترون بیمارستانی اصفهان

پارچه تترون مخصوص لباس بیماران

از میان تمامی مصارفی که برای پارچه تترون بیمارستانی اصفهان و دیگر کارخانجات تولیدی ذکر شد، تولید انواع لباس برای بیماران، اهمیت جدی تر داشته است.
پارچه تترون بیمارستانی با ویژگی های منحصربفرد تولیدی خود، یکی از مصرفی ترین پارچه ها در تولید لباس بیماران خردسال و بزرگسال یا بهتر است بگوییم کهنسال است که امروزه توسط تمامی کارگاه های تولیدی لباس بیمارستانی، استفاده می شود.
خنکی، سبکی وزن، عدم ایجاد حساسیت پوستی و عدم بدن نما بودن، از جمله مشخصه هایی هستند که پارچه تترون را ویژه ی تولید انواع لباس بیماران قرار داده اند.

پارچه تترون بیمارستانی با طرح های گلدار و عروسکی، می توانند برای لباس بیماران خردسال استفاده شوند. از طرفی طرح های راه راه، چهارخونه و به ویژه ساده پارچه تترون بیمارستانی نیز با رنگبندی آبی و صورتی، تنها در تهیه انواع لباس بیماران بزرگسال و کهنسال استفاده می شوند.
از آنجا که گرماژهای پایینی از پارچه تترون بیمارستانی نیز تولید شده، اما برای آنکه لباس های بیماران به نوعی بدن نما نباشد، گرماژهای ۱۶۰ الی ۱۹۰ گرمی را مناسب ترین وزن یا گرماژ برای این حوزه می دانند.
باید اشاره داشت به این موضوع که در زمینه مصارف بهداشتی، استفاده از پارچه تترون محدود به مصارفی که ذکر شد، نبوده و امروزه شاهد استفاده از پارچه تترون برای تولید انواع ماسک های قابل شست و شو نیز بوده ایم.

ارچه تترون بیمارستانی اصفهان

پارچه تترون برای ماسک با کیفیت ویژه

جدای از تمامی مصارفی که برای پارچه تترون در ارگان های بیمارستانی و مراکز بهداشتی و درمانی می شود، امروزه می توان از آن در تهیه انواع ماسک های قابل شست و شو و ضد عفونی هم استفاده کرد.
حتما می دانید که در کارخانجات تولیدی ماسک، پارچه هایی چون ترگال، اسپان باند، نمدی و … در تولید انواع ماسک بکار می روند.
در این میان پارچه های ترگال و پارچه تترون برای ماسک، مناسب ترین گزینه جهت دوخت انواع ماسک های بهداشتی قابل شست و شو با مناسب ترین قیمت بوده اند.
نرمی، لطافت بالا، ثبات در رنگ، تراکم بافت استاندارد و تنوع رنگی، از مشخصه های اصلی پارچه تترون هستند که می توانند این پارچه را مناسب تولید انواع ماسک معرفی نموده باشند.
گفتنی است که امروزه با توجه به شیوع انواع ویروس ها و بیماری های همه گیر در جهان و کشور ما، نیاز به وسایل بهداشتی از قبیل ماسک، بیشتر و بیشتر می گردد تا زنجیره شیوع بیماری، کم تر شود.
به همین سبب است که کارخانجات تولیدی ماسک در این مواقع بحرانی، گاها نیاز شدیدی به انواع پارچه پیدا می کنند که شاید توسط برخی از سودجویان و احتکار کنندگان، دسترسی به پارچه برای ماسک سخت شده باشد.
اگر چه پارچه یکبار مصرف یا اسپان باند برای ماسک، بهترین و مصرفی ترین گزینه بوده، اما در شرایطی که پیدا کردن پارچه برای تولید ماسک کمی دشوار است، استفاده از پارچه تترون برای ماسک می تواند نیاز جامعه به انواع ماسک را پاسخ داده باشد.
اما آیا می دانید که با توجه به کیفیت برتری که پارچه تترون بیمارستانی اصفهان داشته، چگونه می توان کیفیت واقعی و قیمت مناسب از این پارچه را در بازارهای شهرهای گوناگون کشور خریداری کرد؟
آیا امکان خرید اینترنتی انواع پارچه تترون بیمارستانی با عرض و گرماژهای مختلف و به صورت عمده وجود داشته است؟

ارچه تترون بیمارستانی اصفهان

۲ راهکار خرید پارچه تترون بیمارستانی اصفهان

در حال حاضر نساجی های گوناگونی در کشور ما، به تولید انواع پارچه تترون در زمینه مصارف بیمارستانی پرداخته اند.
از جمله این صنایع نساجی می توان به نساجی بروجرد، نساجی کاشان و نساجی های گوناگون پارچه تترون بیمارستانی اصفهان اشاره کرد.
شایان ذکر است که با توجه به اینکه اصفهان را شهر نساجی ایران به شمار می آورند، طبیعی بوده که برترین کیفیت پارچه تترون بیمارستانی در اصفهان و کارخانجات بزرگ این شهر تولید می گردد.

پارچه تترون درنا، پارچه تترون عمید و پارچه تترون سیب اصفهان را می توان از جمله برندهای درجه یک و باکیفیت پارچه تترون اصفهان معرفی کرد که اغلب تولیدی های مصرفی از پارچه تترون، خواهان این برندها در بازار شهر خود هستند.
از آنجا که محبوبیت پارچه تترون خصوصا در زمینه مصارف بیمارستانی زیاد بوده، پیدا کردن مناسب ترین راهکار برای خرید کیفیت واقعی این پارچه آن هم با قیمت مناسب، امری نگران کننده برای مشتریان بوده است.
باید گفت که هم اکنون ۲ راهکار کلی برای خرید پارچه تترون بیمارستانی اصفهان در بازارهای شهرهای کشور وجود دارد:

  1. مراجعه به بازارهای عمده فروشی پارچه یا بنکداران پارچه در بازارهای کشور
  2. مراجعه به سایت های فروش اینترنتی که فروش مستقیم انواع پارچه های بیمارستانی را انجام می دهند

در این میان بنظر می رسد که مراجعه حضوری به بازارهای عمده فروشی پارچه بیمارستانی، خریداران را با مشکلاتی همراه ساخته است که عبارتند از:

  1. پرداخت هزینه های اضافی رفت و آمد به بازار و تحویل سفارشات
  2. اتلاف زمان اضافی برای گشتن در بازارهای پارچه فروشی
  3. دست و پنجه نرم کردن با تعداد زیادی از دلالان پارچه
  4. خرید اجباری پارچه به قیمتی که فروشندگان ارائه می دهند
  5. خرید پارچه های بی کیفیت با توجه به دست شدن زیاد پارچه

آیا می دانید که با فراهم آوردن امکان تجارت اینترنتی انواع پارچه بیمارستانی، تمامی دغدغه های فوق برای مشتریان از میان رفته و خریداران می توانند در بستر فضای مجازی، خریدی امن و مطمئن و به خصوص اقتصادی تر داشته باشند؟
با توجه به فراگیر شدن اینترنت و فضای مجازی در دنیای امروزی، به نظر می رسد که خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی می تواند تمایزها را از خرید این پارچه با مراجعه به بازارهای حضوری، آشکارتر کرده باشد.
اما از طریق کدام نمایندگی های فروش اینترنتی پارچه بیمارستانی می توان خریدی خوب داشت؟

ارچه تترون بیمارستانی اصفهان

سفارش اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی از نمایندگی رسمی فروش

با توجه به ۲ راهکار اصلی معرفی شده برای خرید پارچه های بیمارستانی خصوصا پارچه تترون بیمارستانی اصفهان، نتیجه بر آن شد که خرید اینترنتی این پارچه از نمایندگی های معتبر، بهترین راهکار برای تمامی خریدارا بوده است.
امروزه تعداد زیادی از فروشگاه های اینترنتی در فضای مجازی وجود داشته که مشغول به عرضه انواع پارچه های بیمارستانی هستند.
در این میان به مشتریان توصیه می شود تا هر مرکز فروش اینترنتی پارچه را برای خرید انتخاب نکنند تا خدای نکرده خریدی بی کیفیت و ناامن نصیبشان نشده باشد.
ثبت سفارش اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی تنها از نمایندگی ها و مراجع رسمی فروش اینترنتی پارچه های بیمارستانی است که می تواند تمایز ویژه ای را با خرید به شکل مراجعه حضوری داشته باشد.
در حال حاضر به خریداران و متقاضیان پارچه تترون بیمارستانی اصفهان توصیه می شود تا خرید این پارچه را از نمایندگی های فروشی صورت دهند که:

  1. با حذف تمامی واسطه ها به شکل مستقیم با کارخانجات بزرگ تولیدی در ارتباط اند.
  2. نمونه های عدلی واقعی را به مشتریان ارسال می کنند.
  3. با ارائه مشاوره های لازم قبل از خرید، خریدی آگاهانه را برای مشتریان رقم می زنند.
  4. ارسال سفارشات را به تمامی نقاط کشور صورت داده و تا زمان رسیدن سفارش به دست مشتریان، پیگیری می کنند.
اگر دنبال چنین نمایندگی فروش اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی هستید، می توانید همین حالا از طریق این مجموعه به ثبت سفارش خود پرداخته و خریدی بی چون و چرا داشته باشید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش مستقیم انواع پارچه تترون بیمارستانی | کارخانه پارچه تترون اصفهان

فروش پارچه تترون بیمارستانی در انواع رنگ ها در نمایندگی های رسمی کارخانجات تولید کننده …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟