فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / فروش مستقیم انواع پارچه تترون بیمارستانی | کارخانه پارچه تترون اصفهان

فروش مستقیم انواع پارچه تترون بیمارستانی | کارخانه پارچه تترون اصفهان

فروش پارچه تترون بیمارستانی در انواع رنگ ها در نمایندگی های رسمی کارخانجات تولید کننده بصورت مستقیم بوده و هیچ واسطه ای در این عرضه، دخالت نمی نماید.
امروزه برای دوخت وسایل کاربردی در ارگان های دولتی سعی شده از پارچه های بسیار باکیفیت و مرغوب استفاده گردد.
چه سازمان های دولتی و چه سازمان های خصوصی یا در پی این هستند یا بسیار خوشند خواهند شد که هزینه هایشان را به هر نحوی شده کاهش دهند.
آن ها با پیروی کردن از این روش، در بودجه ای که در نظر دارند صرفه جویی کرده و مازاد را صرف خرید وسایل دیگر خود می کنند.
پارچه را هر سازمانی تبدیل به البسه و وسایلی می کند که مورد کاربردشان بوده و مصرف گسترده ای دارد.
در برخی ادارات، استفاده از پارچه در متراژهای زیاد می باشد و در برخی دیگر، خرید انواع پارچه در متراژ کمتری و بصورت محدودتر خواهد بود.
در واقع برخی سازمان ها در بعضی زمان ها باز بوده و مشغول به فعالیت هستند و در برخی روزها و شاید ماه ها، دوران تعطبلات خود را سپری می نمایند.
سمت مقابل هم مراکزی وجود داشته که عکس العمل متمایزی را دارند و همیشه حتی روزهای تعطیل نه تنها قادر به گذراندن تعطیلات نیستند، بلکه بصورت شیفتی و البته برنامه ریزی کارمندانشان بصورت دوره ای سر کار می روند.
مراکز درمانی نمونه بارزی از سازمان های بهداشتی ای هستند که تعطیلی در کارشان نیست.
مدارس و سازمان هایی نیز که بصورت تخصصی فعالیت می کنند همانند دانشگاه ها در زمره اماکنی می باشند که در زمان تعطیلات رسمی سال و یا حتی در فصل تابستان، دوران تعطیلات خود را سپری می نمایند.
هر ۲ طیف از اماکنی که در هر ۲ گروه جای دارند، برای دوخت لباس فرم کارمندان و مراجعه کنندگانشان، نیاز به خرید پارچه پیدا می کنند.
مراجعه کنندگان یکی دانش آموزان و محصلان در مقاطع مختلف می باشند و دیگری، بیمارانی که می خواهند در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته یا اعمال تشخیصی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

همان طور که متوجه شدید سازمان هایی نظیر بیمارستان ها بدلیل ارائه خدمت، همیشه باز بوده و می بایست خرید انواع وسایل مورد نیازش را که پارچه نیز جزیی از آن است انجام دهند، بنابراین حجم سفارشات مراکزی همانند بیمارستان ها بالاتر از مدارس و دانشگاه ها و مراکز آموزشی، مطمئنا خواهد بود.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

انواع پارچه بیمارستانی تولید اصفهان

در همین بیمارستان ها نیز، خرید برخی پارچه ها در متراژهای بسیار زیاد و بالا است و خرید انواع پارچه بیمارستانی دیگر، کمتر.
مصرف بعضی پارچه ها در مراکز درمانی، از گذشته ها و زمان های دورتر رایج بوده، در جالی که پارچه های دیگر دوره مصرف کوتاهتری داشته و یا جدیدا به پروسه مصرف این مراکز درمانی وارد شده یا بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، پارچه های دیگر جایگزینش شده است و امروزه هیچ استفاده ای در مراکز درمانی نه تنها به عنوان لباس بیمار و نه لباس پزشک و… از آن ها نخواهد شد.

قدمت مصرف پارچه تترون به گذشته های دور برمی گردد و تا الان که هم هست این پارچه را مورد استفاده قرار می دهند.

هر پارچه ای که در بیمارستان ها مورد کاربرد قرار گرفته، در شرکت های نساجی واقع در اصفهان تولید خواهد شد.
اصفهان و صنایع نساجی واقع در این شهر، تولید انواع پارچه بیمارستانی را بصورت عمده انجام داده و پس از آن، پارچه های تولید گشته را بسوی نمایندگی ها برای فروش ارسال می نماید.

فروش عمده پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی مثل فروش پارچه های مصرفی دیگر در این مکان بهداشتی و درمانی بصورت طاقه ای خواهد بود و هم بصورت رولی.

فرق طاقه و رول در زمینه پارچه در چیست؟

فرق طاقه و رول در زمینه پارچه در چیست؟

در کارخانجات بعد از تولید، پارچه را اگر تا کرده و بصورت ۲ لا عرض بپیچند به این شکل پیچش، طاقه می گویند، چنانچه ۱ لا عرض پارچه جمع آوری گردد نام رول را بر رویش می گذارند.
امروزه تولیدی ها و شرکت هایی که توانسته اند برنده مزایده بیمارستان ها باشند از هر ۲ شکل و طاقه پارچه استفاده می نمایند.
خیاطانی که وسیله ای به نام طاقه باز کن دارند، تمایل زیادی داشته انواع پارچه مورد نیازشان را بصورت رولی خریداری کنند.
برای آن هایی هم که این دستگاه طاقه بازکن را نداشته، فرقی نمی کند پارچه به چه صورت پیچیده شده و توسط آن ها مورد خریداری قرار گیرد.
خرید پارچه های تترون را می توانید به هر ۲ شیوه انجام دهید.
عرض هم در مدل طاقه پیچی تاثیر نمی گذارد.
متراژ انواع پارچه های تترون مصرفی در بیمارستان ها، متفاوت است، این در حالی می باشد که عمدتا طاقه های این نوع پارچه، متراژهای مشخص ذیل را دارد:

  1. ۵۰ متر
  2. ۱۰۰ متر
  3. ۱۵۰ متر

در بیشتر تولیدی های طرف قرارداد با بیمارستان ها، بانوان مشغول به کار هستند و همان طور که مستحضر هستید آن ها، معذور از حمل وسایل سنگین بوده و ترجیح می دهند طاقه های پارچه سبک را خریداری کنند.
هر چقدر متراژ طاقه ها نیز کمتر گردد، وزنش کاهش می یابد.
در حال حاضر فروش پارچه تترون بیمارستانی بصورت غالب با طاقه هایی است که متراژ ۱۰۰ را داشته و وزن بالایی را ندارد.

فروش انواع پارچه تترون بیمارستانی

مرکز خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی

مراجعه به مراکز فروش پارچه تترون بیمارستانی که بصورت اینترنتی فعالیت دارند، هم برای تحار کشورهای دیگر امکان پذیر شده است و هم برای تاجران خارجی.

در میان منسوجات مصرفی در بیمارستان ها، پارچه تترون از جمله پارچه های پرطرفدار و پرسفارش قلمداد شده، بدین صورت توسط کارخانه های نساجی متعددی نیز مورد تولید قرار گرفته است.

فروش پارچه های بیمارستانی با وزن های مختلف است، در حالی که برای همه پارچه های مصرفی در این مراکز، یک محدوده وزن و گرماژ همیشه در نظر گرفته خواهد شد که متداول تر بوده است.
برای پارچه تترون بالاخص زمانی که آن را می دوزند تا لباس طراحی شود، گرماژ نقش مهم تری را دارد.
وزن پارچه هایی که رنج پایینی دارند در نهایت موجب می شود لباس های دوخته شده، نازک باشد و مشکلی به نام بدن نما بودن پیش می آید که البته بیمارستان ها با این معضل، برخورد جدی داشته و آن را مرطود می نمایند.
پارچه های تترون موجود در مراکز اینترنتی در عرض ۱۵۰، می بایست گرماژی بین حداقل ۱۶۵ الی ۱۸۰ را داشته باشد و در عرض ۳ متر، ارقام وزن ۲ برابر گردد.
وزن پارچه های تترون در نمایندگی هایی بجز واحدهای اینترنتی هم باید از قاعده ای که در خطوط بالایی گفته شد، پیروی کند.

فروش انواع پارچه تترون بیمارستانی

لیست قیمت انواع پارچه تترون بیمارستانی

تترون مانند پارچه های بیمارستانی دیگر نظیر پارچه اسپان باند نیست که برای خریدش نیاز به ارائه لیست قیمت باشد.
در زمان فروش پارچه تترون بیمارستانی برای دریافت لیست قیمت آن، تنها نیاز است که عرض را ذکر نمود.
آن چیزی که قیمت این پارچه را بسیار زیاد تحت شعاع و تاثیر قرار می دهد، عرض خواهد بود.
حتما اگر از خریداران پارچه تترون هستید از سفارش دهندگان، گرماژ پارچه را نیز بپرسید تا بعدا مشکلی در این مورد پیش نیاید و گرفتارتان نکند.

البسه و وسایل دوخت گشته از پارچه های تترون را می توان با خیال راحت مورد شست و شو قرار داد، زیرا این پارچه از ثبات رنگ بالایی برخوردار می باشد.
البته چون به بیمارها لباس های مورد استفاده شان در پک هایی بعد از گذراندن طول درمان تحویل داده می شود، آن ها البسه را نمی شورند و دور می اندازند و این نگرانی هم برطرق شده و اصلا نیاید مهم باشد.

فروش انواع پارچه تترون بیمارستانی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید پارچه تترون بیمارستانی | صادرکننده انواع پارچه درجه یک

جنس لباس بیمار باید به نحوی باشد که حساسیت پوستی ایجاد نکند، بدن نما نباشد و به صورت سبک،خوش دوخت، شیک و با رنگ بندی های شاد تهیه شود. برای دوخت لباسهای بیمارا

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟