فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / مرکز فروش پارچه یکبار مصرف + ارزانترین قیمت + تضمین کیفیت

مرکز فروش پارچه یکبار مصرف + ارزانترین قیمت + تضمین کیفیت

مرکز فروش پارچه یکبار مصرف بزرگترین دغدغه مشتریان را از لحاظ کیفیت پارچه و قیمت پارچه یکبار مصرف از بین برده است. زیرا با امکان ارسال پارچه ها از درب کارخانه، شرایط عرضه ارزان ترین پارچه ها با تضمین کیفیت را به وجود می آورد.
پارچه یکبار مصرف جزء پارچه های پراستفاده در محیط های بیمارستانی است که توجه کردن به کیفیت بالای پارچه ها از مهم ترین موارد در هنگام خرید محسوب می شود. زیرا این پارچه ها به شکل مستقیم با پوست بیماران در ارتباط است.
در مرکز فروش پارچه یکبار مصرف، انواع مختلف پارچه روتختی یکبار مصرف در عرض های متفاوت و پارچه های مناسب برای گان ارائه می گردد که دست خریدار را برای انتخاب مناسب ترین نوع باز می گذارد.
انتخاب روش خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، بهترین راه حل برای دسترسی به ارزانترین قیمت پارچه گان و پارچه های اسپان باند است. پس با انتخاب یک سایت معتبر تا حد زیادی می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی چیست؟

مرکز فروش پارچه یکبار مصرف

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی جزء پارچه هایی است که در روند تولید آن به هیچ عنوان از الیاف سنتی استفاده نمی شود. مواد اولیه این پارچه ها از گرانول پلی پروپیلن بوده و در روند تولید این پارچه از دستگاه های خاص استفاده می کنند.
در محیط های بیمارستانی به دلیل جلوگیری از انتشار باکتری، آلودگی و میکروب های مختلف نیاز است که موارد بهداشتی به شکل ویژه ‌تری رعایت شود. به همین سبب در کلیه بخش ها از پوشش های مناسب و خاص استفاده می کنند.
استفاده از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در بخش ‌های مختلف محیط های بیمارستان و مراکز درمانی صورت می گیرد. زیرا این پارچه ها با داشتن ویژگی های منحصر به فرد مانند: آنتی باکتریال بودن و ضد استاتیک بودن در شرایط و محیط های سخت نیز کاربرد دارند.
در بیمارستان افراد زیادی در رفت و آمد هستند که توجه کردن به جلوگیری از نفوذ و انتقال بیماری ها، تأثیر زیادی در حفظ جان بیماران دارد.
به همین سبب، از پارچه های یکبار مصرف برای تولید لباس بیمار، لباس جراح و لباس برای ورود به بخش های mri و ارتوپدی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می کنند. زیرا پس از پایان استفاده توسط هر فرد، به راحتی لباس ها دور انداخته شده و به چرخه استفاده مجدد بر نمی گردد.
مهمترین ویژگی هایی که پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از آن برخوردار است، شامل موارد ذیل می گردد:

عدم جذب مایعات

داشتن ویژگی عدم جذب مایعات موجب می ‌شود ،تا هرگونه خون و رطوبت به بدن بیمار انتقال پیدا نکند.

لطافت و ظرافت مناسب

به دلیل ارتباط مستقیم با پوست بدن بیماران داشتن لطافت و ظرافت از ویژگی ‌های مهم این پارچه محسوب می شود که هیچ گونه آسیبی برای افراد به وجود نیاورد.

عدم بدن نمایی

از آنجا که این البسه را بیماران خانم و آقا مورد استفاده قرار می دهند، برای حفظ مسائل شرعی و احساس راحتی بیشتر برای خانم ها، این پارچه ها را به گونه ای طراحی می کنند که هیچ گونه بدن نمایی نداشته باشد.

ثبات رنگ مناسب

داشتن ثبات رنگ مناسب موجب شده، در حین پوشیدن بر روی پوست بدن هیچ گونه رنگدهی ایجاد نکند.

برخورداری از آهار کامل

داشتن آهار کامل سبب می شود، تا در حین استفاده از این پارچه ها، در برابر کشش و پارگی مقاومت بالاتری داشته باشند.

ویژگی های مهم پارچه روتختی یکبار مصرف

مرکز فروش پارچه یکبار مصرف

پارچه روتختی یکبار مصرف از گروه پارچه های اسپان باند و نبافته است که متناسب با سفارش مشتریان امکان تولید آن در گرماژهای مختلف با طول و عرض های متفاوت وجود دارد. اغلب درمانگاه ها، بیمارستان ها و کلینیک ها به صورت کلی جهت حفظ بهداشت فردی از روتختی یکبار مصرف استفاده می کنند.
در اغلب مواقع رول هایی که تحت عنوان رو تختی مورد استفاده قرار می ‌گیرند، به صورت پرفراژدار یا مطابق سفارش مشتری بدون پرفراژ تولید می گردد. این رول ها را می توانید عموما در رنگ سفید تهیه کنید. اما گاهی اوقات رنگ های صورتی، آبی و سبز هم به درخواست مشتریان به بازار عرضه می شود.
این پارچه ها را در گرماژهای مختلف از ۱۷ گرم تا گرماژ ۳۵ گرم تولید می کنند که بر حسب شرایط استفاده می توان هر کدام از این تراکم ها را انتخاب نمود. از لحاظ عرض نیز این محصول در تنوع بالا تولید شده و برای همه تخت ها در مراکز درمانگاهی و بیمارستانی می ‌توان از عرض های مناسب و مقرون به صرفه استفاده نمود.
پارچه روتختی یکبار مصرف باید از برخی ویژگی ها برخوردار باشد تا در محیط استفاده بدون هیچ مشکل به کار برود، مانند:

دوام بالا

این پارچه باید از دوام بالایی برخوردار بوده و در برابر رطوبت، خونریزی و مواردی از این قبیل مقاومت کرده و این مواد را به سطح زیرین انتقال ندهد.

مقاوم در برابر خراشیدگی

این پارچه ها باید در برابر خراشیدگی، مقاومت بالایی از خود نشان بدهند و به راحتی الیاف آن از یکدیگر گسسته نگردد.

نرمی و لطافت

عموماً این پارچه ها با پوست انسان در ارتباط بوده و داشتن نرمی و لطافت فوق العاده بالا جزء موارد بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.

داشتن عرض های متنوع

داشتن عرض های متنوع موجب می ‌شود تا برای هر نوع تختی از عرض مناسب استفاده شود. به عنوان مثال برای تخت های معاینه و ماساژ رول هایی با عرض ۷۵ سانتی متر کاربردی است؛ اما برای تخت های بستری باید از عرض های بیشتر استفاده شود.

بررسی پارچه گان اسپان باند

گان جراحی جزء لباس های دوخته شده برای مرکز درمانی و بیمارستان ها است که معمولاً در اتاق عمل مورد استفاده پزشک جراح و دستیاران قرار می گیرد. به دلیل کاربرد گسترده این لباس در اتاق عمل و در محیط جراحی های پیچیده و حساس نیاز است که حتماً قبل از استفاده استریل گردد.
با جایگزین کردن پارچه های یکبار مصرف به جای پارچه های بافت سنتی تا حد زیادی استفاده از دستگاه های استریل کاهش پیدا کرده اند. زیرا اغلب پارچه های یکبار مصرف به صورت کاملا آنتی باکتریال تولید می شوند. با رعایت برخی از نکات در خطوط تولید دیگر نیازی به استفاده از دستگاه اتوکلاو نمی باشد.
قیمت پارچه گان اسپان باند به نسبت پارچه های سنتی مناسب تر بوده، به همین سبب توانسته است به عنوان جایگزین کامل این پارچه ها قرار بگیرد. چرا که استفاده کردن از این پارچه برای دوخت گان دغدغه پزشکان و جراحان را برای شرایط خاص و فوری از بین می برد. زیرا با خیال راحت از استریل بودن می‌ توانند در صورت نیاز به پوشیدن ناگهانی لباس جراحی از این البسه به کار ببرند.
معمولا برای تهیه گان پزشکی از دو رنگ آبی نفتی و سبز پررنگ استفاده می شود. زیرا این دو رنگ در محیط اتاق عمل از انحراف چشم جراح به دلیل وجود رنگ قرمز خون، جلوگیری می کند و منحرف نشدن چشم جراح تأثیر بیشتری در موفقیت عمل های جراحی می گذارد.

مشخصات بهترین مرکز فروش پارچه یکبار مصرف

با توجه به استفاده گسترده پارچه های یکبار مصرف، بازار عرضه و فروش آنها نیز بسیار متنوع است. اما در بین این تنوع بالا انتخاب یک مجموعه که خیال مصرف کننده از تهیه پارچه با کیفیت راحت باشد، کاری سخت و دشوار است.
با روی کار آمدن فروشگاه های متعدد به صورت حضوری و آنلاین، پیدا کردن یک مجموعه که پارچه های اسپان باند را در بالاترین سطح کیفیت و قیمت مقرون به صرفه ارائه دهد، اهمیت می یابد. چرا که در خریدهای عمده، تفاوت ناچیز در نرخ پارچه ها تأثیر زیادی در هزینه های نهایی کارگاه های تولیدی می گذارد.
برای اینکه در بازارهای شلوغ بهترین مرکز فروش پارچه یکبار مصرف را شناسایی کنید، نیاز است به برخی از ویژگی های این مراکز توجه نمایید. زیرا وجود برخی از ویژگی ‌ها و مشخصات موجب می شود تا خیال خریدار از کیفیت منسوجات تهیه شده آسوده گردد.
برخی از مشخصات بهترین مراکزی که در زمینه فروش پارچه های اسپان باند فعالیت حرفه‌ ای دارند، عبارتند از:

ارائه مشاوره رایگان

ارائه مشاوره رایگان، کمک می کند تا خریدار به شکل بهتری ویژگی ‌ها و مشخصات پارچه ها را شناسایی کرده و متناسب با محیط استفاده، از این پارچه ها انتخاب کند.

ارتباط مستقیم با کارخانجات

ارتباط مستقیم و بدون واسطه با کارخانجات تولید کننده پارچه های یکبار مصرف موجب می ‌شود تا خریداران در آرامش کامل بتوانند هر کدام از برندهای مطرح مدنظر را به شکل مستقیم از درب کارخانه تحویل بگیرند.

ارائه قیمت درب کارخانه

قیمت پارچه اسپان باند جزء مسائل بسیار مهمی است که در هنگام خرید این پارچه ها مد نظر قرار می گیرد. ارائه نرخ های درب کارخانه، خیال خریدار را از نبود واسطه ها در معاملات خود راحت می کند.

ارائه لیست کامل پارچه های یکبار مصرف

پارچه های یکبار مصرف از لحاظ عرض، گرماژ، رنگبندی و ویژگی در تنوع بالایی تولید می شوند. ارائه یک لیست کامل از همه این پارچه ها موجب شده، تا خریدار با خیال راحت تر از بین این تنوع پارچه مورد نظر را انتخاب کند.

ارسال سریع

امکان ارسال سریع از ویژگی های منحصر به فرد یک مجموعه فروش است؛ زیرا اغلب خریداران تمایل دارند تا با انجام معامله در کمترین زمان، پارچه خریداری شده را برای استفاده در محیط های کارگاه تحویل بگیرند.

فروش به شیوه های مختلف

یک مجموعه معتبر باید از تمامی روش های فروش پشتیبانی کند، تا بتواند نیاز همه گروه ‌های خریداران را پاسخ دهد. داشتن یک سایت معتبر برای مشتریانی که دسترسی آسانی به مراکز حضوری ندارند و همچنین فراهم آوردن امکان فروش تلفنی از ویژگی های منحصر به فرد این مراکز به شمار می آید.

مزایای خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

فروش پارچه اسپان باند

با توجه به پیشرفت های زیادی که در تکنولوژی به وجود آمده، استفاده کردن از فضای اینترنت برای انجام معاملات مختلف تقریباً همه گیر شده است که اغلب تولید کنندگان و خریداران عمده با این فضا آشنایی دارند.
راه اندازی سایت آنلاین برای عرضه انواع مختلف پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، موجب شده تا مشتریان در اقصی نقاط کشور بدون صرف وقت و طی کردن مسیرهای طولانی، پارچه مورد نظر خود را انتخاب کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تهیه کنند.
به طور کلی انتخاب یک سایت معتبر برای خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی مزیت‌های زیادی به دنبال دارد که در ادامه به برخی از آن می پردازیم:

  • امکان خرید مستقیم از کارخانجات تولید کننده پارچه های یکبار مصرف
  • انجام خریدهای اقتصادی و مقرون به صرفه به دلیل کاهش بسیاری از هزینه های جانبی
  • کاهش هزینه های حمل و نقل و جابجایی و رفت و آمد برای سفارش پارچه
  • امکان دریافت کالیته رنگ بندی برای بررسی بیشتر قبل از ثبت سفارش نهایی
  • دریافت مشاوره های رایگان توسط کارشناسان متبحر سایت برای خریدهای بهتر

ارائه مناسب ترین لیست قیمت پارچه اسپان باند

معمولاً در کارخانجات تولید پارچه های یکبار مصرف برای مشخص کردن نرخ پارچه اسپان باند به برخی از عوامل فنی که در پروسه تولید اتفاق می‌ افتد توجه می کنند. از مهمترین عوامل فنی می توان به ضخامت پارچه ها، تراکم بافت، عرض پارچه و نوع رنگ بندی آن اشاره نمود.
شناسایی عواملی که بر قیمت پارچه یکبار مصرف در بازار تأثیر می گذارند، کمک می کند تا بهترین پارچه ها را با نرخ های مقرون به صرفه تهیه نمایید. یکی از مهم ترین این عامل ها که در پروسه توزیع وجود دارد، انتخاب مراکز عرضه و فروش است.
این مجموعه یکی از معتبرترین مراکز است که با خیال راحت می توانید مناسب ترین لیست قیمت پارچه اسپان باند را دریافت کنید. زیرا تمامی واسطه ها از پروسه توزیع حذف شده و پارچه ها به شکل مستقیم از کارخانه به دست مصرف کننده نهایی می رسد.

این مجموعه به عنوان بهترین مرکز فروش پارچه یکبار مصرف با کمک کارشناسان متبحر در صنعت نساجی تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتری را ارائه می دهد. به همین سبب مشتریان با خیال راحت پارچه ای با کیفیت و کاربردی تهیه می کنند، تا بتوانند از تمام ویژگی های آن بهره ببرند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

بهترین قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در بازار

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در بازار اگر چه ارزان و مقرون به صرفه بوده، …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟