فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت پارچه اسپان باند اصفهان در نمایندگی آنلاین

قیمت پارچه اسپان باند اصفهان در نمایندگی آنلاین

قیمت پارچه اسپان باند اصفهان در نمایندگی آنلاین قیمتی بسیار مناسب تر نسبت به نمایندگی های حضوری می باشد و هزینه های حمل و نقل و رفت و آمدی کمتری نیز خواهد داشت.
در بازارهای امروزی خرید و فروش پارچه، نام اسپان باند برای بسیاری از خریداران و فعالان در حوزه تولید انواع البسه و منسوجات پزشکی و بهداشتی، نامی آشناست.

آیا می دانید که با توجه به اینکه میزان تقاضا از پارچه های اسپان باند، بالاست، کدام یک از نمایندگی های فروش توانسته اند بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از این پارچه را خریداری کرده باشند؟

شناخت پارچه اسپان باند تولید اصفهان

قبل از اینکه بخواهیم به کارخانه تولید پارچه اسپان باند اصفهان بپردازیم، می خواهیم خود پارچه ی اسپان باند را تا حدودی معرفی کنیم که آشنایی مختصری با این پارچه داشته باشید.
پارچه های اسپان باند از پارچه ها و منسوجات بی بافت می باشد و جنسش از پلی پروپلین است.
اسپان باند را شاید با نام های دیگری مانند یک بار مصرف، بی بافت،نبافته، نبافته ی سوزنی و نبافته ی اسپان در بازار بشناسید.
پارچه های اسپان باند از الیاف پرس تشکیل شده اند و ضخامت و وزن و گرماژهای متفاوتی دارند.
پارچه های اسپان باند در کارخانه های مختلف در شهرهای گوناگون ایران تولید می شوند از جمله می توان به شهرهای تولید کننده ای همچون: کلاردشت، تبریز، تهران، اصفهان، سمنان، همدان، ملایر، یزد و مشهد اشاره کرد.
بیشتر کارخانه های تولید اسپان باند در اصفهان و تهران قرار دارند و اما معروف ترینشان در کلاردشت واقع شده است.
کارخانه ی تولید پارچه های کیلویی در اصفهان هستند که تولیدات خودشان را بیشتر به صورت عمده روانه ی بازار هدف می کنند.

قیمت پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند ملت بلون و مشخصات آن

پارچه های ملت بلون از خانواده ی پارچه های اسپان باند هستند که متشکل از فیلامنت های منقطعی در طول های متفاوت و ظرافتی حدود ۱-۵ میکرون با استفاده از تکنولوژی ملت بلون می باشد.
از بارزترین و مهم ترین خصوصیات این پارچه های ملت بلون می توان به ظرافت الیاف و قدرت نفوذناپذیری بسیار بالا در برابر مایعات اشاره کرد.
مشخصات پارچه های اسپان باند ملت بلون را می توان این گونه بیان کرد:

  • گرماژ بین ۱۵ تا ۱۰۰
  • دارا بودن قابلیت جذب تا بیش از ۱۵ برابر وزن آن
  • دارا بودن عرضی با حداکثر ۳۴۵ سانتی متر

تنفس پذیری و قابلیت جداسازی ذرات جامد بسیار ریز از جمله ویژگی های است که می توان به آن به خوبی اشاره کرد.
از محصولات ملت بلون در موارد زیر بسیار استفاده شده است و کاربردهای فراوانی دارد.
معروف ترین کاربرد آن، تولید پارچه برای ماسک جراحی است.
دومین کاربرد مهم و معروف، کاربرد در پزشکی و جراحی می باشد.
در این مورد بازار لباس بیمار پارچه ای یکبار مصرف و بسته بندی های استریلیزه بسیار داغ است.
محصولات ملت بلون را می توانیم در انواع بهداشتی و محافظتی به کار ببریم.
در ساخت انواع دستمال و پدهای بهداشتی بانوان و لایه های رویی پوشک کودکان و بزرگسالان استفاده می شوند.
استفاده از انواع آن برای جذب مواد روغنی و استفاده مناسب در فروشگاه های اتومبیل و صنایع نیروگاهی نیز مورد استفاده ی دیگر ملت بلون است.
این پارچه ها بهخاطر نوع جنسی که دارند نیز می توانند به عنوان عایق های حرارتی استفاده شوند.
از پارچه های اسپان باند ملت بلون در موارد بسیار زیادی استفاده می شود.

قیمت پارچه اسپان باند

چرا پارچه اسپان باند مصارف بیمارستانی خوبی دارد؟

پارچه های اسپان باند یا یک بار مصرف به دلیل دارا بودن قیمتی ارزان تر نسبت به سایر پارچه ها و همچنین ویژگی های خاصی که دارند برای مصارف پزشکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

باتوجه به شرایط بازار و شیوع ویروس کرونا یا کووید ۱۹ می توان اظهار داشت بیشترین خریداران پارچه های یک بار مصرف بیمارستانی، بیمارستان هاو مراکز درمانی هستند که برای جلوگیری از شیوع این ویروس یا ویروس ها و باکتری های دیگر و در نهایت حفظ جان کادرهای درمانی از این لباس های یک بار مصرف دوخته شده با پارچه های اسپان باند استفاده می کنند.
قیمت پایین این پارچه های اسپان باند بیمارستانی و همچنین تنوع رنگی که دارند و خواصی مانند آنتی باکتریال و آنتی یووی بودن آن ها از مواردی است که نظر تولیدی های لباس بیمارستانی را به خود جذب کرده است.
از جمله کاربردهای گوناگون و مهم پارچه های اسپان باند بیمارستانی می توانیم این موارد مصرف را بیان کنیم:

  1. تولید دستمال های مرطوب بهداشتی
  2. روانداز و زیراندازهای بهداشتی و یک بار مصرف بیماران
  3. لباس بیمارن و اتاق عمل و جراحی
  4. کلاه ها و ماسک های یک بار مصرف
  5. باند و گازو پدهای مصرفی یک بار مصرف بیماران
  6. لایه های بیمارستانی و بهداشتی
  7. ملحفه های بهداشتی
  8. رویه های پوشک بچه و بزرگسالان و پدهای بهداشتی بانوان

قیمت پارچه اسپان باند در بازار چه رنجی داشته است؟

چیزی که باید برای افراد و تولید کنندگان ارزش زیادی داشته باشد دانستن این موضوع است که آن پارچه ها را برای دوخت و آماده سازی چه چیزهایی می خواهند خریداری کنند.
آیا برای انجام آن کار و فعالیت کیفیت کار برایشان مهم تر است یا قیمت نهایی و تمام شده ی پارچه ها!
با دانستن پاسخ این سوال ها می توانید نوع کیفیت و قیمت مورد نظرتان را انتخاب کنید.
موضوع مهمی که در این وجود دارد این است که کارخانه های برند و معروف در تولید پارچه های اسپان باند علاوه بر این که کیفیت کار بالایی دارند، پول برند خودشان را هم بر روی اجناس می گیرند.
این مورد خود نیز می تواند سبب نوسان قیمت پارچه اسپان باند شود.
قیمت پارچه اسپان باند با مقادیر و ارقام گوناگون در بازار موجود هستند.
علت این قیمت های متفاوت را می توانیم در سطح کیفیت پارچه ها نیز در نظر بگیریم. مثلا نباید انتظار داشته باشیم که قیمت یک پارچه با کیفیتی عالی برابر با قیمت همان پارچه در سطح کیفی درجه دو باشد.
پارچه های اسپان باندی هم وجود دارند که رنگ های متفاوت دارند و یا ملت بلون هستند و ویژگی های خاص بیشتری نسبت به اسپان باندهای ساده دارند که این نیز باعث تغییر قیمت آن ها نیز خواهد شد.
بنابراین همان طور که بیان کردیم ابتدا باید بدانید از چه نوع پارچه ی اسپان باندی و با چه کیفیت و ویژگی هایی و برای آماده سازی چه محصولی می خواهید استفاده نمایید تا بتوانید به راحتی قیمت مورد نظرتان را پیدا و خرید خود را ثبت نمایید.

قیمت پارچه اسپان باند

نمایندگی آنلاین عرضه انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

همان طور که در جامعه امروزی مشهود است، پیشرفت علم و تکنولوژی سبب شده است تا مردم و افراد و کارگاه های تولیدی اکثر خریدهای خود را به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش بدهند.
مزایایی که این روش از خرید نسبت به روش خریدهای سنتی وجود دارد مردم را راغب به این نوع خرید می کنند.
شایان ذکر است تا بدانید الان اکثر تولیدی ها و کارخانه های تولید پارچه های اسپان باند و یک بار مصرف برای محصولات و تولیدی های خودشان سایت و شبکه های مجازی دارند که از طریق آن خود و محصولاتشان را به عموم معرفی می نمایند.
خرید از این سایت ها دارای ویژگی هایی نیز همچون کم شدن هزینه های رفت و آمد و حمل و نقل و صرفه جویی در زمان مورد استفاده در پی گشتن و جست و جوی کارخانه ای با پارچه های بهتر و باکیفیت تر می باشد و قیمت پارچه اسپان باند نیز مناسب تر خواهد بود.
از معایبی که می توان برای این روش نام برد عدم اطلاع و اطمینان از کیفیت و رنگ پارچه ها است که فرد در حالت حضوری می تواند آن را بررسی کند اما در حالت خرید غیرحضوری و اینترنتی امکان این مورد وجود ندارد.
برای این موضوع هم چاره ای اندیشیده شده که افراد و تولیدی ها میتوانند قبل از ثبت سفارش خودشان درخواست کالیته دهند و از طریق آن از کیفیت جنس و رنگ پارچه ها و همچنین تنوع رنگی آن ها اطمینان حاصل کرده و جهت رضایت خاطر نیز می توانند کالیته را به آزمایشگاه های مخصوص برده و با انجام آزمایشات لازم از کیفیت آن ها به طور قطعی مطمین شوند.
پارچه های اسپان باند و یکبار مصرف بیمارستانی در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا و یا کووید ۱۹ طرفداران زیادی پیدا کرده است که مهم ترینشان بیمارستانها و مراکز درمانی است.
الان که رفت و آمد افراد محدود شده است تا زنجیره ی کرونا را بتوانند قطع کنند و یا حداقل ضعیف کنند، افراد بیشتر به سمت خریدهای اینترنتی روی آورده اند.
بیمارستان ها و مراکز درمانی سفارش های خوب و زیادی از پارچه های یکبار مصرف را برای کادرهای درمانی و بیماران ثبت می کنند و به تولیدی های مورد نظرشان تحویل می دهند تا اجناس مورد استفاده ی آن ها را تولید کنند.

قیمت پارچه اسپان باند

مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند یکبار مصرف

از مزایای این روش می توان به کاهش حمل و نقل و رفت و آمد افراد اشاره کرد که مسلما کاهش هزینه های جاری شرکت ها و تولیدی ها را نیز در پی خواهد داشت.
ثبت سفارش از طریق اینترنت نشان دهنده ی پیشرفت آن جامعه در زمینه ی فکری و تکنولوژی و اطلاعاتی است. دستکش لاتکس ۱۰۰ عددی یکی از ضروریات جاهای آلوده مثل بیمارستان است.
مهم ترین مزایای خرید به روش اینترنتی را می توانیم به این شکل بیان کنیم:

  1. دارا بودن حق انتخاب (در این روش افراد با طیف وسیعی از محصولات مورد نیازشان و با ویژگی های مختلف و متنوع روبرو شده و به راحتی می توانند نوع نیازشان را مشخص نمایند و ثبت سفارش کنند. افراد در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند اجناس و حتی کارخانه ها و تولیدی ها را از همه نظر بایکدیگر مقایسه کرده و به راحتی انتخاب نمایند.)
  2. افزایش قدرت خرید (در روش خرید اینترنتی افراد تنها با چند کلیک و صرف چند دقیقه و یا حتی ثانیه از زمان می توانند انتخاب خود را قطعی کنند. بدون صرف هیچ زمان اضافه ای و یا هزینه های رفت و آمد و حل و نقل و پارک ماشین و غیره…)
  3. دسترسی بیشتر و بهتر به محصولات و خدمات (این مورد مزیتی دو جانبه است که در آن هم فروشندگان سود می کنند هم خریداران. زیرا در هر زمان از شبانه روز که خریدار بتواند می رود محصول خود را انتخاب و ثبت سفارش می کند بدون توجه به محدودیت زمان و مکانی. همین طور در هر زمان و مکانی هم فروشندگان می توانند درآمد کسب کرده و فروش خود را قطعی کنند.)
  4. حذف هزینه های سربار مزیتی برای فروشندگان به حساب می آید که به موجب آن از هزینه هایی مثل خرید و یا اجاره مغازه، دکوراسیون و قبض های خدماتی معاف می شوند.
  5. قیمت بهتر از دیگر مزایای رقابتی این نوع از خرید می باشد که در این روش واسطه ها حذف شده و افراد می توانند محصول را به صورت مستقیم از خود فروشنده و یا تولیدکننده خریداری کنند.
  6. خرید اقلام قدیمی و یا استفاده نشده با قیمتی پایین تر نیز موردی است که افراد با نیازی معمولی تر می توانند انجام داده و سود بیشتری را از آن خود کنند.
  7. کسب اطلاعات دقیق از محصول مزیت بسیار خوب این روش است که از طریق آن افراد می توانند هر چقدر که تمایل دارند در رابطه با آن محصول و روش تولیدش اطلاعات به دست آورند چیزی که عملا در حالت خرید حضوری ممکن نیست.
  8. تحویل در کمترین زمان هم موردی است که می توانیم به موارد خوب خرید پارچه های اسپان باند به روش اینترنتی اضافه کنیم که شاید حتی در کمتر از چند ساعت بشود خرید ثبت شده را تحویل گرفت.
  9. موردی را نیز می توانیم اضافه کنیم که شاید مورد توجه افراد بسیاری قرار می گیرد و آن این است که تخفیف های فصلی و دوره ای نیز وجود دارد که بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها آن ها را فقط از طریق سایت و شبکه های مجازی خودشان اعلام می کنند. این مورد می تواند در میزان سود خریداران تاثیر زیادی داشته باشد. و در عین حال عاملی برای جذب آن افراد به خرید از این مجموعه و روش اینترنتی باشد.
  10. دسترسی به نظرات مصرف کنندگان و خریداران قبلی از آن مجموعه را نیز می توانیم به عنوان مورد آخر و مهم معرفی کنیم که در آن افراد با جویا شدن نظر دیگران خرید بهتری خواهد داشت که در خرید های حضوری امکان برخورد افراد با مشتریان قبلی همان کارخانه ها و یا تولیدی ها بسیار کم خواهد بود.
پیشنهاد می کنیم همین حالا خرید عمده پارچه های اسپان باند را از طریق این مجموعه با قیمت دست اول کارخانه تجربه نمایید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه اسپان باند

اسپان باند پزشکی | فروش مستقیم پارچه اسپان باند

اسپان باند پزشکی یکی از منسوجات بسیار پرکاربرد در این صنعت است، که فروش مستقیم …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟