فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون / تولید پارچه تترون بیمارستانی | صادرکننده انواع پارچه درجه یک

تولید پارچه تترون بیمارستانی | صادرکننده انواع پارچه درجه یک

جنس لباس بیمار باید به نحوی باشد که حساسیت پوستی ایجاد نکند، بدن نما نباشد و به صورت سبک،خوش دوخت، شیک و با رنگ بندی های شاد تهیه شود. برای دوخت لباسهای بیماران می توان از پارچه های یکبار مصرف یا اسپان باند فلامنت در فلامنت، فلامنت پنبه، پلی استر پنبه، تترون و غیره استفاده کرد. پارچه های بیمارستانی در انواع مختلفی برای دوخت لباس بیمار، لباس جراح، لباس اتاق عمل و غیره وجود دارند که مناسب ترین و به صرفه ترین جنس آن ها، پارچه تترون سفید می باشد و برای لباس پرسنل، روپوش پزشکی و پرستاری به کار می رود.

به علت مصرف بالای بیمارستان ها از پارچه تترون، کارخانجات مختلف تترون هایی با طیف رنگ بیمارستانی تولید می کنند که به اصطلاح پارچه تترون بیمارستانی می گویند. تفاوت اصلی پارچه تترون معمولی با پارچه تترون بیمارستانی در قیمت پایین تر و رنگ بندی روشن آن است. یکی از شهر های مهم برای تولید پارچه تترون بیمارستانی، شهر اصفهان است که از بزرگترین تولید کنندگان این نوع پارچه در ایران می باشد.

اصلی ترین دلایل محبوبیت پارچه تترون برای استفاده در لباس بیمارستانی شامل موارد زیر می باشد:

  1. قابلیت شست و شو بودن
  2. امکان استفاده چندین باره
  3. قیمت ارزان
  4. سبک بودن
  5. لطافت
  6. رنگ بندی متنوع

در ادامه مطالب به عبارات زیر خواهیم پرداخت:

پارچه فلامنت بیمارستانی

پارچه اسپان باند بیمارستانی

پارچه ترگال و همچنین کارخانه تولید پارچه بیمارستانی در ایران.

تولید پارچه تترون بیمارستانی | صادرکننده انواع پارچه درجه یک

مرکز تولید پارچه تترون بیمارستانی

مرکز تولید پارچه تترون بیمارستانی تولید پارچه تترون بیمارستانی در کارخانه های نساجی با الیاف پلی استر و ویسکوز انجام می شود. اکثریت کارخانه های تولیدکننده انواع پارچه بیمارستانی با عرض های مختلف در شهر اصفهان قرار دارد.

بیشترین حجم تولید پارچه بیمارستانی در کارخانه های نساجی کشور ایران و شهرستان های دیگر به رنگهای سفید، صورتی و آبی موجود می باشد.

شهر بروجرد یکی دیگر از تولیدکنندگان این پارچه محسوب می‌شود که قیمت پارچه تترون بروجرد نسبت به سایر پارچه ها مقرون به صرفه تر است.

لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی

لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی قیمت انواع پارچه های بیمارستانی تترون دارای عرض ۳ متر زیادتر و تهران به عرض ۱۵۰ سانتیمتر می باشد که با قیمت ۷۴۰۰ تومان به فروش می رسد. تولیدی ها باید در کنار توجه به قیمت پارچه تترون بیمارستانی این نکته را نیز در نظر داشته باشند که با خرید کدام یک از ارز پارسی بیمارستانی تترون، پرتی کمتری خواهد داشت.

همان طور که می دانید انواع پارک های تهران در بسیاری از موارد مانند ست بیمار در مراکز درمانی استفاده می‌گردد؛ اما اعتراض شده است در این مراکز پارچه های با کیفیت مناسب و عرض های مختلف ارائه شود. شما می توانید کلیه اجناس و تولیدات را از سایت این فروشگاه ها خریداری نمایید.

خرید عمده پارچه تترون بیمارستانی

خرید عمده پارچه تترون بیمارستانی خرید عمده پارچه تترون بیمارستانی بیشتر در شهر اصفهان انجام می شود. نساجی اصفهان، صنعتگران نمایندگی رسمی پارچه تترون سهند در اصفهان بوده است و کلیه محصولات این کارخانه با تیراژ بالا به صورت خرید مستقیم از کارخانه انجام می گیرد. پارچه تترون بیمارستانی انواع مختلفی دارد که بسیاری از افراد تصور می‌کنند تمامی پارت ها در آن با یک کیفیت عالی می باشد و تفاوت اصلی آنان در قیمت فروش می باشد؛ در صورتی که قیمت نهایی بسته به عوامل متعددی می باشد که عبارت اند از:

● الیاف به کار برده شده

● مهلت تکمیل و رنگرزی

● کیفیت بافت

● انواع رنگ و…

فروش انواع پارچه تترون بیمارستانی

فروش انواع پارچه تترون بیمارستانی تولید انواع پارچه بیمارستانی تترون را کارخانه های نساجی با عرض های متفاوتی انجام می دهند مانند عرض های زیر:

  • پارچه بیمارستانی تترون دارای عرض ۳ متر
  • پارچه بیمارستانی تترون عرض ۱۵۰ سانتیمتر
  • پارچه بیمارستانی تترون عرض ۲ متر

شما فکر می کنید بیشترین حجم تولید را در کارخانه نساجی کدام از انواع پارچه بیمارستانی در آن به خود اختصاص می‌دهد؟ پارچه بیمارستانی تترون دارای عرض ۳ متر یا دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر….؟

امروز هم بیشتر از همه حجم تولید پارچه تترون بیمارستانی دارای عرض ۱۵۰ متر بالاتر است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه تترون بیمارستانی بصورت عمده

خرید پارچه تترون بیمارستانی بصورت عمده، برای تولیدی های لباس بیمارستانی از اهمیت جدی برخوردار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟