فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / کارخانه تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی مشهد

کارخانه تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی مشهد

کارخانه پارچه اسپان باند بیمارستانی مشهد نیز از بزرگترین و برترین های تولید اسپان باند است. جهت سفارش خرید عمده بهترین و ارزان ترین پارچه اسپان باند مشهد، روی این مجموعه حساب ویژه ای باز کنید.

معرفی انواع پارچه اسپان باند و مصارف گوناگون آن

همان طور که می دانید و در جریان هستید پارچه های اسپان باند از پرطرفدارترین پارچه ها و در عین حال از پرفروش ترین آن ها در بازار خرید و فروش پارچه می باشد.
پارچه های اسپان باند از جمله پارچه هایی هستند که همانند سایر پارچه ها از تارو پود تشکیل نشده و از الیاف پرس ساخته شده اند.
جنس پارچه های اسپان باند از پلی پروپلین است و با دستگاه های مخصوصی مورد تولید قرار می گیرند.
پارچه های اسپان باند در گرماژها و عرض های گوناگون و همچنین ضخامت های متنوعی تولید می گردند و از هرکدام در جهت تولید مورد خاصی استفاده می شود.
همچنین این نوع پارچه ها را در ضخامت های متنوع و به عبارتی از یک لایه تا چند لایه می توانید، در بازار پیدا کنید و تولیدات گوناگون از این پارچه ها با توجه به این لایه ها انجام می شود.
همه ی ما شاید حتی هروز با این پارچه سرو کار داریم و از این پارچه در کارهای روزانه مان بهره می بریم اما با نام آن آشنایی نداریم مثلا در چای های بسته ای که منظور همان تی بگ ها هستند از این پارچه در بسته بندیشان استفاده شده است و عده ای این مورد را نمی دانند.
یک نوع پارچه اسپان باند سه لایه هم وجود دارد که لایه ی وسط آن را ملت بلون تشکیل داده است که آن هم از جمله منسوجات بی بافت می باشد و الیاف آن از ظرافت خاصی برخوردار هستند و همچنین از نفوذ مایعات به طرز چشمگیری جلوگیری می کند.
این پارچه را با نام ۳s و یا sss نیز شناسایی می کنند که از پرمصرف ترین منسوجاتی که به صورت بی بافت هستند، می باشد.

اسپان باندهای ۴ لایه ای هم داریم که به نام های ssss و یا sms شهرت دارند و از نفوذ انواع میکروب و باکتری ها جلوگیری می کند و در تولیداتی نظیر ماسک و گان جراحی و دیگر موارد بهداشتی استفاده می شود.
موارد مصرف پارچه های اسپان باند بسیار زیاد می باشد و می توانیم آن ها را به صورت تیتروار به این شکل بیان کنیم:

  • استفاده از اسپان باند در مصارف کشاورزی
  • صنایع اتومبیل سازی
  • مورد استفاده در مصارف پزشکی و بهداشتی
  • صنعت راه و ساختمان
  • در محیط زیست
  • انواع صافی های صنعتی
  • موارد متفرقه ی بسیاری از این دست

در تمام مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، تولیدات زیادی انجام می شود و کارکردهای متفاوتی دارا هستند.

کارخانه پارچه اسپان باند

کارخانه پارچه اسپان باند بیمارستانی مشهد

همان طور که می دانید، پارچه های اسپان باند را در کارخانه های متعددی مورد تولید قرار می دهند و این کارخانه ها در شهرهایی همانند مشهد، تبریز، همدان، ملایر، یزد، اصفهان، تهران و کلاردشت می باشند که بزرگترین تولیدکننده های ایران در زمینه ی اسپان باند در این شهرها قرار گرفته اند.
تولیداتی که در این کارخانه ها انجام می گیرد بسیار باکیفیت می باشند و همچنین از قیمت مناسبی برخوردار هستند که سبب شده اند، کارخانه هایشان در این زمینه به شهرت برسند.
شهری مانند مشهد یکی از بزرگترین شهرهایی است که کارخانه های تولیدکننده ی اسپان باند زیادی در آن جای گرفته اند و محصولات تولیدی باکیفیتی را به بازار عرضه می نمایند.
این کارخانه اسپان باندهای بیمارستانی را با بالاترین کیفیت و پیشرفته ترین دستگاه ها مورد تولید قرار می دهد و بر این باور است که چون این محصولات در بیمارستان ها و مراکز پزشکی به کار برده می شوند می بایست بالاترین کیفیت را در ساخت داشته باشند تا کمترین میزان خطری متوجه افراد استفاده کننده از آن ها شود.
بنابراین زمانی که با این دید نسبت به تولید اقدام می نمایند در نتیجه محصولاتی که تولید کرده اند از فروش خوبی برخوردار خواهند بود و میزان رضایت مشتریانشان بیشتر از سایر کارخانه ها می باشد.

پارچه یکبار مصرف مخصوص شان و گان جراحی

در تولید محصولات پزشکی و بهداشتی زیادی از پارچه های یکبار مصرف استفاده می شود و یکی از این محصولات عبارت هستند از شان و گان جراحی.
شایان ذکر است که این محصولاتی که نام بردیم از جمله پرمصرف ترین مواردی هستند که در مراکز درمانی استفاده می شوند و ترجیح تمامی استفاده کنندگان بر این است که آن ها را به صورت یکبار مصرف دریافت نمایند زیرا در مناطقی به کار برده می شوند که لازم است هیچ گونه ویروس و میکروبی وجود نداشته است.
زمانی که از پارچه های چند بار مصرف در تولید شان و گان جراحی استفاده می شود این امکان وجود دارد که آلودگی خاصی در آن ها وجود داشته باشد و باکتری از این راه به افراد منتقل گردد.
این پارچه ها از گرماژ و همچنین رنگ های خاصی برخوردار هستند و هر بیمارستانی با توجه به رعایت مواردی، رنگی را برای تولیداتش انتخاب می کند.
پارچه ی تولیدکننده ی شان و گان جراحی باید گرماژ مناسبی داشته باشد تا علاوه بر بدن نما نبودن، گرم هم نباشد و فرد استفاده کننده در آن احساس راحتی نماید.
کیفیت مناسبی باید داشته باشد و در مدت زمان استفاده به صورت درست در بدن فرد باقی بماند و از بین نرود تا کار و یا عمل جراحی وی تمام گردد و آن را دور بیندازد.

پارچه اسپان باند با گرماژ ۴۰ گرم و عرض ۱۶۰ سانتی متری که طول طاقه های آن ۳۰۰ متر می باشد، از پارچه های بسیار مناسب برای تولید انواع گان جراحی است.
بنابراین همان طور که متوجه شدید از هر گرماژ و یا عرضی برای تولید مورد خاصی استفاده می گردد که می بایست قبل از ثبت سفارش و خرید خودتان، این نکته را نیز در نظر بگیرید و انتخاب درستی داشته باشید.

کارخانه پارچه اسپان باند

مشخصات پارچه اسپان باند بیمارستانی از نظر عرض و گرماژ

غالبا پارچه های اسپان باندی که در کارخانه های شهرهای مختلف مورد تولید قرار می گیرند از عرض ها و گرماژهای مشخصی بهره می برند و همه ی آن ها در واقع به یک شکل تولیداتشان را انجام می دهند.
مواردی که سبب می گردد تولیدات یک کارخانه مرغوب به شمار بیاید و تولیدات کارخانه ی دیگر به عنوان محصول بی کیفیت تلقی شود این است که آن ها از مواد اولیه ی متفاوتی استفاده می کنند و همچنین نوع دستگاه هایی که با آن تولیدات را بر عهده می گیرند نیز تفاوت دارد.
رنگرزی که هر کارخانه انجام می دهد می تواند با کارخانه ای دیگر متفاوت باشد و تمام مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، عواملی هستند که موجب می شوند پارچه ای باکیفیت و مرغوب تشخیص داده شود.
پارچه های اسپان باند را معمولا در عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر تولید می نمایند و از هر عرضی برای تولیدات خاصی استفاده می شود.
گرماژ این پارچه ها را هم معمولا بین ۸ تا ۴۰۰ گرم در نظر گرفته اند که نوع محصول تولیدی تعیین کننده ی این گرماژ مشخص می باشد.
پارچه های اسپان باند دارای مشخصات و ویژگی های متنوعی هستند که آن ها را از سایر پارچه ها تفکیک می دهد و می توان به آن ها اشاره نمود:

  1. دارای خاصیت آب دوست و یا آب گریز بودن
  2. آنتی باکتریال می باشند.
  3. آنتی یووی هستند.
  4. قابلیت این را دارند هم ساده تولید شوند و هم به صورت چاپ دار باشند.

از پارچه های اسپان باند بیمارستانی در تولید موارد گوناگونی همانند انواع لباس بیماران، زیرانداز و رواندازهای بیماران، کاور کفش و تجهیزات، ماسک، کلاه، تولید رویه ی پدهای بهداشتی بانوان و رویه های پوشک کودکان، ساک وسایل و دستمال های مرطوب بهداشتی استفاده می شود.
بر اساس همین موارد تولیدی می توان گفت گرماژ و عرضی که برای تولید ماسک استفاده می شود، مسلما با لباس بیماران متفاوت است.

کارخانه پارچه اسپان باند

بهترین راهکار خرید ارزان پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی چیست؟

برای این که بتوانیم پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را به صورت ارزان مورد خرید قرار بدهیم لازم است قبل از هرگونه اقدامی با ویژگی ها و مشخصات آن ها آشنا شویم و بدانیم که هر پارچه مثلا از چه گرماژ و عرضی برخوردار است.
یکی از بهترین راهکارهای خرید ارزان این می باشد که واسطه و دلالی که در این بین وجود دارد را حذف کنیم و به صورت مستقیم خریدهای خودمان را ثبت کنیم و درخواستش را بدهیم.
حذف واسطه به خودی خود سبب می گردد تا خریدی ارزان تر داشته باشیم و در نهایت سود بیشتری نصیبمان شود.
شما می توانید با استفاده از جدیدترین راه که همان خرید به صورت اینترنتی و آنلاین می باشد، تمامی محصولاتی که مورد نیازتان است را در هر حجمی سفارش دهید.
این کار از طریق وبسایت های تخصصی که کارخانه پارچه اسپان باند و یا نمایندگی های آن ها طراحی و راه اندازی کرده اند، به وقوع می پیوندد.
مزایای زیادی در این روش قرار دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.
روش دیگر خرید این است که به صورت مستقیم به درب کارخانه مراجعه کنیم که درست از مزیت ارزان خریدن بهره مند می شویم اما باید زمان و هزینه ی زیادی را صرف کنیم تا به کارخانه ی مورد نظرمان در شهر آن برسیم و خریدمان را ثبت کنیم.
خرید از طریق نمایندگی این کارخانه ها امکان پذیر می باشد که البته می بایست به صورت مستقیم و زیر نظر کارخانه در حال فعالیت باشند تا قیمت ارائه شده توسط آن ها نیز همان قیمت کارخانه باشد.
همان طور که مشاهده می فرمایید راهکارهای زیادی برای خرید پارچه اسپان باند وجود دارد که می توان از آن راه ها این خرید انجام شود.

کارخانه پارچه اسپان باند

سفارش آنلاین پارچه بیمارستانی اسپان باند از شرکت پارادا

شرکت پارادا از جمله شرکت هایی است که توانسته است برای فروش آنلاین خود چاره ای بیندیشد و وبسایت خود را راه اندازی نماید.
شما می توانید به راحتی از طریق اینترنت به وبسایت مجموعه ی ما دسترسی پیدا کنید و مشخصات و ویژگی های تمام محصولات را مشاهده و مطالعه فرمایید تا هم علاوه بر این که بر میزان اطلاعات عمومی خودتان می افزایید، این امکان را داشته باشید تا خریدهای خودتان را در کوتاهترین زمان ممکن سفارش دهید.
در خرید آنلاین شما دیگر محدودیتی ازنظر مکانی و زمانی ندارید و می توانید در هر تایمی حتی زمان های غیر اداری به سایت رجوع فرمایید و این کار را در منزل و یا مکان های دیگری که به اینترنت دسترسی دارید هم می توانید انجام دهید.
راه اندازی وبسایت های آنلاین علاوه بر مشتری مداری و در واقع رعایت و رفاه حال مشتریان به معرفی هرچه بیشتر تولیدکننده و محصولات آن نیز کمک می نماید.
پارچه های بیمارستانی اسپان باند را می توانید از این طریق از کارخانه پارچه اسپان باند و نمایندگی فروش پارادا تهیه کنید و از مزایای آن نیز بهره مند شوید.
در خریدهای آنلاین فرد در زمان خود صرفه جویی می نماید و دیگر لازم نیست هزینه ی زیادی بابت مراجعه ی حضوری به درب کارخانه پرداخت کند.
در این روش فروشنده هم این توانایی را خواهد داشت تا مزایای زیادی را به خریدار ارائه دهد که می تواند شامل تخفیفات بیشتر و یا حتی ارسال به صورت رایگان برای مشتری در حجم های فلان قدر به بالا باشد.
گاهی برخی از افراد نمی توانند به این خریدهای آنلاین اعتماد کنند و می گویند که معلوم نیست کیفیت و یا رنگبندی پارچه به چه صورت است و باید پارچه را از نزدیک دید و لمس کرد.
در این حالت کارخانه ی پارادا موردی را در نظر گرفته است که با توجه به آن می توانید با خیالی راحت خریدهای خودتان را ثبت کنید.

ارسال کالیته برای مشتریان توسط کارخانه از بهترین مواردی است که در خریدهای آنلاین از مجموعه ی پاراردا وجود دارد که می توانید قبل از خرید این درخواست ارسال کالیته را بدهید و کارشناسان مجموعه ی ما آن را در اولین فرصت و در اسرع وقت برای شما ارسال نمایند. این کالیته شامل جنس و کیفیت انواع پارچه های تولیدی به همراه رنگ های موجود از آن و همچنین بیان مشخصاتی است که آن پارچه ها دارا می باشد، هستند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت فروش اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی نمایندگی هایی که اقدام به فروش اینترنتی می نمایند، بسیار …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟