فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی با کمترین قیمت

خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی با کمترین قیمت

خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی با کمترین قیمت از طریق مراکز عرضه و فروش مستقیم امکان پذیر می باشد. این مجموعه با ارائه تنوع بالای عرض و گرماژ و رنگبندی شرایط خرید آسان را برای همه مصرف ‌کنندگان به وجود آورده است.
در صنعت نساجی پارچه های بسیار زیادی تولید شده اند که هر کدام از پارچه ها بنابر نوع مواد اولیه و الیاف به کار برده شده در آن ها ویژگی های خاصی دارند.
پارچه های اسپان باند در گروه پارچه های نبافته قرار می گیرند که در روند تولید آنها از هیچ ‌گونه الیاف نخ استفاده نمی شود؛ بلکه پس از تولید الیاف فلامنت به شکل مستقیم توسط دستگاه‌ های اکسترودر این پارچه ها تولید می گردد.
خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی در حال حاضر به دلیل شرایط خاص جامعه و وجود ویروس کرونا استقبال زیادی پیدا کرده است؛ به همین جهت باید به دنبال مراکزی با ارائه کمترین قیمت پارچه اسپان باند باشید.

معرفی پارچه اسپان باند و ۷ کاربرد مهم آن

خرید پارچه اسپان باند 90 گرمی

پارچه اسپان باند در بازار به نام پارچه های یکبار مصرف، پارچه بی بافت، پارچه نبافته، پارچه لایه سوزنی و بسیاری از نام های دیگر شناخته می شود.
روند تولید پارچه های یکبار مصرف با پارچه های سنتی بسیار متفاوت است و به هیچ عنوان از دستگاه های ریسندگی و بافندگی در این پروسه استفاده نمی کنند.
ماده اولیه برای تولید این پارچه ها پلیمرهایی بوده که از پالایشگاه ها به دست آمده و با داشتن کیفیت بالا شرایط استفاده در همه صنایع را دارند.
جهت آشنایی بیشتر با این پارچه ها باید بدانید که در حال حاضر پارچه های اسپان باند در رنگ بندی های متنوع، عرض و گرماژهای مختلف در کارخانجات معتبر تولید می شوند.
اگر شما هم جزء افرادی هستید که به تازگی با پارچه های اسپان باند آشنا شده اید؛ ممکن است که به درستی کاربردهای آن را ندانید، در ادامه قصد داریم تا به انواع مختلف قابلیت های پارچه اسپان باند بپردازیم.
نکته مهم این که پارچه های اسپان باند با داشتن دو ویژگی مهم آبدوست و آبگریز بودن از پارچه های بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف بوده که در هر محیط و شرایط باید از نوع مناسب آن استفاده کرد تا بهترین نتایج به دست آید.
در ادامه به معرفی ۷ کاربرد مهم پارچه اسپان باند در صنایع می پردازیم:

استفاده از پارچه اسپان باند در بسته بندی و کاور

از پارچه های اسپان باند در صنوف مختلف جهت بسته بندی لوازم خانگی، مواد غذایی خشک و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود. همچنین از این پارچه جهت دوخت انواع کاور مناسب برای کت و شلوارهای مجلسی، لباس های زنانه، کاور کفش، کاور برای لوازم الکترونیکی استفاده می گردد.

استفاده در صنعت عمران و راهسازی

از پارچه های یکبار مصرف در صنعت عمران و راه سازی و ساخت و ساز ساختمان های نیمه ساز استفاده های زیادی می ‌کنند. از این پارچه به عنوان کاور و محافظ برای ساختمان های در حال ساخت، به عنوان کاور و روکش مصالح ساختمانی مانند گچ و سیمان و موارد دیگر در برابر نور خورشید و باران استفاده می شود. همچنین در ساخت دیوار کاذب، قالب بندی، تثبیت خاک در راه سازی و لوله گذاری جزء متریال های اصلی محسوب می گردد.

مورد استفاده در صنعت کشاورزی

یکی از کاربردهای گسترده این پارچه ها در صنعت کشاورزی جهت پوشش گلخانه ها، پوشش مزارع و استفاده در کف زمین، برای کاهش مصرف آب در آبیاری و به عنوان محافظ گل و نهال کاربرد دارد. همچنین از این پارچه ها برای بسته بندی کودهای شیمیایی و انواع مرکبات و همچنین در زمینه پرورش قارچ استفاده می کنند.

در صنعت پزشکی و بهداشتی

استفاده از پارچه های اسپان باند در صنعت پزشکی و بهداشتی بسیار گسترده است و تقریباً در تمامی بخش‌ های بیمارستانی جزء منسوجات مهم و کاربردی محسوب می‌ گردد. این پارچه به عنوان روانداز و ملحفه، لباس بیمار، تهیه گان و شان جراحی، ماسک مناسب بیمار، پرستار و پزشک و به عنوان لایه های بهداشتی و پدهای بیمارستانی برای زخم ها کاربرد دارد.
در صنعت فیلتراسیون
در صنعت فیلتراسیون برای تولید انواع فیلتر دستگاه های صنعتی بزرگ مانند، دستگاه های نوشابه، دستگاه های شیردوش، جهت تولید کیسه جاروبرقی و فیلتر آن جهت تولید انواع فیلتر دستگاه تصفیه هوا و آب و بسیاری از موارد دیگر استفاده می کنند.

در صنعت اتومبیل سازی

پارچه اسپان باند در صنعت اتومبیل سازی جهت تزیینات فضای داخلی خودرو برای دوخت انواع کاور و چادر محافظ و همچنین در کارخانه برای کنترل خطوط رنگ و صداگیری به عنوان یکی از منسوجات مهم به کار می ‌آید.

در صنعت تبلیغات

در صنعت تبلیغات از پارچه های اسپان باند با گرماژهای بالاتر جهت طراحی بنرهای مختلف تبلیغاتی یا تهیه و تولید ساک های خرید و ساک های مناسب برای مطب ها و مراکز درمانی کاربرد دارد؛ زیرا این ساک ها با داشتن برند و لوگوی مجموعه به عنوان یک بنر تبلیغاتی متحرک عمل می کند.

انواع گرماژ پارچه یکبار مصرف کدام اند؟

فروش پارچه اسپان باند

پارچه یکبار مصرف به دلیل اینکه جزء پارچه های کاربردی در حوزه‌های مختلف محسوب می ‌شود، در چندین گرماژ متفاوت تولید می گردد.
کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند این محصول را در گرماژ ۸ گرم تا ۳۸۰ گرم تولید و به بازار ارائه می ‌دهند، تا شرایط استفاده آسان تر از این پارچه ها به وجود آید.
در بین این نوع از گرماژها که بر اساس اصول و قاعده خاصی این گرماژ افزایش پیدا می ‌کند برخی از آنها بیشتر مورد استفاده و کاربرد می باشند.
در این بخش به بررسی برخی از پراستفاده ترین گرماژهای پارچه یکبار مصرف می پردازیم:

  • از گرماژهای بالای ۹۰ گرم برای تولید انواع کاور مناسب برای جسد و همچنین کاور دستگاه های صنعتی در کارخانجات تولید می گردد.
  • گرماژ بین ۶۰ تا ۹۰ گرم برای تولید انواع ساک های دستی در ابعاد مختلف کاربرد دارد، هر چقدر ابعاد بزرگتر باشد در نتیجه باید از گرماژ بالاتر استفاده شود.
  • گرماژ ۵۰ گرم برای تولید و دوخت لباس مناسب بیماران به کار می رود.
  • از گرماژ ۳۸ تا ۴۰ گرم برای دوخت انواع گان و شان جراحی استفاده می کنند.
  • از گرماژ بین ۲۵ تا ۳۵ گرم برای تولید و دوخت انواع ماسک پرستاری، ماسک جراحی و ماسک های فیلتردار استفاده می شود.
  • از گرماژهای ۱۷ گرم تا ۲۵ گرم نیز جهت تهیه انواع ملحفه و روانداز جهت بخش های بستری و سرپایی مانند اورژانس و بخش ام آر آی ارتوپدی به کار می برند.

پارچه های اسپان باند در چه عرض هایی تولید می شوند؟

در کارخانجات تولید پارچه های اسپان باند شرایط تولید این پارچه ها در عرض های متنوع به دلیل انعطاف پذیر بودن دستگاه ها وجود دارد.
اما نکته مهم در هنگام تولید این پارچه ها در عرض های مختلف این است که تولید پارچه اسپان باند در عرض های بسیار بالا ارتباط مستقیم به فضای کارخانه پیدا می کند و در صورتی که امکان تنظیم دستگاه ها برای متراژهای بالاتر از ۲ متر وجود داشته باشد، به راحتی این پارچه ها در کارخانجات تولید می شوند.
در حال حاضر پارچه های اسپان باند که در کارخانجات معتبر تولید شده دارای عرض ۶۰ سانتی متر، ۸۰ سانتی متر، ۱۰۰ سانتی متر، ۱۶۰ سانتی متر، ۲ سانتی متر و در صورت امکان عرض های ۳ متر نیز تولید می گردد. اما از پر استفاده ترین ارزها می توان به عرض ۱۶۰ سانتی متر جهت دوخت انواع البسه و لوازم مختلف اشاره کرد.

دلایل پرفروش بودن پارچه های یکبار مصرف چیست؟

خرید پارچه اسپان باند

ممکن است در محیط اطراف خود و بسیاری از فضاهای دیگر پارچه های یکبار مصرف را مشاهده کرده باشید، از مهمترین دلایلی که پارچه های یکبار مصرف همه گیر شده اند، قیمت مناسب این پارچه ها می باشد.
برای فهمیدن دلایل فروش پارچه یکبار مصرف در حجم زیاد، بهتر است بدانید که این پارچه ها از ویژگی ‌های منحصر به فردی برخوردارند که اغلب پارچه های بافت سنتی این ویژگی ها را ندارند.
در اینجا برخی از دلایل پرفروش بودن پارچه های یکبار مصرف را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • پارچه های یکبار مصرف هیچ گونه آسیبی به محیط زیست نمی رسانند و حتی برای تمیز کردن محیط زیست نیز کاربرد دارند.
  • در دسترس بودن مواد اولیه این پارچه ها موجب شده تا قیمت نهایی آن در بازار مقرون به صرفه باشد.
  • دستگاه های خاص تولید این پارچه ها به گونه ای عمل می کنند که در مدت زمان کوتاه، امکان تولید این پارچه در حجم بالا و عرض های مختلف وجود دارد.
  • کاربردی بودن پارچه های یکبار مصرف در حوزه های مختلف صنایع، موجب شده تا استقبال از آن در بازار گسترده شود.
  • دسترسی به تنوع بالای پارچه های یکبار مصرف از لحاظ عرض و ضخامت و گرماژ موجب شده تا مصرف ‌کنندگان با خیال راحت این پارچه‌ ها را تهیه کنند.
  • به طور مثال می توانید با مراجعه به هر کدام از مراکز عرضه و فروش، اقدام به خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی کنید.

پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی و مصارف ویژه آن

تنوع بالای پارچه های اسپان باند از لحاظ عرض و گرماژ سبب شده تا موارد استفاده و کاربرد های آنها نیز گسترده شود. هر کدام از گرماژهای پارچه های اسپان باند برای مصارف خاصی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.
پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی با استحکام بالاتر تولید می شود که برای شرایط خاص می ‌تواند مقاومت خود را حفظ کند .برخی از مصارف ویژه پارچه اسپان باند۹۰ گرمی عبارتند از:

  1. برای دوخت و تولید انواع نظم دهنده های کشو و کمد
  2. برای ساخت انواع ساک های تبلیغاتی
  3. برای تولید تمامی ملزومات هتلی از جمله ساک و دمپایی یکبار مصرف
  4. برای دوخت انواع کاور جسد جهت جلوگیری از بروز بیماری و سرایت آلودگی به افراد
  5. برای تولید انواع کاورهای مناسب دستگاه های صنعتی در کارخانجات

کمترین قیمت پارچه اسپان باند کجا عرضه می شود؟

خرید پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند در تنوع بالایی تولید می ‌گردند؛ به همین سبب با قیمت ‌های مختلفی در بازار روبرو می شوید که ممکن است برای خریداران چالش هایی برای انتخاب مناسب ترین قیمت ایجاد نماید.
برای همه مراکز تولیدی که به حجم های عمده از پارچه های اسپان باند نیاز دارند، مهم بوده که این پارچه را با قیمت کمتر تهیه کنند. به همین جهت این سوال، کمترین قیمت پارچه اسپان باند کجا عرضه می شود؟ به طور دائم برای خریداران به وجود می آید.
قبل از اینکه به دنبال پیدا کردن مراکز عرضه و فروش پارچه های اسپان باند با قیمت ارزان باشید، خوب است بدانید که برخی از عوامل فنی مانند نوع مواد اولیه، کیفیت مواد اولیه، هزینه های مربوط به تولید و دستگاه ها در کارخانه و همچنین عرض و گرماژ پارچه ها می توانند هر کدام به صورت مجزا بر قیمت نهایی تأثیر داشته باشند.
اما با انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه پارچه های اسپان باند، می توانید این پارچه ها را با کمترین میزان تأثیر عوامل مختلف در پروسه توزیع تهیه کنید.
در ادامه به مراکز فروشی که امکان دریافت کمترین قیمت پارچه اسپان باند را برای خریداران به وجود می ‌آورند اشاره می نماییم:

  • مراجعات مستقیم به کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند می تواند شرایط خرید از درب کارخانه بدون حضور واسطه ها را به وجود بیاورد.
  • مراجعه به نمایندگی های عرضه و پخش در شهرهای مختلف برای افرادی مناسب بوده که فاصله طولانی با کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند دارند.
  • مراجعه به بنکداری ها و عمده فروشی های حاضر در بازارهای بزرگ به دلیل حفظ اعتماد و اعتبار این مرکز در بازار با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه روبرو می شوند.
  • استفاده از سایت های آنلاین معتبر که خدمات خود را در اقصی نقاط کشور ارائه می دهند، تا بتوانند از دورترین نقاط، پارچه ‌های مورد نظر را بدون هیچ واسطه ای تهیه کنند.

مرکز خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی بدون واسطه

خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی در حال حاضر با توجه به شرایط جامعه و نیاز روز افزون به ساخت و تولید کاورهای مستحکم افزایش پیدا کرده است.
به همین جهت باید مراکزی که به این پارچه ها نیاز دارند، شرایط خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی را با قیمت مناسب به دست آورند که بتوانند با صرف هزینه مقرون به صرفه سود قابل توجهی برای خود ایجاد کنند.
این مجموعه به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی محسوب می ‌شود که بدون حضور واسطه ها تمامی منسوجات خود را ارائه می دهند.
نبود واسطه در معاملات موجب شده تا امکان ارائه این پارچه ها با قیمت درب کارخانه فراهم گردد و خریدار با خیال راحت اقدام به تهیه این پارچه ها با کیفیت بالا نماید.

در صورتی که به تنوع رنگ بندی و عرض پارچه های اسپان باند ۹۰ گرمی نیاز دارید با کارشناسان فروش این مجموعه جهت ثبت سفارش در سریع ترین زمان تماس بگیرید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه اسپان باند

اسپان باند پزشکی | فروش مستقیم پارچه اسپان باند

اسپان باند پزشکی یکی از منسوجات بسیار پرکاربرد در این صنعت است، که فروش مستقیم …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟