فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / فروش پارچه تترون بیمارستانی لباس بیمار

فروش پارچه تترون بیمارستانی لباس بیمار

فروش پارچه تترون بیمارستانی برای دوخت لباس بیمار از بازار پرفروشی در میان خریداران پارچه تترون برخوردار می باشد. کارخانه های مختلف با کیفیت ها و قیمت های گوناگونی این پارچه تترون بیمارستانی را عرضه می کنند.
در میان انواع البسه و منسوجات بیمارستانی که تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند، لباس بیماران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
چرا که بیماران بایستی در کمال آسایش و راحتی در بیمارستان ها استراحت کرده و هیچ مانعی برای بهبودی آن ها، هر چند یک لباس آزار دهنده، نبایستی وجود داشته باشد.
به خاطر همین است که کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی، در انتخاب نوع و جنس پارچه مخصوص دوخت لباس بیماران، خیلی زیاد دقت و وسواس به خرج می دهند.

یکی از مناسب ترین پارچه های مخصوص دوخت لباس بیماران، پارچه تترون است که در اینجا کمی بیشتر با این پارچه آشنا خواهید شد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

کارخانه تولید پارچه تترون

لازم به ذکر است بگوییم پارچه تترون یک نوع از هزاران نوع پارچه ای می باشد که کارخانه ها تولید و به بازار عرضه می کنند.
در کشورمان، کارخانه های بزرگ و معروفی هستند که پارچه تترون تولید می نمایند و نیاز کشور و بیمارستان ها را برطرف می نمایند.
تولید کنندگان اصلی پارچه های تترون در شهر اصفهان قرار دارند. کارخانه های واقع در این شهر، به تولید عمده می پردازند و با هر مشخصاتی قادرند که این تولید را انجام دهند.
در این میان کارخانه هایی هم در شهر تهران هستند که کیفیت کارهایشان تفاوت چندانی با تولیدی های اصفهان ندارند.
پارچه های تترون برای مصارف گوناگون نیز استفاده می شوند یکی از این مصارف برای دوخت لباس های بیمارستانی است که از پارچه تترون بیمارستانی تهیه می شوند.
پارچه ی تترون از الیاف پلی استر ویسکوز تهیه می شود. این نوع از پارچه در گرماژهای متفاوتی تولید می شود. گرماژ پارچه های تترون معمولا بین وزن های ۱۵۰ تا ۱۹۰ متغیر است.
پارچه های تترون در کارخانه ها، همانند هر پارچه ی دیگری پس از طی فرآیند ریسندگی و بافندگی وارد مرحله ی رنگرزی می شود و در این مرحله به روش های مختلفی تکمیل می گردد و در نهایت طاقه پیچی می شود.
پارچه های تترون در حال حاضر با بیش از ۱۵۰ نوع رنگ متنوع در بازار موجود می باشد. معمولا کارخانه های برند و معروف، بین ۴۰ تا ۹۰ رنگ آن را در کالیته ی خود موجود دارند.
سوالی که می توانیم مطرح کنیم این است که: چرا کارخانه های تولید پارچه تمایل زیادی به تولید پارچه های تترون دارند؟
زمانی که مشخصات خوبی که یک پارچه دارد عمومیت پیدا می کند و همه متوجه این خصوصیات می شوند و این مشخصات نیک برای هر فردی در جامعه که قابل فهم و درک است، لطافت و ظرافت و سادگی می باشد که پارچه تترون داراست.
پارچه های ساده و بدون طرح همانند پارچه های تترون چون درگیر و اسیر تغییرات مد و مطابق با سلایق روز جامعه نیستند، همیشه خواهان دارند و حتی می توانیم بگوییم پارچه های ساده تاریخ انقضا ندارند.
این پارچه های تترون به دلیل سادگی، ظرافت خاصی که دارند، تنوع رنگ و قیمت بسیار مناسب مورد استقبال زیاد از سمت تولید کنندگان پوشاک قرار گرفته است و کارخانه ها با تمام قوا سعی در بر طرف کردن نیازهای جامعه دارد.
در فصل بهار و تابستان،کارخانه ها نیز با دقت و سرعت بیشتری شروع با بافت و آماده سازی پارچه های تترون می نمایند زیرا این پارچه ها خواصی مانند ضد حساسیت و خنک بودن را دارا می باشد و همین موضوع سبب افزایش خواهان لباس های دوخته شده با این پارچه ها می شود.
پارچه های تترون انواع مختلفی دارند همچون:

  1. پارچه های تترون کشی
  2. تترون های طرح دار
  3. تترون های چاپ دار

کارخانجات نساجى بروجرد، درنا، پارس، سهند، عمید، کاشان، ایران تترون، پلاریس، فلاحتى، زیبا بافت، پلوتون اصفهان، پردیس، تک، نگین، ونوس، گلچهر، شایسته، عالیات، فرند، امید، بهارجین، زرین تکس، آذین، ثمین، گلدن لایف، سیب، ونوس طلایى، سپیدار و … از بهترین و بزرگترین برند هاى تولید کننده ی پارچه های تترون هستند.
بدون شک کارخانه ها و تولید کننده های دیگری هستند که شاید بتوان پارچه ی تترون را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب سفارش داد که توان رقابت اسمی با این کارخانه های به نام را نداشته اند اما این موضوع دلیل بر بی کیفیت بودن محصولات این کارخانه ها نمی باشد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون در چه عرض هایی تولید می شود؟

پارچه های تترون در گرماژها و عرض های مختلف برای مصارف گوناگون و طبق نیاز مشتری تولید می شود.
مهم ترین و متداول ترین عرض ها برای پارچه تترون، عرض ۹۰سانتی متر، ۱۵۰ سانتی متر، ۱۸۰ سانتیمتر و عرض ۲ مترو ۳ متر می باشد.
در رابطه با متراژ استاندارد طاقه های این پارچه ی پرکاربرد می توانیم بگوییم که در تمامی آن ها عرض ۴۰ متر می باشد.
از پارچه های تترون در دو عرض ۲ و ۳ متر برای لباس هایی با الگوی دوخت هایی همانند چادر، روپوش، لباس های نوزادی و غیره… استفاده می شوند.
از پارچه های تترون سه متری که به عنوان پارچه ی ملحفه ای شهرت دارد در تولید ملحفه، رومبلی و روتختی استفاده می شود.
در حالت کلی اگر بخواهیم بگوییم تمامی کارخانه های تولید پارچه از عرض های متفاوتی استفاده می کنند و می توانیم این را بگوییم که طبق سفارش شما و با هر عرضی که تمایل داشته باشید سفارشتان انجام و تحویل داده می شود.
اما همانطور که بیان شد مهمترین عرض های پارچه های تولیدی طبق متن بالا می باشد. می توانیم این موضوع را بر نوشته مان بیفزاییم که بسیاری از تولیدی ها با توجه به دستگاه برشی که دارند ترجیح می دهند برای خرید پارچه هایشان از عرض سه متری استفاده کنند و راحت پارچه را برش زده و محصول و لباس مورد نظرشان را تولید می کنند.
پارچه هایی با این عرض بالا از قیمت مناسب تری نسبت به مابقی عرض ها قرار دارند.

پارچه تترون بیمارستانی چیست؟

پارچه تترون بیمارستانی را به جرات می توانیم بگوییم که در دسته ی پارچه های مورد علاقه ی بیمارستان ها و مراکز درمانی قرار دارد.
لباس فرمی که برای بیماران و پرستاران و پزشکان و در کل کادر درمانی استفاده می شود، از این پارچه های تترون بیمارستانی تهیه و آماده می شوند.
در واقع عمده ترین فروش این پارچه ها به بیمارستان ها و مراکز درمانی است.
در بافت و آماده سازی پارچه های بیمارستانی چیزی که بسیار مورد توجه قرار می گیرد نوع گرماژ و رنگ آن است.
از آنجایی که پارچه های بیمارستانی بسیار در معرض ضد عفونی و شست و شو هستند باید مقاومت بالایی در این موارد داشته باشند.
ویژگی های خاص پارچه های تترون بیمارستانی، آن ها را از سایر پارچه ها متفاوت می نماید.
چیزی که لازم است در این گفتار بیان شود این است که: پارچه های تترون بیمارستانی اغلب با گرماژ ۱۵۰ و ۱۶۰ و ۱۷۰ و ۱۷۵ گرم مورد استفاده قرار می گیرند.
بیمارستان ها اغلب از پارچه های تترون با رنگ های آبی، سفید و صورتی استفاده می کنند و ترجیح می دهند پارچه تترون ضد آب ژاولی باشد.
بحث رنگرزی در پارچه های تترون بیمارستانیو ساده بسیار مهم است زیرا بر بیش از ۷۰ درصد کیفیت پارچه گواهی می دهد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

مشخصات پارچه تترون برای لباس بیماران

پارچه های تترون بیمارستانی که برای لباس های بیماران استفاده می شوند باید دارای خصوصیاتی همچون سبک بودن باشند. سبک بودن پارچه از موارد مهمی است که در کنار آن شامل بدن نما نبودن پارچه هم می شود.
پارچه های تترون بیمارستانی باید به صورتی رنگرزی شده باشند که مدت زیادی با همان رنگ ثابت و بدون تغییر کار کند.
لباس های بیماران با توجه به حساسیتی که دارند باید حتما بر طبق اصول تولید شود زیرا بیماران خود به تنهایی دارای افکار و مشکلات موجود در بدنشان هستند پس لازم است لباسی که در زمان بیماری بر تنشان می کنند، لباسی باکیفیت و مرغوب باشد تا موجب حساسیت پوستی و گرم شدن بدن آنها نشود.
پارچه های تترون بیمارستانی درجه یک دارای مشخصات و ویژگی هایی هستند که در ذیل به آن ها اشاره می کنیم:

  1. زیر دست مناسبی داشته باشند یعنی نه خیلی نرم و لطیف باشند و نه خیلی زمخت و خشن باشند.
  2. وزن مناسب این پارچه ها مناسب است تا خیلی بدن نما نباشد و در عین حال خنکی پارچه حفظ شود.
  3. سطح پارچه نباید نخ کش شود و یا گلوله گلوله نشدن پارچه از نشانه های درجه یک بودن آن است.
  4. در هنگام دوخت پارچه، بر روی میز یا چرخ، پارچه رنگ خودش را به اصطلاح پس ندهد.
  5. بوی نامطبوع از سطح پارچه حس نشود.

این ۵ ویژگی ذکر شده در بالا از خصوصیات پارچه های تترون درجه یک بیمارستانی می باشد و در زمره ی اصلی ترین ویژگی ها است.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی در بازار

متاسفانه قیمت پارچه های تترون بیمارستانی در بازار کاملا متفاوت است. مهم ترین دلایل تفاوت قیمت می تواند کیفیت پارچه ها و عرض و متراژ آنها و رنگ این نوع از پارچه ها باشد.
اما موارد دیگری که سبب تغییر قیمت پارچه های تترون در بازار می شود وجود واسطه ها و دلالان است که دچار تورم در بازار می شوند.
مهم ترین آفت های اقتصادی همین واسطه های بین فروشندگان و خریداران است. وجود این آفت های اقتصادی و در نتیجه تورم کاذب سبب کاهش قدرت خرید مردم و در نهایت کاهش تولید و فروش کارخانجات می شود.
برای داشتن خریدی خوب و مناسب با قیمتی که از همه نظر عالی باشد و سبب سوددهی بهتر تولیدکنندگان پوشاک شود باید سعی کنیم تا حد ممکن واسطه را حذف کرده و به نحوی خرید خود را ثبت کنیم که هزینه حمل و نقل ناچیزی به آن وارد شود.
در هر صورت قیمت های روز پارچه های تترون بیمارستانی را می توان یا به صورت حضوری از درب کارخانه و یا به شکل مراجعه به درب نمایندگی که امکان دارد نقش واسطه را به عهده داشته باشد و از طریق آنلاین و درخواست لیست قیمت از فروشگاه های اینترنتی کارخانه ها انجام داد.
برای اینکهبتوانیم پارچه های تترون با قیمت مناسبی داشته باشیم باید اولا هدف خود از خرید پارچه را مشخص کنیم و کاملا واقف باشیم که قرار است با پارچه ی خریداری شده چه چیزی تولید نماییم تا بتوانیم سطح کیفیت و رنگ پارچه و همچنین عرض مورد نظرمان را به صورت درست و اصولی درخواست دهیم.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی با ارسال کالیته

این نیاز که خریداران و مصرف کنندگان پارچه های تترون در دریافت کالیته دارند بسیار طبیعی می باشد. وجود کالیته یکی از شرایط خرید و فروش پارچه در مقدار و حجم های بالاو طاقه های زیاد است که سبب اطمینان خاطر خریدار از ثبت سفارش خود می شود.
زیرا تولید کنندگان و خریداران، سفارش های خود را به صورت کاملا عمده می خواهند ثبت نمایند بنابراین باید از نظر کیفیت پارچه ها و رنگ آن ها اطمینان حاصل کرده و در نهایت درخواست خودشان در جهت خرید محصولات از کارخانه مورد نظر ثبت نمایند.
با دریافت کالیته، سفارش دهندگان می توانند قبل از خرید خودشان، کالیته را برای انجام آزمایش و اطلاع و اطمینان از کیفیت آن ها به آزمایشگاه های تخصصی و مورد نظر خودشان تحویل داده و نتایج بررسی را به دست آورند و در نهایت اعتماد و اطمینان سفارش خودشان را ثبت و تحویل نمایند.
فروش پارچه تترون بیمارستانی در شهرهای مختلف و نمایندگی های گوناگونی انجام می شود. هر خریدار و تولیدکننده پوشاکی می تواند سفارش خودش را از هر جا و هر کارخانه ای که دوست دارد درخواست دهد.
در واقع اگر هر تولیدکننده ای نیاز خودش را از کارخانه های نزدیک محل تولیدی رفع نماید، می تواند در هزینه ها صرفه جویی کرده و محصولات تولیدی را با قیمتی مناسب تر به بازار عرضه کند.
بسیاری از تولیدی ها وکارخانه های تولید کننده پارچه های تترون که پارچه های تترون را در مدل ها و عرض ها و گرماژهای متفاوتی حاضر و آماده می نمایند، ضمن اینکه آماده ی ارسال رایگان کالیته به سراسر کشور هستند، می توانند پارچه های تولیدی را با قیمت دست اول نیز ارایه بدهند.

کارخانه هایی که از سطح کیفیت کارشان و سایر شرایط یک تولید کننده ی خوب اطمینان کافی دارند و همه جوره با اطمینان کامل فعالیتشان را انجام می دهند و رضایت مشتری هایشان ضامن کار آن ها می باشد، از اینکه کالیته محصولاتشان را در اختیار مشتریان قرار دهند ابایی نداشته و برای فروش هرچه بیشتر و کسب رضایت بیشتر مخاطبان و مشتریانشان هروز در جهت رشد و ارتقای محصولاتشان در حال تحقیق و بهبود کار خودشان هستند.
به سایت ما امتیاز داده و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید پارچه تترون بیمارستانی | صادرکننده انواع پارچه درجه یک

جنس لباس بیمار باید به نحوی باشد که حساسیت پوستی ایجاد نکند، بدن نما نباشد و به صورت سبک،خوش دوخت، شیک و با رنگ بندی های شاد تهیه شود. برای دوخت لباسهای بیمارا

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟