فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / بهترین لیست قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی

بهترین لیست قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی با قیمت دست اول آغاز شده است. همین حالا می توانید از طریق سایت فروش پارچه، به لیست قیمت بهترین پارچه تترون دسترسی پیدا کنید.
دنیای پارچه و منسوجات، دنیای بسیار بزرگ و نامحدودی است. پارچه ها از لحاظ رنگ، سایز، طرح، سطح کیفیت، نوع بافت، جنس الیاف و موارد بسیار دیگری از این قبیل، با یکدیگر تفاوت داشته و همین موارد باعث شده تا پارچه ها و منسوجات از تنوع بالایی برخوردار باشند.
از پارچه های پرفروش اما ارزان قیمتی که در بازار موجود بوده و قرار است در اینجا مورد بحث و بررسی قرار گیرد، به پارچه تترون اشاره می کنیم. اکثر شما با پارچه هایی نظیر تترون آشنایی دارید. اما خیلی از افراد در حال حاضر، قصد تجارت پارچه و خرید و فروش آن را دارند که شناخت کلی پارچه تترون برایشان کافی نیست و حتماً بایستی این پارچه با جزئیات هر چه بیشتر بشناسند.
برای اینکه توضیحات اجمالی در رابطه با پارچه تترون در اختیار شما عزیزان قرار گیرد، بخش های بعدی را به معرفی این پارچه و مصارفش اختصاص داده ایم.
پس اگر به دنبال اطلاعات دقیق راجع به پارچه تترون بوده تا در بازار فروش دچار مشکل نشوید، ادامه مطلب را با ما همراه باشید.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون چه نوع پارچه ای است؟

اولین سوالی که از طرف خریداران مبتدی پارچه تترون پرسیده می شود، این است که پارچه تترون چه نوع پارچه ای می باشد؟

پاسخ این سوال ساده است. پارچه تترون، پارچه ای است با بافت معمولی و الیاف پلی استر ویسکوز. این پارچه علاوه بر اینکه تنوع رنگ و کالیته طرح فوق العاده ای دارد، با عرض های مختلفی تولید و روانه بازار فروش می گردد تا هر کس با توجه به نوع مصرف، قادر به خرید پارچه تترونی بوده که میزان ضایعات آن حداقل باشد.
عرض هایی از پارچه تترون که به بازار راه پیدا می کند، عبارت است از:

  • تترون با عرض ۹۰ سانت
  • تترون با عرض یک متر و ۵۰ سانت
  • تترون با عرض یک متر و ۸۰ سانت
  • تترون با عرض ۲ متر
  • تترون با عرض دو متر و ۴۰ سانت
  • تترون با عرض ۳ متر

در خیلی از منابع اطلاعاتی موثق، پارچه تترون را با ویژگی های خاص معرفی می کنند. درست است. این پارچه، یکی از پارچه های خاصی بوده که مشخصات بی نظیر آن باعث گردیده تا گستره مصرف آن روز به روز نامحدودتر از قبل شود. در زیر، این ویژگی ها را بیان کرده ایم:

  1. پارچه تترون، پارچه ای نرم و لطیف است.
  2. پارچه تترون از استحکام سایشی بالایی برخوردار می باشد.
  3. پارچه تترون، پارچه ای مقاوم در برابر نیروی کششی است و به راحتی پاره نمی شود.
  4. کیفیت رنگ پارچه تترون حرف ندارد.
  5. شستشو و اتو زدن پارچه تترون بسیار آسان است.
  6. پارچه تترون، پارچه ای ضد حساسیت می باشد چون الیاف مرغوبی در ساختار آن استفاده شده است.
  7. تراکم بافتی که پارچه تترون دارد، تراکم بافت استانداردی می باشد.

شاید فکر کنید که پارچه تترون، تنها یک پارچه خاص بوده که موارد استفاده بسیار متعددی دارد. اما اینطور نیست و این پارچه به دلیل تولید در تراکم های مختلف و عرض های گوناگون، انواع مختلفی داشته که در زیر به آن ها اشاره شده است:

  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه تترون پیراهنی
  • پارچه تترون ملحفه ای
  • پارچه تترون مقنعه ای
  • پارچه تترون ساده
  • پارچه تترون کشی

پارچه های تترون، از لحاظ طرح و مدل به دو دسته ساده و طرح دار تقسیم بندی می شوند. پارچه های تترون طرح دار، پارچه هایی هستند که عموماً نحوه تولید آن ها با پارچه های تترون ساده متفاوت است. این پارچه ها خود از الیاف رنگ شده تولید می شوند در حالیکه پارچه های تترون ساده، از الیاف خام تولید شده و نهایتاً رنگرزی می شود.
پارچه تترون چاپی هم در زمره پارچه تترون های طرح دار قرار می گیرد که طرح های جذاب و زیبایی از آن در بازار موجود می باشد و بسیار کاربردی است. لازم به ذکر است که هر اندازه که الیاف طبیعی پارچه تترون بیشتر باشد، پروسه چاپ زنی آن هم طولانی تر و گران تر خواهد شد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

مصارف پارچه تترون را بدانید

در بخش قبل به انواع پارچه های تترون اشاره شد. تمامی این پارچه ها دارای نام مشخصی بوده که از روی نام می توان به نوع مصرف آن ها پی برد. اما برای اینکه درک بهتری از مصارف پارچه تترون داشته باشید، جزء به جزء راجع به آن صحبت خواهیم کرد:

  1. پارچه تترون بیمارستانی: این پارچه بیشترین میزان فروش در بازار را داشته و یک پارچه فوق العاده کاربردی در بیمارستان ها، مراکز درمانی و درمانگاه هاست. پارچه تترون مورد نظر در دوخت فرم بیمار، یونیفرم پرستار و پزشک، پرده، ملافه، زیر انداز، رو انداز و … بکار گرفته می شود.
  2. پارچه تترون پیراهنی: اغلب پیراهن های مردانه و پسرانه از این پارچه دوخته شده است. طرح های این پارچه محدود به ساده، راه راه و چهارخانه می باشد.
  3. پارچه تترون ملحفه ای: این پارچه در دوخت کالای خواب کاربرد فراوانی داشته و دارای بیشترین عرض ممکن است. پارچه تترون ملحفه ای با عرض های ۲ متر، ۲ متر و ۴۰ سانت و ۳ متر به بازار عرضه می شود.
  4. پارچه تترون مقنعه ای: دوخت مقنعه نماز، مقنعه اداری و … با این پارچه ممکن است. بد نیست بدانید که این پارچه با عرض ۹۰ متر به بازار عرضه شده تا از آن در هنگام دوخت مقنعه، ضایعات کمتری باقی بماند. امروزه پارچه تترون مقنعه ای با عرض ۱۵۰ سانتی متر هم قابل خریداری است.
  5. پارچه تترون ساده: این پارچه که نه بافت خاصی دارد و نه طرح و مدل مشخصی، پارچه ای کاربردی در تمامی موارد می باشد. بیشترین چیزی که درباره این پارچه نظر خریدار را جلب می کند، تنوع زیاد کالیته رنگ است.
  6. پارچه تترون کشی: بافت این پارچه با دیگر پارچه های تترون متفاوت می باشد. این پارچه در کارخانه های تولیدی به صورت کشی بافت شده و روانه بازار فروش می شود.

حال که با مصارف مختلف پارچه تترون آشنا شدید، وقتش رسیده به سراغ معرفی قطب تولید پارچه تترون برویم.

چرا پارچه تترون اصفهان بخرم؟

ممکن است در به در دنبال این باشید که پارچه تترون را از قطب تولیدی آن خریداری کنید. زیرا خرید از قطب تولید پارچه تترون بسیار مقرون به صرفه تر بوده و همچنین دسترسی به نمایندگی های رسمی فروش و کارخانجات تولید کننده هم آسان می باشد.
بله درست است. اصفهان قطب تولید پارچه هایی نظیر ترگال، تترون و … می باشد. کارخانه هایی در اصفهان به تامین نیاز بازار و افزایش ظرفیت تولید خود مشغول می باشند که برخی به صورت اختصاصی به تولید پارچه تترون پرداخته و برخی دیگر در کنار خطوط تولیدی پارچه های مختلف، تترون های مرغوبی را در بازار توزیع می نمایند.

کارخانه های اصفهانی، تماماً از بهترین و به روزترین تکنولوژی و فناوری صنعت نساجی بهره می برند. این کارخانجات به مرور توانسته اند با استفاده از الیاف مرغوب در بافت پارچه های تترون تولیدی شان، جایگاه خوبی را در بازار فروش پارچه از آن خود نمایند.
خوشبختانه اکثر این تولیدی ها موفق شده اند و توانسته اند نه تنها در بازار داخلی کشور به جایگاه ویژه ای دست پیدا کرده و پارچه های تولیدی شان را روی هوا می زنند، بلکه در بازار کشورهای خارجی هم طرفداران زیادی پیدا کرده اند. بخش زیادی از پارچه های تولیدی این کارخانجات نساجی، برای صادرات آماده شده و توسط شرکت های بازرگانی مربوطه روانه بازار فروش کشورهای خارجی دور و نزدیک می شود.

پارچه تترون بیمارستانی با مشخصات درجه یک

همانطور که گفته شد، پارچه تترون بیمارستانی در میان پارچه های تترون موجود در بازار، پرفروش تر و کاربردی تر بوده و هست. اما اطلاعات جامع و کاملی درباره این پارچه در اختیار خریداران عزیز قرار نگرفت.
مسلماً می دانید که عدم آگاهی و شناخت پارچه در بازار پارچه فروشی ها به ضرر شما تمام خواهد شد. زیرا متاسفانه تعداد فروشندگان پارچه سودجو در بازار کم نیست و اکثر به دنبال چنین خریداران بی اطلاعی می گردند تا راحت سر آن ها را کلاه بگذارند.
اما اگر شما خریدار پارچه تترون بیمارستانی بوده و از طرفی آشنایی چندانی با مشخصات پارچه ندارید، توصیه ما این است که ابتدا سطح آگاهی خود را بالا برده و اطلاعات خود را تقویت نمایید.
منابع اطلاعاتی که می توان از آن ها کسب آگاهی کرد زیاد است اما ما در اینجا به معرفی مشخصات پارچه تترون می پردازیم تا بتوانید خریدی راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید:

  • پارچه تترون بیمارستانی، پارچه ای لطیف است و به خاطر جنس الیافی که دارد، از زیر دست بسیار نرمی برخوردار می باشد.
  • پارچه تترون بیمارستانی از خاصیت ضد آب ژاول برخوردار می باشد. یعنی رنگ آن ثابت بوده و در شستشو با مواد شوینده قوی از قبیل وایتکس تغییر نخواهد کرد.
  • پارچه تترون بیمارستانی، پارچه ای است که به خاطر نوع الیاف، چروک نمی شود و اتو زدن آن بسیار راحت است.
  • این پارچه در برابر سایش و کشش بسیار مقاوم بوده و از استحکام بسیار زیادی برخوردار است.
  • پارچه تترون بیمارستانی، پارچه ای است سبک و خنک که تراکم بافت استانداردی دارد.
  • پارچه تترون بیمارستانی به خاطر داشتن الیاف طبیعی، پارچه ای ضد حساسیت بوده و کمتر پوستی به آن واکنش نشان می دهد.

سعی کنید در هنگام خرید پارچه تترون بیمارستانی، پارچه های مات را انتخاب کنید نه آن هایی که براق هستند. زیرا براق بودن پارچه های تترون نشان از این است که در ساختارشان از مقدار بیشتری الیاف مصنوعی استفاده شده و کیفیت قابل قبولی ندارند. این پارچه ها اصطلاحاً پارچه های پلاستیکی گفته می شوند که هادی حرارت نبوده و با هر نوع پوستی هم سازگاری ندارند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی چگونه تعیین می گردد؟

عوامل متعدد و بسیاری را می توان نام برد که بر روی قیمت پارچه تترون بیمارستانی تاثیر دارد و برای تعیین قیمت ها، نیاز است تا این عوامل در نظر گرفته شوند.
پارچه تترون بیمارستانی، تنها پارچه ای از خانواده پارچه های تترون است که در تمامی عرض ها تولید می شود. پس می توان گفت که عرض پارچه در اینجا، تعیین کننده قیمت فروش آن در بازار می باشد.
هر چه عرض پارچه افزایش پیدا کند، گرماژ و وزن پارچه هم افزایش خواهد داشت. زیرا گرماژ پارچه، منظور همان وزنی است که پارچه در طول یک متر و عرض مشخص داراست. اینطور که مشخص است، دیگر عامل تاثیر گذار بر تعیین قیمت پارچه تترون بیمارستانی، گرماژ یا وزن پارچه می باشد.
پارچه تترون بیمارستانی در تراکم های بافت مختلفی روانه بازار فروش می شود. این تراکم های بافت که مستقیماً بر روی سنگینی پارچه، میزان ضخامت و … تاثیر می گذارد، سومین عاملی است که نمی توان اثرش بر تعیین قیمت نهایی پارچه در بازار فروش را نادیده گرفت.
عوامل تولیدی و اقتصادی زیادی در بازار وجود دارد که تعیین قیمت وابسته به آن می باشد. اما در اینجا به توضیح همین سه عامل بسنده کردیم تا در صورت نیاز، با مشاورین ما در ارتباط باشید.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی قیمت عمده

فروش پارچه تترون بیمارستانی به قیمت عمده، توسط مراکز عمده فروشی پارچه ها و فروشندگان مستقیم انجام می شود. اما آیا شما به عمده فروشی و مراکز فروش مستقیم پارچه دسترسی دارید؟
اگر پاسخ شما منفی است، جای نگرانی نیست. زیرا پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز دنیا باعث شده تا دیگر راهکارهایی هم برای خرید فروش پارچه تترون بیمارستانی پیش روی خریداران عمده و جزئی باشد. آن هم چیزی نیست جز سایت های فروش آنلاین پارچه که سریع ترین خرید ممکن را برای افراد فراهم خواهد کرد.
اگر از سایت فروشنده اقدام به خرید پارچه تترون بیمارستانی کنید:

  • زمان ارزشمند خود را به هدر نخواهید داد.
  • هزینه گزافی را بیهوده خرج نخواهید کرد.
  • در ساعات مشخصی موظف به ثبت سفارش نخواهید بود.
  • نیاز به استفاده از وسایل حمل و نقل نخواهید داشت.
  • از خدماتی همچون مشاوره فروش تلفنی برخوردار خواهید شد.
  • پرداخت های خود را به صورت اینترنتی انجام خواهید داد.
  • و مواردی از این قبیل.

اگر هنوز به خرید حضوری پافشاری داشته و آن را پروسه خرید مطمئن تری می دانید، سعی کنید برای یکبار هم که شده این راهکار را امتحان نمایید. بی شک شما هم در زمره خریدارانی قرار خواهید گرفت که راهکاری جز خرید فروش پارچه تترون بیمارستانی به صورت اینترنتی را پیشنهاد نمی کنند.

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه تترون بیمارستانی بصورت عمده

خرید پارچه تترون بیمارستانی بصورت عمده، برای تولیدی های لباس بیمارستانی از اهمیت جدی برخوردار …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟