فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بهترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار ایران

بهترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار ایران

بهترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار ایران توسط این مرکز فروش ارائه می گردد. جهت ثبت سفارشات خود در کمترین زمان ممکن با بخش فروش این مرکز ارتباط برقرار نمایید.

شناخت خصوصیات پارچه های اسپان باند

پارچه اسپان باند چیست؟ چگونه تولید می شوند؟
از چه موادی برای تولید پارچه های اسپان باند استفاده می‌ کنند؟
موارد استفاده و کاربرد های پارچه های اسپان باند کدامند؟
برای یافتن پاسخ این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر که ممکن است در ذهن شما وجود داشته باشد تا پایان این مطالب همراه ما باشید تا به پاسخ مناسبی برای سوالات خود دست پیدا کنید.
پارچه های اسپان باند ومنسوجات بی بافت محصول جدید می باشد که در حال حاضر با کمک گرفتن از دستگاه ها و تکنولوژی های به روز در بالاترین سطح کیفیت تولید می شوند.
معمولا در بازارهای فروش به این پارچه ها نام های دیگری مانند پارچه های یکبار مصرف، پارچه های نبافته و بی بافت گفته می شود.
معمولا روند تولید پارچه ها با کنار هم قرار گرفتن الیاف تار و پود و تنیده شدن این الیاف در یکدیگر انجام می پذیرد.
اما پارچه های اسپان باند که با استفاده از روش ها و تکنولوژی های جدید تولید می شود هیچ گونه الیاف تار و پودی در تولید آن استفاده نمی گردد، بلکه با کمک دستگاه های خاص این الیاف در کنار یکدیگر پرس می شوند.
پارچه های اسپان باند در سال های اخیر به بخش مهمی از منسوجات در صنعت نساجی تبدیل شده است زیرا با تحولات بی‌نظیری که در تولید پلیمرها به وجود آمده امکان تولید پارچه های اسپان باند با ویژگی ها و خصوصیات فیزیکی و مکانیکی خاص به وجود آمده است.
معمولاً پارچه های اسپان باند را از اتصال الیاف فیلامنت در کنار یکدیگر به وسیله مکانیکی حرارتی و یا شیمیایی تولید می کنند استفاده از هر چگونه از روش های ذکر شده باید به همراه حرارت و فشار باشد، زیرا این پارچه ها باید به شکل لایه سوزنی در هم تنیده شوند.
در حال حاضر به دلیل تحقیقات های گسترده و به روز و استفاده از فناوری های جدید در صنعت نساجی و صنایع تولید پارچه های اسپان باند این پارچه ها در بالاترین سطح کیفیت در طیف های گسترده ای تولید می شوند که به راحتی می توان از آنها در صنایع بی شماری استفاده کرد.
شناخت خصوصیات پارچه های اسپان باند می‌ تواند یک توجیه مناسب برای استفاده گسترده از این پارچه در صنایع مختلف باشد.

بهترین قیمت پارچه اسپان باند

با بررسی برخی از مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد این پارچه می‌ توانید به دلایل اهمیت و استفاده های گسترده این پارچه پی ببرید که عبارتند از:

  • پارچه های اسپان باند کاملاً آنتی یو وی تولید می‌ شوند و در برابر اشعه خورشید مقاومت خوبی دارند.
  • در گروه پارچه های کاملاً سبک و نرم قرار می‌ گیرد که لطافت خاص این پارچه موجب استفاده متعدد آن در مصارف پزشکی می گردد.
  • امکان تولید پارچه های اسپان باند با دو خاصیت آب دوست و آب گریز بودن وجود دارد که هر کدام موارد استفاده و کاربرد خاص خود را دارند.
  • پارچه های اسپان باند امکان تولید به شکل کاملاً آنتی باکتریال را دارند که در بخش های بیمارستانی استفاده های متعددی دارد.
  • پارچه های اسپان باند از قابلیت کشسانی بسیار بالایی برخوردار است.
  • امکان تولید پارچه های اسپان باند از یک لایه تا پنج لایه وجود دارد که هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد ضخامت آن نیز بالاتر می ‌رود.
  • قابلیت چاپ پذیری پارچه های اسپان باند سبب شده تا موارد استفاده از این پارچه ها گسترده تر شود.
  • پارچه های اسپان باند قابلیت تنفس پذیری بسیار بالایی دارند.
  • این پارچه ها به شکل کاملا ضد حساسیت تولید می شوند که در روند استفاده هیچ گونه مشکلی برای افراد به وجود نمی آورد.

نکته مهم در مورد چاپ پذیری پارچه های اسپان باند این است که با استفاده از دو نوع چاپ فلکسو و سیلک عملیات چاپ بر روی پارچه های اسپان باند را انجام داد.
استفاده از چاپ فلکسو برای پارچه های اسپان باند از هزینه‌های کمتری برخوردار است و برای استفاده در حجم های عمده ای از لحاظ اقتصادی به صرفه می باشد.
اما چاپ سیلک از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و برای چاپ در حجم های کمتر مناسب است. زیرا از لحاظ اقتصادی هزینه های بالاتری دارد.
خوب است بدانید که الیاف فیلامنت مورد استفاده در روند تولید پارچه های اسپان باند از پلیمر های مختلفی مانند پلی استر، پلی پروپیلن، پلی اتیلن و پلی آمید به دست می آیند.
با بررسی دقیق مشخصات و ویژگی های پارچه های اسپان باند و شناخت آنها در می‌ یابیم که این پارچه ها در صنایع مختلفی موارد استفاده و کاربردهای متعدد دارند که در اینجا خوب است با چند مورد استفاده این پارچه در صنایع آشنا شوید از جمله:

  1. در صنعت کشاورزی
  2. در صنعت خودروسازی
  3. در صنعت پزشکی
  4. در صنعت فیلتراسیون
  5. در صنعت بسته بندی و تولید کاور
  6. در صنعت توریست و گردشگری
  7. در صنعت ساختمان سازی

خوب است بدانید که از پارچه های اسپان باند در صنایع متعددی از تولید چای کیسه‌ ای تا صنایع مهم نظامی می توان استفاده کرد و تقریباً حذف این پارچه از چرخه تولید و یا جایگزینی آن در حال حاضر امکان پذیر نمی باشد.
مهم ترین دستگاه هایی که برای تولید پارچه های اسپان باند مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه اکسترودر، دستگاه فیدر، دستگاه تهویه مرکزی، دستگاه کشش و کلندر و همچنین دستگاه های هیتر و بسیاری از موارد دیگر که قرار گرفتن همه این دستگاه ها در کنار هم ایجاد یک خط تولید مناسب برای پارچه های اسپان باند به وجود می‌ آورد.

بهترین قیمت پارچه اسپان باند

عرض و گرماژ پرفروش پارچه اسپان باند کدام اند؟

پارچه های اسپان باند در عرض ها و گرماژهای متنوع تولید می شود که به راحتی بتوان برای هر کاربردی از ضخامت و عرض مناسب استفاده کرد.
به طور معمول پارچه های اسپان باند در کارخانجات تولیدی از گرماژ۱۰ گرم تا ۴۰۰ گرم در کارخانجات مختلف تولید می شود که این تغییر گرماژ با تناسب خاصی در کارخانجات تغییر پیدا می‌ کند و برای تغییر گرماژها باید تنظیمات مختلفی برای دستگاه ها صورت بگیرد.
همچنین امکان تولید پارچه های اسپان باند در چندین عرض مختلف موجب شده تا دسترسی به این پارچه ها و صرفه جویی کردن و استفاده از آنها بهتر صورت بگیرد.
اما ممکن است برای شما این سوال به وجود بیاید که پرفروش‌ ترین عرض و گرماژ پارچه اسپان باند کدامند.
برای یافتن پاسخ این سوال با بررسی دقیق عرض و گرماژ پارچه های اسپان باند می‌ توانیم به پرفروش ترین و پر مصرف ترین آنها در بازار پی ببریم.
خوب است بدانید که پارچه های اسپان باند با عرض ها و گرماژهای متفاوت بیشترین موارد استفاده را در بخش‌ های پزشکی و بیمارستانی دارند.
در اینجا به بررسی چندین عرض و گرما پرکاربرد در بخش ‌های مختلف بیمارستانی می‌ پردازیم از جمله:

  1. پارچه های اسپان باند با گرماژ های ۱۷ تا ۲۵ گرم جز مناسب ترین ها برای دوخت کلاه و روکش کفش و همچنین زیراندازها در بخش‌ های مختلف بیمارستانی می باشد که معمولاً از عرض ‌های ۶۰ سانتی متر استفاده می کنند.
  2. پارچه های اسپان باند با گرماژهای ۲۵ تا ۳۸ گرم جزء مناسب ترین گرماژ ها برای دوخت ماسک می باشد که بهتر است از پارچه هایی با عرض ۲۰ سانت استفاده شود.
  3. از گرماژهای ۴۰ تا ۵۰ گرم برای دوخت لباس بیماران استفاده های زیادی می شود، زیرا در این سطح گرماژ هیچ گونه بدن نمایی ندارد و کاملا سبک و لطیف می باشند و مناسب ترین عرض برای دوخت لباس عرض ۱۶۰ سانتی متر است.
  4. از گرماژ بین ۶۰ تا ۹۰ گرم به عنوان پارچه های محافظ پرده و یا کاور دستگاه‌ های خاص پزشکی استفاده می کنند که عرض های مختلفی مانند دو متر و سه متر این پارچه پر کاربرد است.

نکته قابل ذکر این است که در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا پر استفاده ترین عرض و گرماژ پارچه های اسپان باند گرماژ های بین ۳۸ تا ۴۰ گرم و عرض ۱۶۰ سانتیمتر است که کارگاه های تولیدی بیشتر به دنبال تهیه آن هستند.

بهترین قیمت پارچه اسپان باند

راهکارهای خرید عمده پارچه یکبار مصرف ارزان

با بررسی ویژگی ها و مشخصات دقیق پارچه های یکبار مصرف در می یابیم که حجم عمده‌ ای از این پارچه در حال حاضر در بازارها خرید و فروش می ‌شود.
هرگاه خرید و فروش و استقبال از یک محصول در بازار زیاد باشد در نتیجه مراکز متعددی اقدام به عرضه این محصولات می کنند تا بتوانند سود قابل ملاحظه‌ ای را به دست بیاورند و ممکن است که در این تعدد مراکز عرضه، افراد سودجو و واسطه‌ ها ورود پیدا کرده و موجب افزایش قیمت های بی دلیل شود.
برای اکثر مراکز تولیدی و صنایع مختلف اهمیت دارد که پارچه های یکبار مصرف را با قیمت ارزان‌ تر تهیه کنند.
بهترین قیمت پارچه اسپان باند با توجه به انتخاب راهکارهای مناسب برای خرید عمده این پارچه ها به دست می آید.
در اینجا به چند راهکار مهم و مناسب برای دسترسی به پارچه های یکبار مصرف با قیمت ارزان تر اشاره می کنیم، که در خرید های عمده سود قابل ملاحظه ای را برای خریداران به در پی دارد از جمله:

  1. انتخاب کارخانجات تولید کننده به شکل مستقیم و بدون واسطه برای خرید پارچه های اسپان باند موجب تهیه پارچه با قیمت های دست اول می شود.
  2. انتخاب نمایندگی های پخش معتبر در شهرهای مختلف که به شکل مستقیم و بدون واسطه محصولات خود را از کارخانجات تولید کننده تهیه می نمایند.
  3. نمایندگی های معتبر آنلاین یکی دیگر از مراکزی است که به راحتی می توانید پارچه های اسپان باند ارزان قیمت را به دلیل کاهش بسیاری از هزینه‌ های جانبی و حذف واسطه ها سفارش دهید.

بهترین قیمت پارچه اسپان باند کجا عرضه می گردد؟

بهترین قیمت پارچه اسپان باند برای خریداران عمده اهمیت زیادی پیدا می کند که بدانند از کدام روش های خرید می توانند به دست بیاورند.
با بررسی تمامی راهکارهای عرضه پارچه های اسپان باند با قیمت های ارزان تر در می یابیم که یکی از این روش ها نسبت به سایر روش های خرید از لحاظ اقتصادی مناسب تر است.
خرید اینترنتی و آنلاین پارچه های اسپان باند جزء روش هایی است که به راحتی می توانید با حذف بسیاری از هزینه‌ های جانبی بهترین قیمت پارچه اسپان باند را تهیه کنید.
در اینجا به برخی از دلایل تهیه بهترین قیمت پارچه اسپان باند در خریدهای آنلاین اشاره می کنیم از جمله:

  • بدون صرف وقت و هزینه می توان سفارشات مختلف را ثبت کرد.
  • دسترسی به برند های مختلف از پارچه های اسپان باند با گرماژ های متنوع بدون صرف وقت و هزینه به وجود می آید.
  • دریافت محصول خریداری شده در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر مشتری وجود دارد.
  • حذف واسطه ها از این معاملات امکان پرداخت هزینه های کمتر را به وجود می آورد.

سفارش آسان پارچه یکبار مصرف بیمارستانی درجه یک

سفارش آسان پارچه یکبار مصرف بیمارستانی مورد استقبال مراکز درمانی و کارگاه های تولیدی منسوجات بیمارستانی قرار می گیرد.
انتخاب مراکزی که به راحتی بتوانند پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی درجه یک را عرضه کنند می تواند برای خریداران اهمیت زیادی داشته باشد.
انتخاب نمایندگی های معتبر موجب می شود تا خیال خریداران از سفارش آسان این پارچه ها به صورت درجه ۱ با کیفیت بالا راحت باشد.
این نمایندگی های معتبر و مراکز فروش عمده با سابقه به هیچ عنوان موقعیت خود را در بازار به خطر نمی‌ اندازند و معمولاً پارچه های درجه یک را با قیمت های مناسب تر ارائه می دهند.

بهترین قیمت پارچه اسپان باند

ارسال رایگان کالیته پارچه اسپان باند

برای تمامی خریداران و متقاضیان عمده پارچه های یکبار مصرف دریافت کالیته رنگی پارچه های اسپان باند اهمیت زیادی دارد.
انتخاب مراکزی که به صورت رایگان کالیته های پارچه اسپان باند را برای انتخاب و خرید های عمده ارسال می کنند مورد توجه و استقبال خریداران قرار می‌ گیرد.
مرکز فروش با ارائه امکانات بی نظیر برای خریداران از جمله ارسال رایگان کالیته پارچه اسپان باند تلاش می ‌کند تا توجه خریداران عمده را جلب کرده و بهترین خدمات را ارائه دهد.
همچنین این مرکز فروش با ارائه بهترین قیمت پارچه اسپان باند تلاش می کند تا این پارچه ها را در بالاترین سطح کیفیت ارائه دهد که با حذف واسطه ها تا حد زیادی در این زمینه توانسته است به اهداف خود دست پیدا کند.
نکته مهم در ارسال کالیته پارچه اسپان باند این است که محصولات عمده خریداری شده نیز کاملاً مطابق با کالیته ارسال شده باشد که این مرکز تمام تلاش خود را می‌ کند تا با ارتباطات گسترده خود با کارخانجات متعدد پارچه های اسپان باند با بالاترین سطح کیفیت را عرضه کنند.
در صورتی که به دنبال خرید بهترین قیمت پارچه اسپان باند و دریافت کالیته پارچه های اسپان باند قبل از خرید عمده هستید همین حالا با بخش فروش این مرکز تماس برقرار نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه اسپان باند

اسپان باند پزشکی | فروش مستقیم پارچه اسپان باند

اسپان باند پزشکی یکی از منسوجات بسیار پرکاربرد در این صنعت است، که فروش مستقیم …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟