فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / تولید کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی | نماینده فروش انواع پارچه یکبار مصرف

تولید کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی | نماینده فروش انواع پارچه یکبار مصرف

پارچه اسپان نوعی پارچه از جنس پروپلین است که این نوع پارچه بافتی ندارد. در نساجی با نام های پارچه یکبار مصرف، پارچه بی بافت، پارچه نبافته، لایه سوزنی، نبافته سوزنی، نبافته اسپان، نیز شناخته می شود. دستگاه تولید اسپان باند دستگاه اکسترودر می باشد.

الیاف و تار و پود پارچه مانند پارچه های معمولی از نخ نیست بلکه از الیاف پرس شده تشکیل شده است از جمله پارچه های نبافته ی دیگر می‌توان به موکت و نمد اشاره نمود مصارف پارچه اسپان بسیار زیاد است به طوری که هر روزه همه ی ما با آنها سر و کار داریم از جمله ی این مصارف می‌توان به چای کیسه ای اشاره نمود و استفاده از این پارچه در صنایع بیمارستانی نیز بسیار رایج است.

امروزه به دلیل بازار بسیاری که پارچه های اسپان دارند شاهد افزایش تعداد تولید کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی هستیم.تولید کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی | نماینده فروش انواع پارچه یکبار مصرف

تولید کننده برتر پارچه اسپان باند بیمارستانی

تولید کننده برتر پارچه اسپان باند بیمارستانیتولید کننده های بسیاری در سراسر ایران به ساخت پارچه های اسپان پرداختند اما پارچه های اسپان بعضی شهر ها نسبت به بقیه شهرها از شهرت و کیفیت بهتری برخوردارند از جمله این شهرها می توان به شهرهای زیر اشاره نمود:

ملایر، همدان، تبریز، تهران، اصفهان، یزد، مشهد و کلاردشت. بازار پارچه اسپان باند تهران تبریز اصفهان و سایر شهرها محل هایی هستند که برای خرید اسپان باند باید به آنها مراجعه کنید

 در این میان نام برخی از شرکت‌ها در حوزه تولید اسپان باند و در کل پارچه های پروپلین شناخته شده تر است و از بین آنها می توان به شرکت مه بافت اسپان باند و کارخانه تولید پارچه بافتینه اشاره نمود.

نمایندگی بافتینه در تهران در خیابان دکتر شریعتی قرار دارد.

انواع پارچه اسپان باند

انواع پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند انواع متفاوتی دارند، ویژگیهای زیر ویژگی هایی هستند که این تفاوت را ایجاد کردند و پارچه های اسپان باند ممکن است این ویژگی‌ها را داشته یا نداشته باشند:

  • آب گریز
  • آب دوست( به پارچه های اسپان باند جاذبه آب پارچه هیدروفیل می گویند)
  • ضد آب یا واتر پروف
  • ضد اشعه ی فرابنفش (آنتی یو وی)
  • ضد باکتری
  • چاپ دار یا ساده
  • لطیف یا غیر لطیف

البته ویژگی هایی نیز وجود دارد که آنها هم پارچه های اسپان را از یکدیگر متمایز می کند از جمله:

  • وزن یا گرماژ
  • عرض
  • طول رول ها
  • رنگ ها

فروش آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانی

فروش آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانیفروش پارچه اسپان باند بیمارستانی به صورت آنلاین نیز صورت می گیرد خرید آنلاین  باعث می‌شود که پارچه اسپان باند را بدون واسطه خریداری کنید و قیمت هایی که برای تایپ تمام می شود ارزان تر باشد البته باید به این نکته دقت کرد که برای بیمارستان ها بسیار مقرون به صرفه تر است که پارچه های اسپان باند را به صورت عمده و در تیتراژ های بالا خریداری کند به همین دلیل اکثر خرید های اینترنتی و غیر اینترنتی اسپان باند در تیراژهای بالا صورت می گیرد.

مرکز خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

مرکز خرید پارچه اسپان باند بیمارستانیشما می توانید پارچه اسپان باند را از طریق کارخانه جات یا بنکداران تهیه نمایید  که هر یک مزایا و معایبی دارند که در زیر به برخی از این مزایا و معایب اشاره‌ای خواهیم کرد

مزایا و معایب خرید از کارخانجات:

با خرید از کارخانه جات می توانید محصولات را در تنوع رنگی بالا با قیمت ارزانتر خریداری کنید اما در صورت تمام شدن یک رنگ یا یک گرماش باید مدت زمان طولانی را برای تولید دوباره آن صبر کنید همچنین قیمت های کارخانجات در شرایطی که نوسان قیمتی وجود دارد نسبت به بنکداران بالاتر است

مزایا و معایب خرید از بنکداران:

با خرید از بانکداران می توانید نسبت به کیفیت پارچه مطمئن باشید اما به تنوع رنگ پارچه ها دسترسی ندارید و فقط می توانید اسپان باند را در یک یا دو رنگ تهیه کنید قیمت های بنکداران در شرایط نوسان قیمت پایین تر از کارخانه جات است اما در شرایط ثبات قیمتی قیمت‌های بنکداران نسبت به کارخانه جات بالاتر است.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانیقیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از ۱۴۷۳ تا ۱۶۸۳ تومان است باید دقت کرد که فروش پارچه ها به صورت طاقه ای می باشد و قیمت بر اساس عرض رنگ و گرماژ تغییر می‌کند و هرچه عرض و گرماژ پارچه بیشتر باشد قیمت نیز بیشتر خواهد شد. چاپ اسپان باند می‌تواند به صورت سفارشی انجام بگیرد و باعث هزینه‌های بیشتر و قیمت بالاتری برای اسپان باند شود. پارچه اسپان باند در بیمارستان ها برای لباس جراحی کلاه جراحی ماسک های یکبار مصرف لباس های بیمار و همراهان و غیره استفاده می شود طبیعتاً پارچه هایی که برای ساخت لباس ها به کار میرود نسبت پارچه ای که برای ساخت کلاه و قطعات کوچک تر استفاده می شود به پارچه بیشتری احتیاج دارد در نتیجه هزینه های بیشتری نیز در پی خواهد داشت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت فروش اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی نمایندگی هایی که اقدام به فروش اینترنتی می نمایند، بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟