فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / بهترین قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در بازار

بهترین قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در بازار

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در بازار اگر چه ارزان و مقرون به صرفه بوده، اما شما می توانید بهترین لیست قیمت پارچه های یکبار مصرف پزشکی را از این مجموعه بخواهید.
پارچه هایی که در مصارف بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند، پارچه هایی تولیدی با ویژگی های منحصربفرد هستند که می توانند جهت دوخت انواع البسه و منسوجات مورد نیاز، بکار گرفته شوند.
قبل از آنکه کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی بخواهند نیاز پارچه ای خود را از بازارهای کشور تأمین کنند، قطعا نیاز به شناخت جنس، کیفیت و قیمت پارچه های موجود دارند.
چرا که ممکن است عدم شناخت و آگاهی های لازم پیرامون موارد فوق، در انتخابی نادرست از یک پارچه دخیل بوده و در نهایت ضررهای زیادی برای این تولیدی های به بار آورده باشد.
یکی از مصرفی ترین و پرفروش ترین پارچه های بیمارستانی این روزها در بازار، پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی هستند.

آیا می دانید که با وجود واسطه های زیاد در بازار پارچه های یکبار مصرف به دلیل شیوع ویروسی مانند کرونا، به کدام مراکز فروش می توان اطمینان کرده و خریدی مطمئن را انجام داد؟
تا پایان ما را همراهی کرده و در نهایت خریدی متفاوت تر از سایر بازارهای کشور را، اینجا تجربه نمایید.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

آشنایی با پارچه های نبافته سوزنی

امروزه پارچه های تولیدی در صنعت نساجی، یا دارای الیافی از تار و پود با نمره نخ معین بوده و یا به صورت نبافته یا همان بدون بافت و هیچ گونه تار و پودی تولید می گردند.
پارچه های نبافته هیچ تار و پودی ندارند و از الیاف پرس توسط دستگاه های مخصوصی که در کارخانجات موجود بوده، تولید شده و سپس به بازارهای فروش پارچه عرضه می شوند.
یکی از انواع پارچه های نبافته تولیدی، پارچه اسپان باند است.
پارچه اسپان باند تولیدی از الیاف پرس و گرانولی با نام پلی پروپیلن با نام اختصاری PP است که در دسته منسوجات نبافته قرار داشته و در بازار فروش پارچه آن را با این نام ها می شناسند:

  • پارچه نبافته سوزنی
  • پارچه لایه سوزنی
  • پارچه بی بافت
  • پارچه اسپان باند نبافته
  • پارچه یکبار مصرف

ویژگی ها و خصوصیات منحصربفردی که برای پارچه های نبافته سوزنی در نظر گرفته شده، این پارچه را در بسیاری از صنایع امروزی، محبوب قرار داده است.
از جمله این ویژگی ها که ممکن است در کارخانجات گوناگون متفاوت باشد، می توان این موارد را نام برد:

  1. آب دوست یا آب گریز بودن
  2. آنتی باکتریال بودن
  3. تنوع در کالیته رنگی
  4. نرمی زیر دست
  5. قابلیت چاپ انواع طرح های مختلف
  6. آنتی یو وی و ضد اشعه خورشید بودن و غیره

شایان ذکر است که هم اکنون صنایع پزشکی، کشاورزی، بسته بندی و کاور، تولید چرم مصنوعی و دیگر صنایع، استفاده های بسیار خوبی را از انواع پارچه های اسپان باند، انجام داده اند.

پارچه های یکبار مصرف اسپان باند، در عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری با گرماژهای ۸ الی ۴۰۰ گرم تولید می شوند و عمدتا به صورت رولی خرید و فروش می گردند.

کارخانه تولیدی انواع پارچه اسپان باند

همانطور که متوجه شدید، پارچه اسپان باند در دسته منسوجات بی بافت یا نبافته سوزنی قرار داشته، اما به سبب دارا بودن ویژگی های فوق العاده، مصرفی و پرفروش است.
یکی از نکات مهمی که می تواند در خرید بهترین کیفیت و حتی قیمت از انواع پارچه اسپان باند مد نظر خریداران قرار داشته باشد، کارخانجات تولیدی پارچه های اسپان باند هستند.
در واقع شناخت کارخانجاتی که کیفیت خوبی از پارچه های اسپان باند را تولید می کنند، می تواند یکی از راهکارهای مهم قبل از خرید مطمئن برای مشتریان باشد.
در حال حاضر شهر اصفهان یکی از فعال ترین ها و به عبارتی قطب صنعت نساجی کشور به شمار آمده و دارای کارخانجاتی گوناگون در حوزه تولید انواع پارچه به خصوص پارچه اسپان باند می باشد.
کارخانجات تولیدی انواع پارچه اسپان باند در اصفهان، توانسته به نوعی نیاز مشتریان در بازار را تأمین کرده باشند.
دو کارخانه نام آشنا در حوزه پارچه های بی بافت اسپان باند، عبارتند از:

  1. کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه اصفهان
  2. کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت امیر

در این کارخانه ها، پارچه های اسپان باند غالبا در انواع ذیل تهیه و تکمیل می گردند:

  • پارچه اسپان باند تک لایه
  • پارچه اسپان باند دو لایه
  • پارچه اسپان باند سه و چهار لایه

این پارچه ها سپس به واحدهای رنگرزی رفته و با استفاده از دستگاه های موجود و البته نیاز مشتریان، مورد رنگرزی قرار گرفته و سپس در رول های با متراژهای زیاد روانه بازارهای پارچه می شوند.
پارچه اسپان باند بافتینه اصفهان، که نام آشناترین برند این پارچه است، به صورت ترکیبی با ملت بلون تولید می گردد که نوع سه یا چهار لایه آن مشهور به پارچه اسپان باند SMS است و ضخامت بالایی دارد.
اگر چه در تمامی صنایعی که در خطوط فوق ذکر شد، بکارگیری پارچه های اسپان باند مهم بوده، اما بنظر می رسد که در صنعت پزشکی و بهداشتی، بیشترین استفاده از این پارچه شده است.
در ادامه کمی بیشتر با پارچه اسپان باند پزشکی و مصارف آن در صنعت پزشکی و بهداشتی به خصوص برای ارگان های بیمارستانی، آشنا خواهیم شد.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف اسپان باند پزشکی

پارچه یکبار مصرف از بیشترین استفاده در صنعت پزشکی و بهداشتی برخوردار بوده و آن هم به دلیل همان یکبار مصرف بودن محصولاتی هست که با این پارچه تولید شده اند.
پارچه یکبار مصرف اسپان باند پزشکی در واقع همان پارچه اسپان باند استریل و آنتی باکتریال است که در گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرمی مورد استفاده قرار می گیرد.
عرض های موجود از این پارچه همان ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری بوده، اما عرض های ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری، از بیشترین استفاده و بیشترین نرخ فروش برخوردار بوده اند.
به طور کلی پارچه های اسپان باند پزشکی علاوه بر آنتی باکتریال بودن، بایستی ویژگی های ذیل را دارا باشند:

  • نرمی زیر دست
  • عدم ایجاد حساسیت پوستی
  • آب گریز یا آب دوست
  • کشسانی خوب
  • دارای رنگبندی مخصوص مصارف پزشکی و بیمارستانی

در حال حاضر با توجه به نیاز مشتریان و سفارشاتی که از طریق آنان دریافت می گردد، اسپان باند در کالیته رنگی آبی، سفید، سبز و صورتی، بیشترین میزان تقاضا را داشته است.
در حال حاضر از پارچه های یکبار مصرف پزشکی، موارد استفاده ذیل در صنعت بهداشتی و بیمارستانی به عمل می آید:

  1. انواع دستمال مرطوب و بهداشتی
  2. رویه نوارهای بهداشتی
  3. انواع ماسک های چند لایه و پزشکی
  4. رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی
  5. ملحفه های یکبار مصرف بیمارستانی
  6. گان و شان بیمارستانی
  7. کلاه و گان مخصوص جراحان
  8. لباس بیماران مورد بستری در بخش های گوناگون
  9. ساک وسایل
  10. انواع کاور کفش مخصوص بخش های مراقبت ویژه و اتاق های جراحی
  11. انواع دمپایی های یکبار مصرف بیمارستانی برای اتاق بیماران یا بخش هایی مانند رادیولوژی و آندوسکوپی

به جرئت می توان ادعا کرد که استفاده از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در تولید هر یک از البسه و منسوجات فوق، می تواند بیمارستان ها را با کاهش هزینه های موجود، مواجه گردانیده باشید.
در واقع علاوه بر نقش بهداشتی و جلوگیری از انواع باکتری ها و ویروس ها به محیط های درمانی، نمی توان از نقش اقتصادی پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف چشم پوشی نمود.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

تعیین لیست قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

جدای از اینکه شما به عنوان یک تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی، کیفیت خوب از پارچه های یکبار مصرف می خواهید، اما حتما لیست قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی نیز برایتان مهم است.
اگر چه قیمت پارچه های اسپان باند بیمارستانی کاملا ارزان تر از سایر پارچه های بیمارستانی بوده، اما گاها عوامل و فاکتورهایی موجود بوده که اجازه نمی دهند قیمت واقعی این پارچه به بازار عرضه گردد.
در تعیین لیست قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در بازارهای امروزی، فاکتورهای ذیل دخیل اند:

  • حضور واسطه ها در بازار
  • کیفیت پارچه عرضه شده
  • گرماژ پارچه
  • عرض پارچه
  • رنگ پارچه
  • میزان حجم سفارش پارچه

در این میان برخی از فاکتورها که به عنوان یک اصل در تعیین لیست قیمت پارچه های یکبار مصرف، شناخته شده اند، مانند عرض، گرماژ و رنگ پارچه.
در این میان عاملی مانند حضور واسطه ها در بازار پارچه، بی شک پالس منفی تلقی شده و می تواند در افزایش قیمت پارچه های یکبار مصرف، نقش جدی داشته باشد.
واسطه هایی که بین مصرف کنندگان و تولید کنندگان پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی بوده اند، به دنبال سود خود بوده و هیچ چیز جز منفعت خود را نمی بینند.
این موضوع سبب شده تا در بازارهای حضوری، شاهد سردرگمی های زیادی برای مشتریان باشیم.
اغلب مشتریان نمی دانند که از کجا و از طریق کدام مراکز فروش پارچه های بیمارستانی، می توانند قیمت واقعی از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را خریداری نمایند!
بنظر می رسد که تنها راهکار موجود، پیدا کردن نمایندگی هایی هست که فروش مستقیم از درب کارخانجات معتبر تولیدی را در دستور کار خود قرار داده اند.
آیا این چنین نمایندگی ها را در سایت های فروش پارچه های بیمارستانی می شناسید؟

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

نمایندگی پارچه اسپان باند بافتینه در بازار

شایان ذکر است که کارخانه بافتینه اصفهان یکی از بزرگترین و نام آشناترین کارخانجاتی است که هم اکنون به تولید انواع پارچه اسپان باند مشغول می باشد.
این کارخانه توانسته با بکارگیری تجهیزاتی مدرن و پیشرفته و البته کادری مجرب و باتجربه، کیفیتی درجه یک از پارچه های اسپان باند نبافته را تولید و به بازار عرضه نموده باشد.
شاید اگر شما بخواهید پارچه اسپان باند بافتینه را با مراجعه به بازارهای حضوری در کشور خریداری کنید، نتوانید کیفیت و قیمت خوبی از آن را تحویل بگیرید.
چرا که همانطور که قبلا گفته شد، واسطه ها می توانند ضمن افزایش قیمت پارچه، با دست شدن پارچه، کیفیت آن را هم پایین آورده باشند.
پس مهم است که خرید پارچه اسپان باند بافتینه، به شکل مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از درب کارخانجات معتبر تولیدی به انجام رسیده باشد.
همچنین با توجه به اینکه اغلب خریداران پارچه اسپان باند، این پارچه را در حجم و تناژ بالایی می خواهند، بیش از پیش می توان به اهمیت فروش مستقیم این پارچه پی برد.
متأسفانه گاها برخی از عرضه کنندگان ناشناخته در بازار وجود داشته که با عرضه عمده پارچه اسپان باند، کیفیت درجه یک و دوم از این پارچه را ترکیب با هم عرضه می کنند.
این موضوع منجر به نگرانی های قبل از خرید برای مشتریان شده است. آیا می دانید که خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی از طریق کدام مراکز فروش، مطمئن تر است؟

خوشبختانه با وجود نمایندگی پارچه اسپان باند بافتینه در بازار آنلاین، دیگر هیچ نگرانی برای خریداران انواع عرض و گرماژهای این پارچه باقی نمی ماند.
خریداران می توانند برای یکبار هم که شده خرید اینترنتی پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف شرکت بافتینه را، بدون هیچ اما و اگری از طریق این مجموعه تجربه کنند.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

فروش اینترنتی انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

با فروش اینترنتی انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی از طریق این گروه بازرگانی، خریداران می توانند از مزایای ذیل بهره مند گردند:

  • خرید مستقیم از درب کارخانجات معتبر
  • خرید بی واسطه با قیمت دست اول کارخانه
  • دریافت مشاوره های رایگان قبل خرید برای تجربه خریدی آگاهانه
  • دریافت سفارشات در کمترین زمان ممکن
  • ثبت سفارش بدون نیاز به مراجعه حضوری با کاهش هزینه های رفت و آمدی

اگر به دنبال خریدی امن، اقتصادی و کیفیت خوب از انواع پارچه بیمارستانی به خصوص پارچه اسپان باند هستید، این مجموعه می تواند کمک شایانی به شما کرده باشد.
در حال حاضر این مجموعه مفتخر است که توانسته درصد رضایتمندی بالایی را از سوی مشتریان خود، کسب کرده و یکی از معدود مراکز اینترنتی باشد که بستری امن و بی دغدغه را برای مشتریان ثابت و با ایمان خود دارد.
خرید عمده انواع پارچه های اسپان باند جهت مصارف بیمارستانی، در رنگبندی گوناگون، با قیمت دست اول کارخانه، پیش کشی هست که می تواند شما را به یک مشتری با ایمان برای این مجموعه تبدیل کند.
مشتریان ثابت ممکن است علاوه بر خرید از این مجموعه، از مراکز دیگری هم خرید کنند، اما مشتریان با ایمان، نه تنها فقط از یک مجموعه خرید می کنند؛ بلکه با خود مشتری هم می آورند.

حراج پارچه های بی کیفیت و ارزان، هنز نیست، این مجموعه توانسته کیفیت را ارزان بفروشند. پس شما هم یکی از مشتریان با ایمان این سایت می شوید، اگر که برای یکبار هم که شده خرید خود را همین حالا ثبت نمایید
.

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش پارچه یکبار مصرف

مرکز فروش پارچه یکبار مصرف + ارزانترین قیمت + تضمین کیفیت

مرکز فروش پارچه یکبار مصرف بزرگترین دغدغه مشتریان را از لحاظ کیفیت پارچه و قیمت …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟