فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / خرید پارچه ترگال بیمارستانی با قیمت باورنکردنی

خرید پارچه ترگال بیمارستانی با قیمت باورنکردنی

خرید پارچه ترگال بیمارستانی تولید جدید با بهترین کیفیت، قیمت باورنکردنی و رقابتی را در بزرگترین مرکز رسمی فروش اینترنتی پارچه های بیمارستانی دارد. جهت ثبت سفارش مطمئن، با مشاورین ارتباط بگیرید.
امروزه کارخانجات نساجی پارچه در کشور ما، پارچه های زیادی را تولید کرده و برای مصارف گوناگون روانه بازارهای پارچه فروشی نموده اند.
کارگاه های تولیدی و واحدهای دوزندگی انواع لباس و منسوجات مصرفی بیمارستان ها، از اصلی ترین مراکزی هستند که همواره در تمامی روزهای سال، مشتری خرید پارچه های بیمارستانی هستند.
در این میان بوده اند کارگاه هایی تازه تأسیس که ممکن است با جنس و کیفیت پارچه های گوناگونی در حوزه مصارف بیمارستانی استفاده می شوند ، آشنا نبوده و این موضوع می تواند به انتخابی اشتباه نیز منجر گردد.
پارچه ترگال یکی از پارچه هایی بوده که امروزه استفاده خوبی در تولیدات بیمارستانی، با توجه به مشخصات و ویژگی های منحصربفردش داشته است.

آشنایی بیشتر با پارچه ترگال و انواع آن در بازار و البته مصارفی که از آن شده، می تواند دید خوبی به خریداران بدهد که کدام جنس، کیفیت، عرض و گرماژ از این پارچه را خریداری کرده باشند.
پیشنهاد می کنیم تا ادامه مطلب را از دست ندهید.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال و انواع آن

پارچه ترگال (Tergal) پارچه ای نام آشنا برای آن دسته از فعالان در حوزه تولید لباس و پوشاک است که ضخامت، تراکم بافت بالا و دوام خوب، برایشان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
بله پارچه ترگال پارچه ای تولیدی از الیاف پلی استر ویسکوز است که به صورت تخت بافت، پس از ریسندگی و بافندگی، رنگرزی شده و روانه بازارهای پارچه فروشی می گردد.
مشخصات یک پارچه ترگال عرضه شده به بازار عبارتست از:

  • پارچه ترگال دارای دو آلبوم مجزاست. پارچه ترگال ساده و پارچه ترگال کجراه.
  • هر دو آلبوم از پارچه های ترگال، با عرض ۱۵۰ سانتی متری تولید و به عرضه می رسند.
  • پارچه ترگال ساده همانطور که از نامش پیداست، بافت مربعی و ساده داشته و گرماژ آن ۲۴۰ گرم است.
  • پارچه ترگال کجراه بافت کج راه دارد و با توجه به اینکه گرماژی معادل ۲۸۰ گرم داشته، نسبت به پارچه ترگال ساده، صخیم تر، بادوام تر و سنگین تر بوده و قیمت بیشتری را هم دارد.
  • پارچه های ترگال در کالیته رنگی متنوع از کارخانجات معتبر تولیدی که عمدتا در اصفهان فعالیت می کنند؛ در بازار از نرخ فروش بالایی برخوردار هستند، مانند پارچه ترگال مهنام، پارچه ترگال فدک، پارچه ترگال تک و غیره.
  • پارچه ترگال به دو صورت طاقه ای و عدلی خرید و فروش می گردد.

شایان ذکر است که امروزه با توجه به کاربردهایی که پارچه ترگال داشته، آن را با نام های ذیل در بازار شناخته و مورد معامله قرار می دهند:

  1. پارچه ترگال بیمارستانی
  2. پارچه ترگال لباس مدارسی
  3. پارچه ترگال اداری
  4. پارچه ترگال لباس کاری
  5. پارچه ترگال مانتویی

پارچه ترگال چه کاربردهایی دارد؟

در بخش پایانی قسمت قبل متوجه شدید که پارچه ترگال یکی از مصرفی ترین پارچه ها در صنعت تولید انواع لباس و پوشاک در حوزه های مختلف است.
این پارچه با توجه به دارا بودن مشخصاتی منحصربفرد، می تواند در هر یک از مصارف فوق، بهترین گزینه ی موجود در بازار بوده باشد.
پارچه ترگال لباس مدارسی، در روزهای نزدیک به سال تحصیلی جدید و یا خصوصا در ۶ ماهه نخست سال، از بازار داغ خرید و فروش برخوردار بوده هست.
ترگال ساده و کجراه مدارسی، برای تهیه انواع مانتو، شلوار و روپوش مدارس دخترانه و پسرانه، مورد استفاده کارگاه های تولیدی قرار می گیرد.
پارچه ترگال اداری هم غالبا در نوع کجراه، مناسب دوخت انواع شلوار اداری و یا حتی انواع مانتو اداری نیز می باشد.
لازم به ذکر است که در بازار پارچه، پارچه کجراه را با نام پارچه لباس کاری می شناسند که گاها با ترکیبی از پنبه و پلی استر ویسکوز به شکل ۳۰-۷۰ یا ۷۰-۳۰ عرضه می شود. هر چقدر پنبه بکار رفته در این پارچه بیشتر باشد، باکیفیت تر است.
از پارچه لباس کاری ترگال در تولید انواع لباس کار برای پالایشگاه ها، کارگاه های جوشکاری و بسیاری دیگر از مشاغلی که نیاز به پارچه ای مقاوم و بادوام داشته، استفاده به عمل می آید.
ناگفته نماند که تمامی مصارفی که در خطوط فوق بیان شد، ممکن است در دوره یا بخشی از سال، مشتریان خاص خود را داشته باشند.
اما استفاده از پارچه ترگال برای مصارف بیمارستانی، روز و سال نمی شناسد، چرا که همواره ارگان های بیمارستانی به انواع البسه و منسوجات مصرفی احتیاج داشته اند.
آیا می دانید که پارچه ترگال بیمارستانی چه نوع پارچه ای بوده و چه مصارفی برای بیمارستان ها دارد؟
همچنین با توجه به اهمیتی که مصرف پارچه در بیمارستان ها داشته، چگونه امکان آن هست تا یک پارچه ترگال بیمارستانی خوب و درجه یک را خریداری کنیم؟
آیا از بهترین راهکار خرید پارچه ترگال بیمارستانی باکیفیت و قیمت ارزان در بازارهای امروزی، چیزی می دانید؟

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال بیمارستانی چه نوع پارچه ای است؟

شایان ذکر است که پارچه ترگال بیمارستانی هم پارچه ترگالی تخت بافت و تهیه و تکمیل شده از الیاف پلی استر ویسکوز است که با دو گرماژ ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی در بازار موجود می باشد
.
پارچه ترگال بیمارستانی در واقع در دسته پارچه هایی قرار می گیرد که قابل شست و شو و ضد عفونی کردن با انواع موادی چون آب ژاول یا وایتکس بوده است.
گفتنی است که کارخانجات تولیدی پارچه ترگال بیمارستانی، این پارچه را به صورت خمی یا راکتیو رنگرزی کرده و آن را به شکل ضد آبژاول روانه بازارهای فروش می نمایند.
به همین سبب البسه و منسوجات تولیدی از پارچه ترگال بیمارستانی، در صورت استریل با دستگاه های اتوکلاو و یا ضد عفونی شدن با آبژاول، به هیچ وجه کیفیت رنگ و بافت خود را از دست نمی دهند.
به طور کلی از مشخصات انواع پارچه ترگال بیمارستانی، می توان به این موارد اشاره داشت:

  • پارچه ترگال بیمارستانی دارای تراکم بافت خوب بوده و ثبات سایشی و کششی فوق العاده ای دارد.
  • دارای آهار مناسبی است و از مقاومت بالایی در برابر پارگی برخوردار می باشد.
  • عدم جذب مایعات یکی از برجسته ترین ویژگی های پارچه ترگال بیمارستانی بوده که این پارچه را برای خاص مصارف بیمارستانی، مناسب قرار داده است.
  • تل و گوله نشدن از دیگر مشخصات پارچه ترگال بیمارستانی خوب می باشد.
  • پارچه ترگال بیمارستانی در کالیته رنگی آبی، سفید، سبز و شیری، بیشترین میزان نرخ تولیدی و فروش را داشته است.
  • این پارچه به دو صورت طاقه ای و عدلی عرضه شده و قیمت متناسب با کیفیت دارد.

با توجه به دارا بودن این ویژگی های منحصربفرد برای پارچه های ترگال بیمارستانی، از این پارچه ها در مصارف ذیل استفاده بیشتری می نمایند:

  1. روپوش سفید پزشکان
  2. البسه مناسب پرستاران
  3. البسه مخصوص اتاق عمل
  4. لباس بیماران
  5. ملحفه بیمارستانی

اگر چه بیشترین استفاده از پارچه ترگال در تولید روپوش پرشکان و البسه اتاق عمل بوده، اما برای برخی از ارگان های خصوصی بیمارستان ها که بودجه بیشتری دارند، این پارچه در تولید لباس بیماران هم کاربرد خوبی دارد.
پارچه ترگال سفید بیمارستانی مناسب روپوش پرشکی بوده و پارچه ترگال سبز بیمارستانی که مشهور به پارچه سبز اتاق عملی است، مناسب دوخت انواع شان، گان و انواع ماسک برای اتاق جراحی می باشد.
حال که با تمامی ویژگی های پارچه ترگال بیمارستانی آشنا شده و موارد مصرفی آن را دانستید، آیا می دانید که چگونه می توان کیفیت و قیمت خوبی از این پارچه را خریداری کرد؟

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

چگونه پارچه ترگال بیمارستانی خوب بخرم؟

متأسفانه بازار خرید و فروش پارچه به خصوص پارچه های بیمارستانی، همواره مشتریان و خریداران را با چالش های گوناگونی مواجه گردانیده است.

یکی از مهم ترین نگرانی هایی که خریداران پارچه ترگال بیمارستانی دارند، حضور واسطه ی پارچه میان تولید کنندگان و خریداران می باشد. واسطه یا دلال پارچه، می تواند هم منجر به افزایش قیمت پارچه ترگال بیمارستانی شده و هم می تواند با دست کردن پارچه، کیفیت آن را هم پایین آورده باشد.
در این شرایط گاها دیده شده که حتی برخی از عرضه کنندگان ناشناخته، کیفیت پایین پارچه های ترگال را با قیمت ارزان تری می فروشند و برخی از خریداران که کیفیت را فدای قیمت کرده، از آن ها خرید می نمایند.
در این میان باید گفت که شاید درصد کمی از مشتریان، کیفیت را فدای قیمت ارزان می کنند. درصد بالایی از خریداران پارچه خواهان آن هستند که دو اصل قیمت و کیفیت پارچه را متناسب با هم خریداری کرده باشند.
پس در واقع مهم است که چگونه و از کجا بتوانیم پارچه ترگال بیمارستانی خوب، یعنی پارچه ترگالی که قیمت و کیفیت متناسب با هم دارد را در بازارهای امروزی خریداری کنیم.
کیفیت پارچه ترگال بیمارستانی رابطه مستقیمی با کیفیت منسوجات تولیدی از آن داشته است. همچنین قیمت ارزان و مناسب پارچه ترگال نیز می تواند تولیدات با قیمت تمام شده مقرون به صرفه تری را برای کارگاه های تولیدی، رقم بزند.
در شهرهای بزرگی مانند تهران، اصفهان، یزد، شیراز، مشهد و غیره، بازار داغ خرید و فروش پارچه ترگال بیمارستانی می تواند هر خریداری را با سردرگمی هایی مواجه گردانیده باشد.
این موضوع سبب می گردد تا بیش از پیش به نقش مهمی که تجارت اینترنتی در زمینه خرید و فروش پارچه های بیمارستانی داشته، پی برد.
با خرید اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی آن هم از نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر، حداقلش این است که خریداران اطمینان آن را داشته که خرید با زیر قیمت بازار را انجام می دهند.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

خرید پارچه ترگال بیمارستانی از نمایندگی آنلاین

همانطور که متوجه شدید یکی از بهترین راهکارهای خرید پارچه ترگال بیمارستانی که کیفیت و قیمت متناسب با هم دارد، خرید اینترنتی است.
منتهی خرید اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی بایستی از نمایندگی های آنلاینی انجام شود که:

  • بدون واسطه، با معتبرترین کارخانجات تولیدی این پارچه ارتباط دارند.
  • مشاوره های رایگان و لازم قبل از خرید را به مشتریان خود ارائه می دهند.
  • نمونه های عدلی واقعی را برای مشتریان ارسال می کنند.
  • در کمترین زمان ممکن سفارشات مشتریان را در سراسر کشور به دستشان می رسانند.

مهم ترین ویژگی خرید اینترنتی از نمایندگی های فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی آن است که خریداران، قطعا با زیر قیمت بازار خرید خود را تجربه می کنند؛ یعنی قیمت درب کارخانه!
پارچه ترگال بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی، به دو صورت طاقه ای و عدلی و در حجم و تناژ عمده، قابل سفارش خرید از طریق این مجموعه هست.
اگر چه امروزه شاهد وجود سایت های گوناگونی در زمینه فروش پارچه های بیمارستانی هستیم. اما حتما قبل از خرید از خودتان بپرسید که آیا آن مرکز خرید اینترنتی، ویژگی های ذکر شده را دارد یا خیر؟

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

پایین ترین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

خیلی ها وقتی صحبت از پایین ترین قیمت خرید پارچه ترگال بیمارستانی می شود، به اشتباه تصور می کنند که کیفیت این پارچه نیز پایین است.
قبل از آنکه بیان کنیم که مقصود از پایین ترین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی چیست، بهتر است شما را با فاکتورهای تعیین قیمت این پارچه آشنا کنیم که عبارتند از:

  1. گرماژ پارچه ترگال
  2. رنگ پارچه ترگال
  3. کیفیت پارچه ترگال

طبیعی است که هر چه گرماژ پارچه ترگال بیمارستانی بیشتر باشد، قیمت آن نیز گران تر بوده و این موضوع پیرامون کیفیت پارچه ترگال نیز صدق می کند.
اگر بخواهیم به نقش رنگ پارچه ترگال بیمارستانی در لیست قیمت این پارچه بپردازیم، همواره در بازارهای فروش، یک اصل وجود داشته است.
پارچه های ترگال بیمارستانی که طیف رنگی سیرتر یا تیره تری داشته، همواره قیمت بیشتری را دارا بوده اند.
ویژگی ضد آبژاول بودن پارچه ترگال بیمارستانی یکی از مهم ترین ملاک ها در تعیین قیمت این پارچه بوده که همزمان دو فاکتور رنگ و کیفیت بافت پارچه های ترگال را در بر می گیرد.
از تمامی این موارد که مقدمه و پیش نیاز قبل از خرید آگاهانه برای مشتریان است، بگذریم، باید بگوییم که مشتریان به دنبال خرید پارچه ترگال بیمارستانی با قیمت متناسب با کیفیت اند.
آیا می دانید که اگر خرید پارچه ترگال بیمارستانی مستقیما از درب کارخانجات تولیدی معتبر صورت بگیرد، خرید با قیمت درب کارخانه انجام می پذیرد که قیمتی کمتر از قیمت آن در بازارهای پارچه فروشی می باشد؟
در این میان مشتریان دیگر نیازی نیست برای خرید نیاز پارچه ای خود به بازارهای پارچه فروشی مراجعه کنند و این یعنی اینکه خرید پارچه با کاهش هزینه های رفت و آمدی صورت می گیرد.

اگر نمی دانید که خرید اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی از کدام مراکز فروش منجر به خریدی مطمئن می گردد، می توانید روی این مجموعه حساب ویژه ای باز کنید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com
کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟