فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / قیمت پارچه ترگال بیمارستانی | مرکز خرید پارچه های بیمارستانی ارزان

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی | مرکز خرید پارچه های بیمارستانی ارزان

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در مرکز خرید پارچه های بیمارستانی ارزان، قیمت واقعی و فروش مستقیم از درب معتبرترین کارخانجات تولیدی است که آماده جهت خرید عمده و در تناژ بالا می باشد.
پارچه ترگال در تهیه و تولید الیسه گوناگون در صنعت تولید پوشاک کاربرد فراوانی داشته است.
از مهم ترین مصارف این پارچه می توان به تولید انواع لباس کار و به خصوص انواع البسه و منسوجات بیمارستانی نام برد.
بسیاری از واحدها و کارگاه های نوپا و تازه تأسیس که در زمینه تولید این لباس ها فعالیت می کنند؛ ممکن است با سردرگمی هنگام خرید یک پارچه مرغوب و درجه یک آن هم با مناسب ترین قیمت، مواجه شده باشند.
قیمت پارچه، کیفیت پارچه، عرض پارچه، گرماژ و وزن پارچه و حتی رنگ و کیفیت رنگ پارچه از موارد مهمی بوده که همیشه مد نظر تولیدی های البسه و پوشاک قرار داشته است.
آنچه که از همه اهمیت بیشتری داشته، چگونگی خرید بهترین کیفیت یک پارچه با بهترین قیمت ممکن بوده است که شاید در بازارهایی که حضور واسطه ها و دلالان اقتصادی در آن زیاد است، کمی دور از انتطار به نظر رسد.
آیا می دانید که گروه بازرگانی پارچه پارادا توانسته خودش را به عنوان بزرگترین مرکز خرید اینترنتی انواع پارچه های بیمارستانی ارزان اما باکیفیت در میان مشتریان از سراسر کشور شناسانده باشد؟
چگونه می توان از طریق این مجموعه فروشگاهی آنلاین، بهترین کیفیت و قیمت پارچه های بیمارستانی را سفارش خرید ویژه داد؟
در ادامه شما را با این مرکز خرید اینترنتی و آنلاین بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

مرکز خرید اینترنتی پارچه های بیمارستانی

امروزه برای خرید تمامی محصولات در هر زمینه ای اعم از پارچه های بیمارستانی، دو راهکار کلی پیش روی مشتریان و متقاضیان خرید وجود داشته است:

  • مراجعه به بازارهای حقیقی و خرید از این بازارها
  • مراجعه به فروشگاه های آنلاین و خرید مستقیم از درب کارخانه بدون هیچ واسطه ای

بی تردید در جوامعی که اینترنت و فضای مجازی حرف اول را می زند، تجارت اینترنتی حتی در زمینه خرید و فروش پارچه بیمارستانی هم می تواند سود بالایی را متوجه فروشندگان و حتی تولید کنندگان پارچه های بیمارستانی نموده باشد.
بر این اساس است که وجود یک مرکز خرید اینترنتی پارچه های بیمارستانی می تواند این نوید را به مشتریان بدهد که با کاهش هزینه های تولیدی خود می توانند قدرت فروش بالاتری را هم تجربه کرده باشند.
چرا که با توجه به قیمت واقعی و درب کارخانه ای اعلام شده از سوی آنان، به خودی خود مشتریان بیشتری جلب آنان شده و این چنین است که می توانند در بازه زمانی کوتاه مدتی، برند خود را به تمامی مشتریان شناسانده باشند.
مشتریانی که ممکن است از جای جای ایران خواهان پارچه های بیمارستانی باکیفیت و درجه یکی باشند که علاوه بر همین کیفیت خوب و درجه یک، با ارزان ترین قیمت ممکن به فروش می رسند.
پارچه پارادا یکی از بزرگترین مراکز خرید اینترنتی در ایران لقب داشته که با در ارتباط بودن با بزرگترین کارخانجات تولیدی پارچه های بیمارستانی، دو اصل قیمت مناسب و کیفیت درجه یک را همزمان برای مشتریان خود در نظر گرفته است.
از جمله انواع پارچه های بیمارستانی عرضه شده در این مرکز فروش می توان به این پارچه ها اشاره کرد:

  1. پارچه ترگال بیمارستانی
  2. پارچه تترون بیمارستانی
  3. پارچه اسپان باند بیمارستانی
  4. پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال بیمارستانی را بیشتر بشناسید

پارچه ترگال بیمارستانی در دسته پارچه های تخت بافت قرار داشته که مانند پارچه تترون، از الیاف پلی استر ویسکوز تهیه و تکمیل شده و پس از آن روانه سالن های رنگرزی می گردد.
این پارچه در دو آلبوم پارچه ترگال ساده و پارچه کجراه بیمارستانی در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد که تنها تفاوت آنها در وزن و گرماژ پارچه بوده است.
به عنوان مثال پارچه ترگال ساده بیمارستانی دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ گرم است و پارچه کجراه بیمارستانی دارای گرماژ ۲۶۰ یا ۲۸۰ گرمی می باشد.
این پارچه ها با کالیته رنگی متنوعی همچون سفید، آبی، سبز و … تولید شده و از مشخصات نوع مرغوب و درجه یک آن ها می توان به این موارد اشاره داشت:

  • یک پارچه ترگال بیمارستانی خوب به هیچ وجه تل یا گوله نمی گردد.
  • از آهار مناسبی برخوردار بوده و مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد.
  • ثبات بسیار بالایی از نظر کیفیت رنگ در اثر شست و شوی مدام با آب و مواد ضد عفونی کننده دارد.
  • ثبات سایشی و کششی بسیار خوبی داشته است.
  • مناسب ترین قیمت را دارد.
  • با ویژگی ضد آبژاولی تولید و به عرضه می رسد.
  • عدم جذب مایعات از دیگر ویژگی های این پارچه ها به شمار می آید.

پارچه ترگال بیمارستانی چه مصارفی دارد؟

با توجه به مشخصات و ویژگی هایی که از یک پارچه ترگال بیمارستانی خوب بیان شد، باید گفت که این پارچه می تواند مصارف بسیار خوبی را در ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها داشته باشد.
شایان ذکر است که مصارف پارچه ترگال بیمارستانی با عرض یک و نیم متر و گرماژهای ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی، می تواند با توجه به طیف رنگی این پارچه باشد.

به عنوان مثال پارچه ترگال بیمارستانی سفید غالبا در تهیه و تولید انواع روپوش فرم پرستاران و پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد. از پارچه ترگال بیمارستانی سبز که با نام پارچه سبز اتاق عملی نیز شهرت داشته می توان در تهیه انواع البسه اتاق جراحی و اتاق عمل استفاده به عمل آورد. پارچه ترگال بیمارستانی آبی هم در برخی از بیمارستان های خصوصی می تواند گزینه مناسبی برای تولید انواع البسه فرم بیماران باشد.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

به کدام مراکز فروش اینترنتی پارچه بیمارستانی اطمینان دارید؟

اگر به دنبال یک مرکز فروش اینترنتی پارچه بیمارستانی برای خریدی آسان و راحت هستید، باید تحقیقات خوبی را در قبال آن مرکز فروش به انجام رسانیده باشید.
یک مرکز فروش اینترنتی معتبر با بزرگترین کارخانجات معتبر تولیدی پارچه های بیمارستانی در ارتباط بوده و تمامی واسطه ها را حذف می کند.
ارسال نمونه های عدلی واقعی و کالیته رنگی رایگان به مشتریان، از دیگر ویژگی های مهم یک مرکز فروش اینترنتی پارچه بیمارستانی بوده است.

فروش عمده و مستقیم انواع پارچه ترگال بیمارستانی درجه یک

فروش عمده و مستقیم بهترین پارچه ترگال بیمارستانی توسط این مرکز فروش صورت می گیرد.

فروش پارچه ترگال به دو صورت طاقه ای و عدلی بوده و خریداران می توانند کالیته رنگی مورد نظر خود را جهت تولید در خط تولید کارخانجات معتبر، سفارش داده باشند. پارچه بیمارستانی پارادا می تواند تضمین کننده کیفیت و قیمت پارچه ترگال بیمارستانی برای تمامی مشتریان خود باشد.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در بازار آنلاین

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در بازار آنلاین نسبت به بازارهای حقیقی و حضوری از تفاوت هایی برخوردار است.
چرا که قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در سایت های معتبر فروش، همان قیمت درب کارخانه است و هیچ واسطه ای در آن دخیل نمی باشد.
از طرفی قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در بازارهای حقیقی، می تواند دستخوش افزایشاتی گردد که گاها مسبب آن واسطه ها و دلالان پارچه بوده و می تواند اصطلاح دست شدن پارچه را هم به وجود آورده باشد.
پس مناسب ترین قیمت پارچه ترگال و سایر پارچه های بیمارستانی را از همین مجموعه بخواهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

انواع پارچه ترگال بیمارستانی

فروش انواع پارچه ترگال بیمارستانی با بهترین کیفیت

انواع پارچه ترگال بیمارستانی با بهترین کیفیت در کالیته رنگی متنوع به دو صورت عدلی …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟