فروش پارچه بیمارستانی
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید عمده پارچه اسپان باند | نمایندگی کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان

خرید عمده پارچه اسپان باند | نمایندگی کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان

خرید عمده پارچه اسپان باند تولید کارخانجات معتبر اصفهان با قیمتی رقابتی در کالیته رنگی متنوع، از طریق نمایندگی فروش مستقیم پارچه های بیمارستانی به آسانی فراهم گردیده است.
یکی از پارچه هایی که امروزه با هم با حجم زیادی تولید می گردد و هم معمولا با حجم و تناژ بالایی در بازار متقاضی خرید دارد، پارچه یکبار مصرف اسپان باند است.
پارچه های یکبار مصرف به سبب دارا بودن مشخصات و ویژگی هایی که توسط کارخانجات گوناگون تولید شده، امروزه یکی از مصرفی ترین پارچه ها در صنعت نساجی پارچه به شمار می آیند.
بی تردید اگر تولیدی های مصرفی از پارچه اسپان باند بتوانند قبل از خرید، روش تولید پارچه اسپان باند، کاربردهای مناسب این پارچه، چگونگی خرید کیفیت خوب آن و دیگر موارد را بدانند، خریدی تضمین شده و مطمئن انتظارشان را می کشد.
نگران نباشید، چرا که شما می توانید هم اکنون با تمامی موارد فوق آشنا شده و در پایان خریدی مطابق میل و انتظار خود را از طریق نمایندگی رسمی فروش پارچه های اسپان باند اصفهان، به انجام برسانید.
پس کافیست کمی وقت گذاشته و تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خرید عمده پارچه اسپان باند

روش تولید پارچه اسپان باند

آگاهی از روش تولید پارچه اسپان باند در کارخانجات گوناگون نساجی کشور می تواند این کمک را به خریداران کرده که با کیفیت پارچه ی تولیدی کارخانجات آشنا شده و انتخاب مناسبی را داشته باشند.
تولید پارچه اسپان باند در کارخانجات کشور، به طور خاص با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات گوناگون انجام می گردد.
این پارچه هیچ تار و پودی نداشته و تنها الیاف تشکیل دهنده آن، الیاف پرس است که با دستگاه هایی مانند دستگاه دوخت پرس پارچه اسپان باند، تولید و به مرحله رنگرزی می رسد.
البته ناگفته نماند که امروزه در کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند، از دستگاه های لیمینت پارچه اسپان باند هم استفاده می کنند و پارچه ها را به شکل تک لایه، دو لایه و سه لایه روانه بازارهای فروش می نمایند.
در کارخانجات مختلف تولیدی پارچه یکبار مصرف اسپان باند، این پارچه ها را در دسته منسوجات بی بافت خود عرضه می کنند که دارای عرض ها و گرماژهای ذیل بوده اند:

  • عرض پارچه های اسپان باند: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر
  • گرماژ تولیدی پارچه های اسپان باند: ۸ الی ۴۰۰ گرم (برای استفاده در صنایع گوناگون)

پارچه های اسپان باند نبافته با نام پارچه لایه سوزنی نیز در بازار شهرت داشته و غالبا با ویژگی های ذیل تولید می گردند:

  1. زیر دست نرم
  2. کشسانی خوب
  3. آنتی باکتریال و یا آنتی یو وی
  4. آب دوست یا آب گریز
  5. قابلیت چاپ انواع طرح ها
  6. تنوع رنگی بسیار زیاد

تمامی این ویژگی ها و خصوصیاتی که از انواع پارچه اسپان باند ذکر شد، می توانند این پارچه را در کاربردهای گوناگون از اهمیت بیشتری بهره مند نمایند.
آیا می دانید که اولا از پارچه اسپان باند در چه صنایعی استفاده شده است؟
ثانیا کدام صنعت از متقاضیان همیشگی و اصلی خرید عمده پارچه اسپان باند بوده و کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند، خط تولید خود را مطابق با نیاز آن صنعت هماهنگ می کنند؟

خرید عمده پارچه اسپان باند

انواع کاربردهای پارچه اسپان باند

پارچه یکبار مصرف اسپان باند با دارا بودن خصوصیاتی که در خطوط فوق ذکر شد، قابلیت این را داشته تا در صنایع گوناگون، مورد استفاده قرار بگیرد.
از طرفی همگان می دانند که قیمت تمام شده تولیدی پارچه اسپان باند، ارزان بوده و این پارچه با قیمت پایینی در بازار خرید و فروش می گردد.
به همین سبب در صنایع گوناگون نیز استفاده از انواع پارچه اسپان باند می تواند تولیدات با قیمت تمام شده کمتر و کاملا اقتصادی تر را روی دست تولید کنندگان برجای گذاشته باشد.
کاربرد پارچه های اسپان باند در صنایع گوناگون عبارتند از:

  • صنعت پزشکی: دستمال خیس و مرطوب، رویه بهداشتی نوار بهداشتی و پوشک، انواع گان و شان بیمارستانی، تولید انواع ماسک بهداشتی و پزشکی، انواع لباس های بیمارستانی، کلاه یکبار مصرف مخصوص اتاق عمل، کاور کفش، انواع دمپایی یکبار مصرف و …
  • صنعت بسته بندی و کاور: روکش مبل، روکش لوازم خانگی، روکش لباس، بسته بندی میوه، بسته بندی چای، کاور ماشین، کاور کامپیوتر و لوازم جانبی، کاور کت و شلوار، بسته بندی کیف و کفش، بسته بندی محصولات کارخانجات
  • صنعت عمران و راه سازی: دیوار کاذب، نما و روکش ساختمان های نیمه ساخت
  • صنعت کشاورزی: استفاده در آبیاری، پوشش مزارع و گلخانه و غیره
  • فیلترسازی: کیسه جارو برقی، انواع فیلتر هوا، آب و مایعات، فیلترهای صنعتی
  • صنایع متفرقه: ماکت سازی، دکوراسیون، چرم مصنوعی، تولید مبل، تولید کاغذ دیواری، ملحفه یکبار مصرف، لایه های عایق بام، لباس های کار صنعتی، صنایع نظامی و …

یک نکته مهم که پیرامون استفاده از پارچه های اسپان باند وجود داشته، قابلیت چاپ انواع طرح ها بر روی این پارچه با استفاده از دستگاه های مختلف می باشد.
طرح های تبلیغاتی که بر روی انواع منسوجات تولیدی از پارچه اسپان باند درج می گردند می توانند از منظر تبلیغات بهتر و بیشتر برای تولیدی های گوناگون، از نقش فزاینده ای برخوردار بوده باشند.
اگر چه به طور کلی پارچه اسپان باند از پارچه های قابل دسترس در بازار بوده، اما در مواقعی ممکن است عرض یا گرماژ خاصی از این پارچه تولید شود و یا اینکه کیفیت و قیمت متناسب با هم از این پارچه در بازار موجود نباشد!
از کجا و از طریق کدام مراکز فروش می توان پارچه اسپان باند باکیفیت و قیمت مناسب و واقعی خریداری کرد؟

پارچه اسپان باند خوب از کجا بخریم؟

پارچه اسپان باند با توجه به مصارف گوناگونی که در صنایع مختلف داشته، بیشترین کانون توجهات را در بازار پارچه فروشی در بازار امروزی دارد.
برای اغلب کارگاه های تولیدی که از انواع پارچه اسپان باند مصرف می کنند، مهم است که چه کیفیت و چه قیمتی از این پارچه را خریداری می نمایند.
چرا که غالبا خرید پارچه اسپان باند در متراژهای زیاد بوده و طبیعی است که اگر کیفیت و قیمت این پارچه خوب و مناسب نباشد، این مصرف کنندگان هستند که ضرر خواهند کرد.
پارچه اسپان باند خوب، با تمامی ویژگی هایی که در خطوط فوق ذکر شد، تولید می گردد و از همه مهم تر، قیمت متناسب با کیفیت دارد و در کارخانجات تأیید شده تولید گردیده است.
در بازارهای امروزی خرید و فروش پارچه، خریداران پارچه اسپان باند دو راهکار کلی برای خرید نیاز پارچه ای خود دارند:

  1. راهکار اول اینکه خودشان وقت گذاشته و با گشتن در بازارهای فروش پارچه، کیفیت و قیمت ایده آل و منصفانه تر از انواع پارچه اسپان باند پیدا کرده و خریداری کنند.
  2. راهکار دوم این است که خریداران در هر کجا که هستند بدون نیاز به مراجعه حضوزی، خرید آنلاین و اینترنتی از پارچه اسپان باند مورد نیاز خود در متراژ، عرض و گرماژ موجود را تجربه کنند.

اگر چه خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بنظر یکی از بهترین و اقتصادی ترین راهکارها به شمار می آید، اما این شاعبه برای مشتریان وجود داشته که آیا تمامی مراکز فروش اینترنتی پارچه اسپان باند، کیفیت و قیمت خوب از این پارچه را ارائه می دهند؟
شایان ذکر است که نظر کارشناسان فروش متخصص در زمینه عرضه انواع پارچه اسپان باند این است که خریداران، خرید اینترنتی پارچه اسپان باند را تنها از نمایندگی هایی انجام دهند که:

  1. دسترسی مستقیم به کارخانجات معتبر تولید کننده پارچه اسپان باند دارند.
  2. کالیته رنگی پارچه را رایگان ارسال می کنند.
  3. با ارائه مشاوره های لازم و رایگان قبل از خرید، خریدی آگاهانه را برای مشتریان رقم می زنند.

آیا شما هم این چنین نمایندگی فروش پارچه اسپان باند در بازار آنلاین فروش پارچه، پیدا کرده اید؟

خرید عمده پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند اصفهان

همانطور که متوجه شدید در حال حاضر پارچه اسپان باند در کارخانجات گوناگونی در کشور ما تولید می گردد که با درجه کیفی های گوناگون روانه بازارهای فروش شده است.
در این میان شناخت کارخانجات معتبر و نمایندگی های رسمی فروش مستقیم این کارخانجات تولیدی، می تواند یکی از مهم ترین گام های قبل از خرید، برای خریداران پارچه اسپان باند باکیفیت و ارزان قیمت، به شمار بیاید.
از کارخانجات نام آشنا و معتبری که توانسته بهترین کیفیت از انواع پارچه اسپان باند را تولید و به عرضه برسانند، عبارتند از:

  • کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه
  • کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت امیر

کارخانه پارچه یکبار مصرف بافتینه قریب به سی و اندی سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته با بکارگیری ماشین آلات پیشرفته و کادری مجرب و باتجربه، کیفیتی خوب از پارچه های اسپان باند را تولید و به مشتریان خود در سراسر کشور ارسال کند.
در این کارخانه انواع پارچه اسپان باند درجه یک و ملت بلون با استفاده از جدیدترین استانداردهای روز دنیا تولید و اکنون در بازارهای کشور ما، جهت تولید انواع منسوجات صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.
کارخانه حریر بافت امیر هم توانسته یکی دیگر از کارخانجاتی باشد که پارچه یکبار مصرف را با کیفیتی خوب و قیمت تمام شده کاملا اقتصادی در کالیته رنگی متنوع به سمت بازارهای فروش، روانه سازد.
بی تردید خرید از نمایندگی مستفیم فروش پارچه اسپان باند اصفهان که با کارخانجاتی از این قبیل ارتباط مستقیم و بی واسطه داشته، می توانید خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت برای تمامی مشتریان لقب بگیرد.
خوشبختانه این مجموعه فروش مستقیم پارچه های اسپان باند توانسته یکی از عرضه کنندگان این پارچه با قیمت درب کارخانه به خصوص برای مصارف پزشکی و بیمارستانی باشد.

خرید عمده پارچه اسپان باند

لیست قیمت روز پارچه اسپان باند (سوزنی) بیمارستانی

گفتنی است که از بیشترین کاربردهای پارچه اسپان باند (سوزنی) در صنایع امروزی، مربوط کاربرد در صنعت پزشکی و بهداشتی بوده است.
در حال حاضر کارگاه های تولید کننده لباس های بیمارستانی و منسوجات مصرفی در ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها، از مشتریان اصلی خرید پارچه اسپان باند (سوزنی) بیمارستانی هستند.
پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی با عرض ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر و با گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرمی، بیشترین استفاده را داشته و با کالیته رنگی ذیل از فروش بالاتری برخوردار می باشند:

  • آبی
  • سفید
  • صورتی
  • سبز

به طور کلی از مصارف مهم و اصلی پارچه های اسپان باند نبافته در تولیدات بیمارستانی، می توان این موارد را نام برد:

  1. لباس بیمار
  2. گان یکبار مصرف مخصوص پزشکان، جراحان، متخصصین بیهوشی و پرستاران
  3. روکش کفش
  4. کلاه و ماسک یکبار مصرف
  5. انواع رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی
  6. تهیه انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی مخصوص اتاق های بستری
  7. انواع ساک وسایل

این مصارف غالبا با پارچه اسپان باند بیمارستانی عرض ۱۶۰ و گرماژ سبک یعنی گرماژهایی مانند ۳۰، ۳۸، ۴۰ و ۵۰ گرم تولید می گردند و قیمت تمام شده تولیدی خیلی کم و مقرون به صرفه ای هم داشته اند.
در میان ویژگی هایی که از یک پارچه اسپان باند توسط کارخانجات تولیدی؛ به تولید و عرضه می رسد، ویژگی های کلیدی ذیل جزو شاخص ترین ویژگی ها بوده که باید مد نظر کارخانجات تولیدی قرار بگیرند:

  • نرمی زیر دست
  • کشسانی خوب
  • عدم رنگ پس دادن و ایجاد حساسیت پوستی
  • آنتی باکتریال بودن

کارگاه ها و واحدهای تولید کننده انواع البسه و منسوجات بیمارستانی به دنبال آن هستند تا در متراژهای بالا و به شکل عمده انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را خرید کنند تا تولیدات کم هزینه تری داشته باشند.
با توجه به اینکه خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی می تواند با نگرانی هایی پیرامون کیفیت این پارچه برخوردار باشد، آیا می دانید که از طریق کدام مراکز فروش می توان خرید عمده این پارچه را کیفیت و قیمت خوب انجام داد؟

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی

در واقع یکی از راهکارهای خرید ارزان تر و اقتصادی تر از انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی، خرید این پارچه در متراژهای زیاد و به شکل عمده می باشد.
خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی می تواند همراه با کمترین هزینه در نیاز پارچه ای کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی، بوده باشد.
از طرفی اگر چه قیمت خرید پارچه اسپان باند برای تولیدی ها، مهم است، اما اگر بخواهند خرید عمده این پارچه را انجام دهند، قضیه فرق می کند.
چرا که متأسفانه برخی از عرضه کنندگان ناشناخته در بازار فروش پارچه های اسپان باند، این پارچه را با کیفیت های درجه دو نیز به شکل عمده عرضه می کنند، با قیمت پارچه اسپان باند درجه یک!

اگر قصد خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی با قیمت دست اول کارخانه و کیفیتی درجه یک از تمامی رنگ های مصرفی در محیط های بیمارستانی را دارید، توصیه می کنیم خرید اینترنتی از طریق این نمایندگی فروش را انتخاب نمایید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com
کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟