فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / جدیدترین لیست قیمت پارچه اسپان باند در بازار ایران

جدیدترین لیست قیمت پارچه اسپان باند در بازار ایران

قیمت پارچه اسپان باند در بازار ایران به صورت جدیدترین لیست را می توانید در کمترین زمان ممکن و با استفاده از روش آنلاین و اینترنتی به راحتی دریافت نمایید و جهت ثبت سفارشاتتان از آن ها استفاده کنید.
پارچه های اسپان باند از جمله پارچه هایی هستند که با توجه به میزان کارایی که دارند بسیار مورد توجه واقع شده اند و تولیدی ها و افراد بسیاری این پارچه را نسبت به سایر پارچه ها ترجیح می دهند.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند در ایران

همان طور که می دانید کارخانه های زیادی در ایران هستند که در زمینه ی تولید انواع اسپان باند فعالیت دارند و این کارخانه ها را می توان در شهرهای گوناگونی جست و جو کرد.
پارچه های اسپان باند از جمله پارچه هایی هستند که مصرف زیادی در بازار دارند و همه ی ما به نوعی هرروز با این پارچه ها سر و کارداریم اما ممکن است آن ها را با این اسم نشناسیم.
اسپان باند را در بازار با نام های یکبار مصرف، بی بافت، نبافته، نبافته ی سوزنی، لایه ی سوزنی و همین طور نبافته ی اسپان بشناسند و تمامی این نام ها گواه همین نوع پارچه است.
فرآیند تولید این پارچه با سایر پارچه هایی که به صورت تار و پودی تولید می شوند، متفاوت است و همچنین در تولید آن ها نیز از دستگاه های مختلفی استفاده می شود.
پلی پروپلین نیز ماده ی اصلی تشکیل دهنده ی اسپان باندها می باشد که در طی مراحل خاص و همچنین ورود به دستگاه های مخصوصی در نهایت به اسپان باند تبدیل می شود.
شهرهای زیادی هستند که کارخانه های تولید اسپان باند را در خودشان جای داده اند اما در این میان تولیدات برخی از شهرها از کیفیت بالاتری برخوردار است و به موجب همان، بیشتر از سایر شهرها به شهرت رسیده اند.
از جمله ی این شهرهای معروف می توان به ملایر، تهران، تبریز، همدان، مشهد، کلاردشت، یزد و اصفهان اشاره کرد و اعلام نمود که اکثر کارخانه هایی که در زمینه ی تولید پارچه اسپان باند در حال فعالیت می باشند، در این شهرها واقع شده اند.
افرادی که قصد خرید این پارچه را دارند به راحتی به این شهرها مراجعه می نمایند و کالاهای مورد نیازشان را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری می کنند و در موارد و تولیدات خاص خودشان مورد استفاده قرار می دهند.

قیمت پارچه اسپان باند

چه مصارفی از پارچه اسپان باند می شود؟

همان طور که متوجه شدید مصارف پارچه های اسپان باند بسیار زیاد است و این به صورتی است که می توان گفت شاید ما بارها در روز با این پارچه سر و کار داریم.
البته این نکته را مد نظر قرار بدهید که در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا، تقریبا تمامی افراد با این پارچه ها آشنا شده اند و از آن ها برای تولید ماسک استفاده می کنند.
موارد مصرف این پارچه را می توان به صورت ذیل بیان نمود:

  • قابل استفاده در مصارف پزشکی و بهداشتی:

در حال حاضر این مورد بالاترین میزان مصرف از پارچه های اسپان باند را دارا می باشد، در حالی که روزانه مقادیر زیادی از پارچه اسپان باند بیمارستانی تولید و به بازار عرضه می گردد. از این پارچه در تولید دستمال های خییس و بهداشتی، انواع ماسک، کلاه و روکش های کفش، زیرانداز و روانداز بیماران، لباس بیمار پارچه ای یکبار مصرف، ساک وسایل و رویه های بهداشتی پدهای بانوان و پوشک بچه

  • صنایع اتومبیل سازی:

استفاده از اسپان باند در زمینه ی تزیینات داخلی خودرو، انواع کاورها و چادرهای ماشین، صداگیری اتومبیل

  • مصارف کشاورزی:

در انجام پوشش های گلخانه ای، بسته بندی کودها و محصولات کشاورزی، در زمینه ی جلوگیری از سرمازدگی زمین زراعی، پرورش قارچ و مرغداری و دامداری

  • صنعت راه و ساختمان:

در تولید دیوارهای کاذب، روکش های ساختمان های نیمه ساخته و انواع دکوراسیون

  • صنایع بسته بندی و کاور کردن:

در بسته بندی انواع موادغذایی، تولید ساک های تبلیغاتی، کاورهای مخصوص کت و شلوارهای مردانه، روکش های مبل و لوازم خانگی

  • تولید صافی های صنعتی:

تولید فیلترهای صنعتی، فیلتر مایعات و شیر در دامداری ها

  • مورد استفاده در محیط زیست:

در جهت رفع آلودگی های نفتی در دریاها، تولید زیرانداز قفس کبوتران و حیوانات خانگی

  • موارد متفرقه ی بی شمار دیگر:

همچنین موادر متفرقه ی بی شمار دیگری هستند که با استفاده از پارچه های اسپان باند، نیاز افراد را برطرف می نمایند مانند تولید انواع لحاف و تشک، تولید کیسه ی جاروبرقی، چادرهای صنعتی، تولید کیف و کفش و صنایع نظامی

همان طور که می دانید و مشاهده می فرمایید موارد مصرف پارچه های اسپان باند بسیار بیشتر از چیزی است که ما توانستیم در این جا برایتان بیان کنیم و از این پارچه ها می توان در مصارف گوناگونی بهره برد.

پارچه یکبار مصرف و مصارف بیمارستانی آن

پارچه های یکبار مصرف که همان پارچه های اسپان باند هستند از جمله پارچه هایی می باشند که در زمینه ی مصارف گوناگونی که لازم است تا پارچه را فقط برای یک بار مورد استفاده قرار بدهیم، به کار برده می شوند.

این نوع مصرف بیشتر در حال حاضر در زمینه ی صنایع پزشکی و بهداشتی کاربرد دارد و افراد ترجیح می دهند، در محیط های بیمارستانی و درمانی از پارچه ای استفاده کنند که پس از مصرف آن را دور بیندازند و این دغدغه برایشان وجود نداشته باشد که آیا پارچه به خوبی مورد شست و شو قرار گرفته است و یا به طور کامل ضد عفونی آن انجام شده است و یا خیر.
از پارچه های یکبار مصرف قبل از شیوع کرونا هم استفاده های زیادی در بیمارستان ها و مراکز درمانی می شد اما پس از شیوع این ویروس، دیگر به عنوان یک پارچه ی کارآمد شناخته شد و افراد بسیاری با آن آشنا شدند که اصلا تا کنون نمی دانستند همچنین پارچه ای وجود خارجی دارد.
از پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف در جهت تولید موارد ذیل استفاده می شود و بالاترین کاربرد را دارا می باشد:

  • در جهت تولید انواع یونیفرم های پرسنل که شامل پزشکان، پرستاران و حراست و غیره می شود.
  • تولید لباس های یکبارمصرف فرم بیماران
  • انواع ملحفه های مورد نیاز در تمامی بخش های درمانی
  • قابل استفاده در اتاق های عمل و جراحی
  • تهیه و دوخت انواع روتختی بیماران
  • در مصارف پزشکی و بهداشتی متنوع
  • تهیه ی زیرانداز و رواندازهای بهداشتی بیماران
  • تولید انواع ماسک
  • لباس های ضد کرونایی

هرکدام از مراکز درمانی و بیمارستان ها نیز با توجه به بودجه ای که دارا می باشند، کیفیت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را تعیین می نمایند و با استفاده از آن ها، منسوجاتی که مورد نیازشان است را تهیه می کنند.

قیمت پارچه اسپان باند

ضرورت فروش پارچه اسپان باند در دوران کرونا

شیوع ویروس کرونا یکی از مواردی است که موجب شد استفاده از این پارچه های یکبار مصرف و یا اسپان باند بیشتر از قبل شود و این مورد به شکلی صورت گرفت که حتی افرادی که با این پارچه سر و کار نداشتند و یا آشنایی درستی با آن دارا نبودند نیز الان این پارچه را به صورت کامل می شناسند و می دانند از آن در تهیه ی چه مواردی استفاده می شود.
در این زمان خیلی مهم است که از پارچه هایی استفاده بشود که نیازی به شست و شوی آن و یا ضد عفونی کردنش نداشته باشیم، زیرا همین موضوعی که شاید بسیار کم اهمیت باشد برای برخی افراد می تواند دغدغه آفرین باشد که آیا به شیوه ی درست شست و شو انجام شده است و یا ضد عفونی به طور کامل صورت گرفته است و می توان با خیال راحت، مجدد از آن استفاده نمود یا خیر.
همین موارد سبب شده اند تا بسیاری از کارخانه ها حوزه ی تولید پارچه های خود را تغییر بدهند و به تولید پارچه های اسپان باند روی بیاورند که الان بیشتر از هر زمانی به آن نیاز داریم. برای جلوگیری از عفونت های منتشر شده می توان از دستکش لاتکس ۵۰ عددی استفاده کرد.
تا زمانی که این پارچه را می توان به راحتی در بازار پیدا کرد هیچ مشکلی وجود دارد ولی اگر زمانی بیاید که این پارچه کم شود و تولیداتش متوقف گردد باید اعلام نمود که مردم به مشکل خواهند خورد و سلامت تمامی افراد جامعه به خظر می افتد.
فروش پارچه اسپان باند باید در این دوران به طور درستی مدیریت شود تا هیچ گونه مشکلی برای آن پیش نیاید و تمامی محصولات تولیدی از این پارچه به راحتی در اختیار افراد قرار بگیرد و هیچ گونه کم و کسری در این زمینه وجود نداشته باشد.

فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه اسپان باند در بازار امروزی

قیمت پارچه اسپان باند را می توان از بزرگترین دغدغه های افراد خریدار و یا تولیدی های این صنعت معرفی کرد که ترجیح می دهند با قیمت بسیار مناسب و ارزان، خریدهای خود را انجام بدهند تا در عین این که در این شرایط بد اقتصادی، خودشان نیز قصد سود دارند، می خواهند عاملی باشند تا مردم کمتر ضرر کنند و بدانند با قیمت پایین هم می توانند از منسوجات تولیدی اسپان باندها بهره مند شوند.
کیفیت پارچه های اسپان باند می تواند عاملی باشد برای این که قیمت آن را دچار نوسانات شدیدی کنند، هرچه کیفیت بالاتر باشد مسلما از قیمت بیشتری برخوردار است و برعکس این قضیه هم صادق می باشد.
مورد دیگر که در قیمت اسپان باند تأثیرگذار است، عرض و طول پارچه می باشد که افراد و تولیدی ها با توجه به این مورد پارچه را خریداری می کنند و از هر عرض پارچه ای در جهت تولید مورد خاصی بهره می برند و نکته ی بسیار مهمی می باشد.
یکی از مواردی که سبب می شود تا قیمت پارچه های اسپان باند دچار تغییرات شوند، کارخانه ی تولیدکننده ی آن می باشد که می تواند یک کارخانه ی برند باشد و محصولاتش را برند مخصوص که اکثر تولیدی ها آن را می شناسند عرضه کند و یا این که یک کارخانه ای آن را تولید کند که هیچ گونه اسم و رسمی ندارد و نتوانسته است خودش را به عنوان برند معتبر در چشم بقیه جا بیندازد.
این موضوع مهم را فراموش نکنید که شاید کارخانه ای که اسم و رسمی ندارد، محصولاتی را تولید کند که از نظر کیفیت با کارخانه ی برند برابری می کند، اما به هر دلیلی نتوانسته است خودش را به خوبی مورد معرفی قرار بدهد.
بنابراین برای این که بتوانید به راحتی قیمت پارچه اسپان باند را به دست آورید لازم است با تمامی موارد گفته شده آشنا شوید و اطلاعات کامل و جامعی را در این زمینه به دست بیاورید.

قیمت پارچه اسپان باند

فروش پارچه های یکبار مصرف تولید جدید به قیمت کارخانه

چیزی که پیشتر در همین مقاله عنوان کردیم این بود که کارخانه های زیادی در زمینه ی تولید اسپان باند در حال فعالیت هستند که توانسته است محصولاتی بسیار باکیفیت را عرضه نمایند و مشتریان زیادی را به خرید از کارخانه ی خود جذب کنند.
مسلما خرید از کارخانه بسیار مناسب تر و به صرفه تر خواهد بود زیرا در این میان دیگر واسطه و دلالی فعالیت ندارد و کارخانه قیت تمام شده ی خودش را به اضافه ی مقداری سود، به مشتری اعلام می کند و هر حجمی که فرد قصد خریدش را داشته باشد می تواند به وی تحویل بدهد.
در کنار این مورد نیز امکان دارد حتی از یک حجمی به بالا، کارخانه تخفیف بیشتری برای فرد قائل شود و سبب گردد تا سود بیشتری نصیب مشتری شود و خودش هم حجم فروش بالاتری را تجربه کند.
این کارخانه ها برای این که بتوانند خودشان را بیشتر به جامعه معرفی کنند برای خودشان نمایندگی هایی را در شهرهای دیگر راه اندازی می نمایند که به صورت مستقیم زیر نظر آن ها در حال فعالیت می باشند.
کار این نمایندگی ها این است که محصولات را به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها، همچنین با قیمت درب کارخانه به مشتری تحویل بدهند.
خرید از کارخانه را به هر شکلی که حساب کنید به صرفه تر از سایر روش های خرید است.

حال می توانید به صورت حضوری به درب کارخانه مراجعه کنید که این مورد در حال حاضر با توجه به ویروس کرونا آنقدرها جذاب نمی باشد و ترجیح بر این است که از طریق غیر حضوری و به صورت آنلاین از نمایندگی و یا خود کارخانه، تمامی خریدها انجام شود.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه اسپان باند ارزان

فروش پارچه اسپان باند ارزان مناسب گان بیمارستانی

فروش پارچه اسپان باند ارزان مناسب تهیه گان بیمارستانی توسط این نمایندگی فعال با کیفیت …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟