فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / اسپان باند پزشکی | فروش مستقیم پارچه اسپان باند

اسپان باند پزشکی | فروش مستقیم پارچه اسپان باند

اسپان باند پزشکی یکی از منسوجات بسیار پرکاربرد در این صنعت است، که فروش مستقیم پارچه اسپان باند، در این مجموعه سبب می شود، تا این پارچه با قیمت مناسب و کیفیت بالا به دست مصرف کننده نهایی برسد.

تولید پارچه اسپان باند با الیاف پلی پروپیلن

اسپان باند پزشکی

 

پارچه اسپان باند به پارچه هایی گفته می شود، که در روند تولید آن ها هیچ گونه نخ رسیده شده ای نیاز نیست و با کمک گرفتن از الیاف به دست آمده از پلی پروپیلن، برای شکل گیری و تولید این پارچه استفاده می کنند.
در حال حاضر تولید منسوجات نبافته، اصل تولید پارچه های سنتی را شکسته و دیگر نیاز به استفاده از الیاف نخ نمی ‌باشد و بدون کمک دستگاه ریسندگی به شکل مستقیم با کنار هم قرار گرفتن الیاف پارچه های اسپان باند تولید می گردد.
به طور کلی باید گفت که ماهیت تولید پارچه بدون بافت با استفاده از فناوری های جدید و با کمک دستگاه اکسترودر صورت می گیرد.
توسط دستگاه اکسترودر و دیگ های ذوب، پلیمرهای پلی پروپیلن ذوب شده و به صورت الیاف فیلامنت، از سوزن های مخصوص خارج می شود، که پس از خروج، این الیاف باید مراحل مختلفی مانند کشش و صاف شدن را بگذرانند تا قابلیت استفاده برای تولید پارچه اسپان باند را پیدا کنند.
پس از آماده شدن الیاف فیلامنت توسط دستگاه های مخصوص که به آنها کلندر گفته می شود، این الیاف در کنار یکدیگر به شکل لایه عنکبوتی قرار می گیرد.
اما لازم است تا با استفاده از سیستم‌ های خاصی این الیاف را به یکدیگر اتصال داده و پارچه هایی با بافت مستحکم تولید کرد.
معمولاً با کمک سوزن های داغ و انرژی مکانیکی این الیاف را به یکدیگر پرس کرده تا پارچه‌ هایی باکیفیت مناسب و قابلیت استفاده در صنایع مختلف تولید گردد.
نکته مهم این است که در روند تولید پارچه های اسپان باند، از پلیمرهای بسیار زیادی استفاده می ‌شود، که هر کدام از این پلیمرها ویژگی های خاصی را به پارچه ها می دهند، به عنوان مثال پارچه های تولید شده با پلی استر از ویژگی کششی بسیار بالایی برخوردار است و همچنین پارچه هایی که با استفاده از پلیمر پلی آمید تولید می شوند مقاومت آنها به حدی بالا است که می ‌توان در استفاده ‌های روزمره نیز از این پارچه کمک گرفت.
اما پلیمر پلی پروپیلن به دلیل دمای ویسکوزیته ذوب بالا، جزء گسترده ترین نوع پلیمرهایی است که در روند تولید محصولات بدون بافت مورد استفاده قرار می گیرد، معمولاً این پلیمر بالاترین عملکرد را دارد.
به دلیل تراکم پایین این نوع پلیمر، کمترین هزینه برق مورد نیاز را برای ذوب شدن دارد و با امکان تولید حجم بالایی از پارچه، از مقدار معین مواد پلیمر می توان گفت که جزء اقتصادی ‌ترین پلیمرهای مناسب در این حوزه است.
البته تمامی منسوجات که با استفاده از پلیمر پلی پروپیلن تولید می ‌شوند، قابلیت بازیافت پذیری را دارند، که پس از قرار گرفتن در دستگاه های بازیافت به شکل گلوله های جدید می توانند به چرخه تولید برگردند و با مقداری از مواد تازه ترکیب شده، دوباره برای تولید پارچه مورد استفاده قرار می گیرند.
این ویژگی سبب شده تا یک بازار رقابتی برای تهیه پلیمر پلی پروپیلن به عنوان ماده اولیه کارخانجات تولید پارچه اسپان باند ایجاد شود.
معمولاً کارخانه تولید پارچه اسپان باند این پارچه ها را در چندین عرض و گرماژ مختلف تولید و به بازار ارائه می دهند تا به آسانی همه مصرف‌ کنندگان بتوانند از تنوع بالای این محصول استفاده کنند.

مشخصات پارچه اسپان باند پزشکی تولید شده چیست؟

اسپان باند پزشکی

 

پارچه های اسپان باند در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل وجود تنوع بسیار بالای این پارچه ها دسترسی به عرض ها و گرماژهای متنوع آن به آسانی وجود دارد.
پارچه اسپان باند در صنعت پزشکی، کاربردهای بسیار گسترده ‌ای دارد، تا حدی که برخی از کارخانجات اقدام به تولید پارچه های مخصوص در صنعت پزشکی کرده اند و حتی برخی از مراکز عرضه و فروش نیز این پارچه ها را با نام پارچه های اسپان باند پزشکی ارائه می کنند.
پارچه های اسپان باند به دلیل ماهیت الیاف مورد استفاده، ترکیبات به کار برده شده و همچنین شیوه اتصال الیاف، ویژگی های خاصی دارند، که می توانند با کاربردهای گوناگونی سازگار شوند. که به راحتی در جهت تولید مصالح سخت ساختمانی و همچنین تولید ماسک و پوشک بچه نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
برخی از مشخصات پارچه اسپان باند پزشکی تولید شده در کارخانجات که سبب استقبال روزافزون این پارچه در مراکز بهداشتی و درمانی شده است، عبارتند از:

  1. یکبار مصرف بودن این پارچه ها و بدون نیاز به شستشوی مجدد و استریل
  2. دارای یک بافت بسیار نرم و لطیف، بدون ایجاد حساسیت و هیچ گونه آزار به پوست
  3. قابلیت تنفس پذیری بالا و جلوگیری از ایجاد تعریق به ‌عنوان البسه
  4. قابلیت کشسانی و مقاومت بالا در برابر هرگونه فشار و ضربه
  5. ارائه شده با دو ویژگی هیدروفیل و واترپروف
  6. تولید شده به صورت کاملا آنتی باکتریال و مقاوم در برابر اشعه uv
  7. دسترسی به تنوع بالای عرض و گرماژ‌ها، مناسب برای بخش های مختلف درمانی
  8. امکان تهیه پارچه های اسپان باند با قیمت های کاملاً مناسب و اقتصادی

 

پارچه اسپان باند بیمارستانی چه مصارفی دارد؟

اسپان باند پزشکی

 

در بیمارستان ها منسوجات بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرند تا بتوانند نیاز بیماران، پرسنل و پزشکان را تامین کنند. هرکدام از منسوجاتی که به شکل سنتی بافته می‌ شوند در جهت استفاده مجدد باید هزینه ‌های شستشو و استریل را برای آنها انجام دهند؛ به همین جهت از لحاظ اقتصادی هزینه های زیادی را برای مراکز درمانی به دنبال دارد.
با پیشرفت تکنولوژی و ظهور پارچه های اسپان باند، موارد استفاده و کاربرد این پارچه در بخش ‌های مختلف بیمارستانی به شدت توانسته است تا در کم کردن هزینه این مرکز صرفه جویی کنند.
البته مهمترین مزیت استفاده از پارچه های یکبار مصرف، جلوگیری از انتقال و گسترش انواع بیماری ها، ویروس ها، باکتری ها به افراد دیگر است؛ زیرا پس از هر بار استفاده این پارچه ها دور انداخته می ‌شوند و دیگر نیاز به شستشو و استفاده از دستگاه های اتوکلاو نیست.
تقریباً از پارچه اسپان باند می توان برای کلیه نیازهای بخش های درمانی و بیمارستانی استفاده کرد، که در اینجا به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  • برای تولید انواع منسوجات مورد استفاده در اتاق عمل، از قبیل گان و شان جراحی جهت محافظت از پزشکان جراح و دستیاران آنها کاربرد دارد.
  • برای تولید البسه بیماران بستری کمتر از ۴۸ ساعت بستری و همچنین بستری های اورژانس و بیمارانی که در بخش‌ های ارتوپدی و ام آر آی حضور دارند، جزء بهترین محصولات است.
  • در جهت تولید انواع مختلف ماسک پرستاری، ماسک های فیلتردار و همچنین ماسک های سه بعدی جزء بهترین منسوجات حال حاضر است.
  • در جهت تولید و دوخت ساک وسایل مخصوص اتاق های بستری بیماران، به جای استفاده از کیسه های نایلونی به کار می رود.
  • در برخی از بخش ها به عنوان دستمال های مرطوب جهت تمیز کردن پوست بیماران و ضدعفونی زخم های عمیق کاربرد دارد.
  • برای دوخت انواع روتختی و روبالشی، ملحفه و زیرانداز های مخصوص در بخش ‌های گوناگون بیمارستانی و به خصوص بخش‌های آی سی یو و مراقبت ‌های ویژه پر کاربرد است.
  • برای تولید برخی از لوازم ضروری مانند کلاه و کاور کفش و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که پارچه های اسپان باند را بر اساس ضخامت و گرماژ آنها در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می دهند، به عنوان مثال از پارچه اسپان باند ۹۰ گرم در جهت تولید کاور جسد استفاده می ‌کنند؛ زیرا ضخامت بالا مانع از عبور هرگونه میکروب و ویروس و بیماری می شود و نقش تاثیر گذار در حفظ سلامت افراد فعال در این حوزه دارد.

چرا پارچه اسپان باند ارزان قیمت است؟

اسپان باند پزشکی

 

تا اینجا دریافتیم که پارچه های اسپان باند جزء پر استفاده ترین منسوجات حال حاضر است، که در کارخانجات نساجی تهیه و تولید می شود.
ممکن است برای برخی از افراد سوالات مختلفی در این حوزه به وجود بیاید که آیا استفاده از پارچه یکبار مصرف صرفه اقتصادی دارد؟
در پاسخ به این سوالات باید گفت که به دلیل قیمت مناسب، پارچه های اسپان باند و رعایت بهداشت و حفظ سلامت مردم استفاده از پارچه های اسپان باند کاملا به صرفه می باشد.
اما ممکن است سوال دیگری هم به وجود بیاید که چرا پارچه اسپان باند ارزان قیمت است؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که علت های زیادی وجود دارد، که با کنار هم قرار گرفتن همه آنها به دلایل ارزان قیمت بودن پارچه اسپان باند پی می برید.
در اینجا قصد داریم تا به برخی از مهمترین دلایل ارزان بودن قیمت پارچه اسپان باند اشاره کنیم:

  • در روند تولید پارچه اسپان باند هیچ گونه الیاف نخ صورت طبیعی و مصنوعی مورد استفاده قرار نمی گیرد و هزینه‌ های ریسندگی از روند تولید این پارچه حذف می شود.
  • ماده اولیه تولید پارچه های اسپان باند، پلیمرهای هست که از پالایشگاه های نفتی به دست می آید و به دلیل تولید داخل بودن، هزینه ‌های آن کاملاً مقرون به صرفه می باشد.
  • به دلیل بالا بودن خاصیت ذوب و ویسکوزیته این پلیمرها امکان تولید حجم زیادی از پارچه با استفاده از مقدار کمی پلیمر وجود دارد.
  • برای تولید پارچه یکبار مصرف، نیاز به دستگاه های بافندگی و صرف وقت و زمان در جهت درست قرار گرفتن الیاف تار و پود در یکدیگر نیست؛ بلکه الیاف فیلامنت تولید شده به صورت مستقیم در کنار یکدیگر قرار می گیرند.
  • برخلاف پارچه های بافت سنتی و سرعت تولید این پارچه ها، در کارخانه نساجی بسیار بالا است و در طی مدت زمان کمی، امکان تولید الیاف مورد نیاز و بافت پارچه وجود دارد.
  • به کارگیری برخی از پلیمرها، قابلیت بازیافت و استفاده مجدد را نیز برای این پارچه ها به وجود می آورد.

با بررسی این عوامل در می یابیم که چرا قیمت پارچه های اسپان باند به نسبت دیگر پارچه های موجود در بازار مناسب تر می باشد.

 

نکات مهم قبل از خرید اسپان باند بیمارستانی

اسپان باند پزشکی

 

تنوع بالای پارچه های اسپان باند از لحاظ شیوه تولید، نوع مواد اولیه، عرض و گرماژهای متنوع ممکن است خریداران را با چالش هایی روبرو کند، که در هنگام تهیه این محصول نتوانند انتخاب های درستی داشته باشند.
قبل از خرید پارچه اسپان باند در صورتی که به تمامی نکات مهم در مورد این پارچه توجه شود، به طور حتم خریدی مقرون به صرفه برای خریداران عمده به وجود می آید.
در این مبحث قصد داریم به برخی از نکات مهم، قبل از خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی اشاره کنیم:

  • توجه به ضخامت پارچه اسپان باند در تمامی طول طاقه و یکسان بودن آن
  • رنگ ندادن پارچه اسپان باند و چک کردن آن با دست
  • صاف بودن لبه های پارچه اسپان باند و یکدست بودن آن
  • تولید این پارچه به صورت کاملا آنتی باکتریال
  • برقرار کردن ارتباط با معتبرترین مراکز عرضه و فروش

در میان تمامی مواردی که در اینجا ذکر شد انتخاب مراکز، فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی از اعتبار بالایی برخوردار باشند، یکی از مهمترین نکات است که می ‌تواند در رعایت سایر نکات دیگر نیز نقش داشته باشد.

لیست قیمت دست اول پارچه بیمارستانی یکبار مصرف

 

اسپان باند پزشکی

 

اغلب خریداران عمده تمایل دارند که لیست قیمت دست اول پارچه بیمارستانی یکبار مصرف را تهیه کنند، تا بتوانند در هزینه های نهایی خود نیز صرفه جویی داشته باشند.
اگر شما هم به دنبال یافتن لیست قیمت دست اول این پارچه ها هستید، باید بگوییم که می ‌توانید در انتخاب ‌های خود هوشمندانه ‌تر عمل کرده و از مراکز بدون واسطه خرید خود را انجام دهید.
این لیست قیمت پس از بررسی عواملی مانند ضخامت، گرماژ، رنگ بندی، نوع مواد اولیه و کارخانجات تولید کننده به دست می آید و عوامل مختلفی که در پروسه توزیع و قیمت، تاثیرگذار هستند، به هیچ عنوان در این قیمت ها تاثیر ندارند.
کارخانجات تولید کننده و نمایندگی های عرضه و پخش آنها به صورت حضوری و آنلاین می توانند جزء معتبرترین مراکزی باشند که لیست قیمت دست اول پارچه بیمارستانی یکبار مصرف را ارائه می دهند.

مزایای خرید پارچه اسپان باند از بازرگانی پارچه پارادا

اسپان باند پزشکی

 

در حال حاضر مراکز زیادی وجود دارند که اقدام به عرضه و فروش پارچه اسپان باند کرده‌ اند، این پارچه در بین مراکز درمانی و سایر صنایع دیگر مورد توجه می باشد.
بازرگانی پارچه پارادا یکی از معتبرترین ها در این حوزه است، که اقدام به عرضه و فروش پارچه های یکبار مصرف در تنوع بالا کرده است.
در انتخاب این بازرگانی برای خرید پارچه اسپان باند مزایای بسیار زیادی وجود دارد که خریداران ترجیح می دهند تا محصول مورد نظر خود را از این مجموعه به دست آورند.
برخی از مهم ترین مزایایی که با انتخاب این بازرگانی نصیب خریداران عمده اسپان باند پزشکی می شود عبارتند از:

  • اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده
  • دسترسی به تنوع بالای محصول از لحاظ عرض، گرماژ، رنگ بندی، مواد اولیه
  • ارائه پارچه اسپان باند با دو مشخصه هیدروفیل و واترپروف
  • کاهش هزینه ها به دلیل حذف کامل واسطه ها
  • امکان ثبت سفارش و خرید از اقصی نقاط کشور به دلیل وجود سایت آنلاین
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش پارچه یکبار مصرف

خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی با کمترین قیمت

خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی با کمترین قیمت از طریق مراکز عرضه و فروش …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟