فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / فروش پارچه اسپان باند کارخانه حریر بافت امیر

فروش پارچه اسپان باند کارخانه حریر بافت امیر

فروش پارچه اسپان باند در کارخانه حریر بافت امیر با قیمتی زیر قیمت بازار و دست اول انجام می پذیرد. آیا از کیفیت و سطح مرغوبیت پارچه های اسپان باند تولیدی این شرکت مطلع هستید؟ آیا می دانید چه راه هایی برای خرید پارچه اسپان باند حریر بافت امیر پیش روی شماست؟
پارچه اسپان باند، پارچه ای است که از ورود آن به بازار فروش پارچه، مدت زمان طولانی نمی گذرد. این پارچه که پارچه ای کاربردی بوده و قیمت فروش آن در بازار بسیار مناسب می باشد، توسط کارخانه های تولیدی بسیاری در سطح کشور آماده و رول پیچی شده و روانه بازار فروش می گردد.
یکی از کارخانه های مطرح و شناخته شده که معرف حضورتان هست، کارخانه حریر بافت امیر می باشد که دارای خطوط تولیدی پارچه اسپان باند در انواع و اقسام مختلف می باشد.
فروش پارچه اسپان باند این کارخانه به شیوه های مختلفی انجام شده و به همین سبب، راهکار های زیادی برای خرید پارچه اسپان باند این تولیدی پیش روی مشتریان است.

در این بخش، بد نیست چندی راجع به کیفیت پارچه های اسپان باند تولیدی این شرکت صحبت کرده و درباره نرخ فروش آن در بازار بحث نماییم.

کیفیت پارچه اسپان باند کارخانه حریر بافت امیر

پارچه های اسپان باند کارخانه حریر بافت امیر، پارچه های اسپان باند با خصوصیات و ویژگی های مختلف می باشند.
وجوه تمایز انواع پارچه های اسپان باند تولیدی این کارخانه عبارت است از:

  • ابعاد پارچه ها
  • متراژ و طول طاقه پارچه ها
  • رنگبندی پارچه ها
  • صنعتی یا بیمارستانی بودن پارچه ها
  • گرماژ و وزن پارچه ها
  • تراکم بافت پرسی پارچه ها
  • و مواردی از این قبیل.

انصافاً کیفیت پارچه های تولیدی این مجموعه بزرگ صنعتی را می توان در سطح بالایی بیان کرد. اما آیا می دانید این کیفیت خوب و برتر در بازار فروش ناشی از چه می باشد؟ به بیان ساده می توان گفت که مواردی نظیر ذیل، همه و همه در کیفیت پارچه اسپان باند تولیدی کارخانه حریر بافت امیر تاثیر می گذارد:

  1. مرغوبیت مواد اولیه مصرفی در خطوط تولیدی
  2. استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز
  3. پرسنل و اپراتور های حرفه ای و کارکشته
  4. رعایت استاندارد های جهانی در خطوط تولیدی

مثلاً تصور کنید کارخانه ای از مواد اولیه کم کیفیت در تولید پارچه اسپان استفاده کند. آیا این پارچه از کیفیت عالی برخوردار خواهد بود؟
این مسئله در رابطه با دیگر فاکتور هایی که بیان شد که همینطور است. این فاکتور ها همه به صورت مستقیم، روی کیفیت و میزان مرغوبیت پارچه تاثیر خواهند گذاشت.
چیز دیگری که جدای از موارد مصرف پارچه، به کیفیت پارچه در بازار فروش مرتبط می باشد، قیمت آن است. قیمت فروش پارچه اسپان باند در بازار، با درجه بندی کیفی محصول رابطه مستقیم دارد. هرچه پارچه مرغوب تر، قیمت آن در بازار بیشتر و همینطور برعکس.

فروش پارچه اسپان باند

مصارف پارچه اسپان باند حریر بافت امیر

ویژگی ها و خصوصیاتی که مصارف پارچه اسپان باند را مشخص می کنند و برای خریداران که خودشان تولیدی مصرفی از این پارچه هستند، مهم بوده، عبارتند از:

  1. ابعاد پارچه
  2. گرماژ و وزن آن
  3. تراکم پارچه

اما بد نیست بدانید که در بازار فروش، پارچه های اسپان باند به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

  • پارچه اسپان باند صنعتی
  • پارچه اسپان باند بیمارستانی

از نام پارچه اسپان باند صنعتی بر می آید که در صنایع مختلفی کاربرد داشته باشد. این پارچه در برخی از کارخانه های صنعتی به عنوان یک چیز کاربردی شناخته می شوند و در برخی دیگر در تولید محصولات نهایی بسیار استفاده دارند. مثلاً:

  • استفاده از این پارچه ها در کارخانه تولید لوازم بهداشتی، نواربهداشتی، پوشک بچه و بزرگسال و …
  • استفاده از این پارچه در کارخانه تولید فیلر های صنعتی
  • استفاده از این پارچه در گلخانه ها و زمین های کشاورزی
  • استفاده از این پارچه در کارخانه ساخت چای تی بگ
  • استفاده از این پارچه در کارگاه های تولید کاور بسته بندی، بگ های تبلیغاتی و …

نوع دیگر پارچه اسپان باند، پارچه اسپان باند بیمارستانی است که موارد مصرف آن تقریباً از روی اسمش مشخص می باشد.
این پارچه در مقایسه با پارچه های اسپان باند صنعتی از خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد. به عنوان مثال:

  1. آنتی باکتریال بودن
  2. آنتی یو وی بودن
  3. آب دوس بودن
  4. آب گریز بودن
  5. داشتن لطافت و نرمی زیاد
  6. داشتن رنگبندی خاص و …

در رابطه با مصارف بیمارستانی این پارچه می توان گفت که در دوخت فرم بیماران، یونیفرم پرستاران و پزشکان، دوخت ملحفه یکبار مصرف، دوخت رو بالشتی یکبار مصرف، تهیه دستمال های تنظیف، تهیه تجهیزات مصرفی در اتاق عمل، دوخت کلاه، کاور کفش و … از این پارچه به وفور استفاده می شود.
البته این روز ها که قیمت پارچه های تترون، ترگال و … در بازار گران شده و دیگر خرید آن ها برای بیمارستان ها مقرون به صرفه نیست، بازار فروش پارچه های یکبار مصرف اسپان باند از گذشته داغ تر شده است.
به گونه ای که در حال حاضر آمار ها نشان می دهد در ۱۰۰ درصد فروش پارچه در بازار، ۴۵ درصد به فروش پارچه اسپان باند اختصاص پیدا کرده است.
البته اسپان باند های مصرفی در بازار، تنها اسپان باند های ایرانی نیستند و در میان آن ها، تک و توک می توان به انواع پارچه اسپان باند خارجی هم دست پیدا کرد.

فروش پارچه اسپان باند

چرا پارچه اسپان باند حریر بافت بخرم؟

برای خرید پارچه اسپان باند حریر بافت امیر، می توان دلایل زیادی آورد. به عنوان مثال:

  1. سطح کیفیت بالا: این کارخانه تولیدی در کنار رعایت استاندارد های جهانی در خطوط تولید پارچه اسپان باند، از مواد اولیه کاملاً مرغوب و درجه یک استفاده می کنند که این سبب شده تا سطح کیفیت محصولات شان نسبت به دیگر تولید کنندگان این پارچه بالا رود.
  2. وجود تنوع بسیار: نه تنها پارچه های اسپان باند حریر بافت امیر در رنگبندی دارای تنوع می باشند، که در طرح، گرماژ، ابعاد، تراکم، وزن و گرماژ هم از انواع مختلفی برخوردار هستند. همین باعث شده تا محصولات تولیدی اش تمامی سلایق و نیاز ها را در بر گیرد.
  3. قیمت فروش مناسب: با وجود کیفیت عالی، قیمت پارچه های اسپان باند حریر بافت در بازار متناسب است. متناسب بودن قیمت ها به پررونق شدن بازار فروش کمک شایانی خواهد کرد.

با بیان این ادله، بی شک به این مجموعه تولیدی ایمان آورده و مطمئن شده اید که این برند، یک برند انتخابی خوب در بازار فروش خواهد بود.
دانستن اینکه پارچه اسپان باند توسط این تولیدی در عرض های زیر آماده سازی می شود، خالی از لطف نخواهد بود.
پارچه های بیمارستانی در عرض های زیر تولید می شوند:

  • ۱۰۰ سانتی متر
  • ۱۲۰ سانتی متر
  • ۱۶۰ سانتی متر

پارچه های اسپان باند صنعتی هم در عرض های زیر از بازار قابل خریداری اند:

  • ۹۰ سانتی متر
  • ۱۲۰ سانتی متر
  • ۱۵۰ سانتی متر
  • ۱۸۰ سانتی متر و …

فروش پارچه اسپان باند

راهکار خرید مقرون به صرفه از پارچه های اسپان باند چیست؟

بی شک کسانیکه به کیفیت پارچه های اسپان باند برند حریر بافت امیر مطمئن شده باشند، به دنبال راهکاری برای خرید آن هستند. اما نه هر راهی. راهی که خرید مقرون به صرفه، سریع و مطمئن را برای مشتری ممکن سازد.
راهکار های خرید مقرون به صرفه پیشنهادی ما عبارت است از:

  1. خرید از درب کارخانه: در مقرون به صرفه بودن روش ها، مبحث خرید و فروش مستقیم و بدون واسطه به میان می آید. خرید مستقیم از درب کارخانه به خاطر کاهش قیمت ها و عرضه پارچه با قیمت تولید، راه پیشنهادی بسیار مناسبی است. البته انتخاب این روش بسته به این دارد که شما قصد خرید چه مقدار از پارچه اسپان باند را داشته باشید.
  2. خرید از نمایندگی: هر کارخانه برای شناساندن بیشتر خود در بازار فروش و جذب مشتریان بیشتر، نمایندگی رسمی محصولات خود در شهر های مختلف را تاسیس نموده است. تنوع در این نمایندگی ها بسیار بالا بوده و هر کس که می خواهد از قیمت و کیفیت پارچه اسپان باند مطمئن شود و دسترسی به کارخانه تولیدی ندارد، به نمایندگی رسمی مراجعه می نماید. آیا در شهر شما نمایندگی پارچه اسپان باند حریر بافت امیر یا هر برند دیگری وجود دارد؟
  3. خرید از فروشندگان عامل: فروشندگان عامل، فروشندگانی هستند که برند های متعددی را برای همکاری بر می گزینند و با یک برند خاص فعالیت نمی کنند. این فروشندگان عامل، فروشندگان غیر مستقیم و واسطه هستند که برای خرید مقرون به صرفه پیشنهاد نمی شوند. زیرا در زمان حضور واسطه میان خریدار و فروشنده، نمی توان تضمین کرد که قیمت پارچه، به قیمت نمایندگی است یا بیشتر. مسلماً بیشتر است چون عامل فروش هم به دنبال سود فروش خود می باشد.
  4. فروشگاه اینترنتی: به تازگی سایت هایی در قالب فروشگاه های اینترنتی روی کار آمدند که فروش اینترنتی پارچه اسپان باند از برند های مختلف را ممکن می سازند. این فروشگاه ها خرید و پرداخت آنلاین را ممکن ساخته و سبب صرفه جویی در هزینه ها و زمان فرد خریدار می شوند. اما در کنار این فروشگاه های آنلاین، تولیدی هایی نظیر حریر بافت امیر در بازار مجازی، خود دارای سایت رسمی هستند. آیا خرید از کدام را پیشنهاد می کنید؟

فروش پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند بیشتر در بازار فروش رایج است. زیرا اغلب مصرف کنندگان پارچه اسپان باند، بیمارستان ها و مراکز درمانی بوده یا کارخانه های صنعتی می باشند. کمتر پیش می آید کسی برای مصارف شخصی خود به دنبال خرید پارچه اسپان باند باشد.
برای همین، تمامی راهکار های پیشنهادی در بخش قبل، مناسب کسانی است که قصد خرید عمده پارچه اسپان باند را دارند. البته هزینه ها و زمانی که هر یک از این راهکار ها به خود اختصاص می دهند متفاوت است که شرایط خریدار مشخص می کند آن راهکار مناسب می باشد یا خیر.
اما اگر خرید با هزینه حداقل، صرف زمان کم، بدون دردسر و در سریع ترین زمان ممکن برایتان حائز اهمیت می باشد، ما روش خرید فروش جدید بازار این روز ها را به شما پیشنهاد می کنیم.
بله درست است. سایت های فروشنده پارچه اسپان باند و یا فروشگاه اینترنتی پارچه در بازار مجازی.
اگر تولید کننده مد نظر شما خود در فضای مجازی دارای سایت رسمی بود، بی معطلی خرید خود را اینچنین انجام دهید. اما اگر در فضای مجازی سایت رسمی برند مورد نظر شما وجود نداشت، وقتش رسیده که به فروشگاه های اینترنتی عرضه پارچه مراجعه نمایید.
در این سایت ها بعد از اینکه ثبت سفارش را انجام داده و هزینه را به صورت آنلاین پرداخت کردید، با ثبت آدرس می توانید درب محل مورد نظرتان، متراژ های مختلف از پارچه اسپان باندی که خریداری نموده اید را دریافت نمایید.
از مزایای خرید اینترنتی و غیر حضوری، موارد ذیل است که این روز ها باب شده و مورد توجه تولیدی های گوناگون قرار دارد:

  • صرفه جویی در هزینه
  • صرفه جویی در زمان طلایی
  • عدم نیاز به خروج از منزل یا محل کار برای ثبت سفارش
  • عدم نیاز به هزینه کردن برای استفاده از وسایل نقلیه جهت رفت و آمد

فروش پارچه اسپان باند

فروش پارچه اسپان باند از درب کارخانه

اطمینان از کیفیت و همچنین قیمت، از مزیت های خرید پارچه اسپان باند از درب کارخانه است. اما به خاطر هزینه بر بودن و همچنین صرف زمان زیاد، کسی که در شهر کارخانه تولیدی پارچه اسپان باند نیست، چندان تمایلی برای خرید پارچه از درب کارخانه نخواهد داشت.
اغلب این افراد، یا نمایندگی فروش پارچه اسپان باند در شهر محل زندگی شان را در صورت وجود برای خرید انتخاب می کنند و برخی دیگر خرید غیر حضوری و اینترنتی را ترجیح می دهند.
اگر بیمارستان و کارخانه ای مصرف پارچه اسپان باند بالایی دارند، می توانند یکبار به کارخانه تولیدی مراجعه کرده و عقد قرارداد کنند تا هر سری به پارچه اسپان باند در بیمارستان، مرکز درمانی و یا کارخانه تولیدی مصرف کننده ای نیاز بود، لازم نباشد پرسنل مرتبط با بخش فروش، زمان و هزینه گزافی برای مراجعه مجدد به کارخانه تولیدی صرف نمایند.
به زبان ساده می توان بیان کرد که واسطه در خرید فروش پارچه و یا هر محصول دیگری، افزایش قیمت را به همراه خواهد داشت. پس اگر هزینه های تمام شده برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، بد نیست که مراکز فروش مستقیم و بدون هیچ واسطه ای را برای خرید های خرد و همچنین عمده انتخاب نمایید.

هم اکنون این افتخار نصیب گروه بازرگانی پارچه پارادا شده تا فروش ویژه انواع پارچه اسپان باند را با کمترین قیمت ممکن از طریق همین سایت به تمامی خریداران و مشتریان در سراسر کشور، به انجام برساند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش پارچه یکبار مصرف

خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی با کمترین قیمت

خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی با کمترین قیمت از طریق مراکز عرضه و فروش …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟