فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / خرید پارچه تترون بیمارستانی بصورت عمده

خرید پارچه تترون بیمارستانی بصورت عمده

خرید پارچه تترون بیمارستانی بصورت عمده، برای تولیدی های لباس بیمارستانی از اهمیت جدی برخوردار بوده و هم اکنون از طریق این مجموعه، با قیمت زیر بازار امکان پذیر می باشد.
همان طور که مستحضر هستید، پارچه های زیادی با انواع و اقسام نام ها و مشخصات و ویژگی ها در بازار وجود دارند.
از هرکدام از این پارچه ها در تولید یک محصول خاص استفاده می شود.
ویژگی های مشترکی برای تمام پارچه ها وجود دارد، در کنار این مشخصات یکسان، فاکتورهایی می باشد که بر اساس نوع کارایی آن پارچه ها در زمان تولید آن پارچه ها به آن ها افزوده می شود.
مثلا خاصیت آب ژاولی به آن میدهد و یا پارچه با روش هایی ضد آب می کنند و مثال هایی از این قبیل.
دانستن این که چه کارخانه هایی وجود دارند که پارچه تترون تولید می کنند می تواند به خرید بهتر و به صرفه تر شما و همچنین بسیار باکیفیت نیز کمک نماید.

آیا با کارخانه های تولیدی پارچه تترون آشنایی دارید؟
انواع پارچه های تترون را می شناسید و می دانید هرکدام برای چه موردی مصرف می گردد؟
نحوه ی خرید این پارچه های تترون و نوع رنگ بندی و کالیته ی آن ها به چه صورت است؟

خرید پارچه تترون بیمارستانی

کارخانه های تولیدی پارچه تترون

در زمینه ی تولید پارچه، کارخانه ها و نساجی های زیادی در حال فعالیت می باشند.
از نظر کیفیت تولیدی، این کارخانه ها به گروه های کارخانه های مرغوب و با کیفیت متوسط و کیفیت معمولی و در نهایت بی کیفیت تقسیم می شوند.
برای خرید پارچه و یا هر چیز دیگری، همیشه پیشنهاد می شود تا ابتدا با اطلاعات کامل و آگاهی زیاد در رابطه با محصولی که قرار است خریداری شود، وارد بازار شوید.
پس از دانستن اطلاعات در مورد محصول، لازم است که مرکز خرید معتبر را بشناسید و از کارخانه های مرغوب و مناسب پارچه های خود را خریداری کنید.
با توجه به تعداد زیادی از کارخانه ها که در این زمینه فعال هستند و به دلیل مرغوبیت بالای کالاهایشان، به یک برند تبدیل شده اند در این جا به معرفی تعدادی از آن ها اکتفا کرده و برندهای معروف تر را نام می بریم.

کارخانجات نساجی بروجرد، پلاریس، زیبا بافت، درنا، عمید، سهند، پارس، ایران تترون، پلوتون اصفهان، نگین، تک، ونوس، پردیس، عالیات، امید، گلچهر، شایسته، فرند، بهارجین، ثمین، آذین، زرین تکس، سپیدار، سیب، ونوس طلایی، گلدن لایف و غیره از بهترین و معروف ترین برندهای تولید کننده پارچه و پارچه های تترون می باشند.
شایان ذکر است که دانستن این که از چه کارخانه هایی می توان پارچه ی مرغوب تهیه کرد در سود نهایی به دست آمده برای افراد و تولیدی ها بسیار تاثیرگذار است.
پس تا جایی که می توانید خریدهای خود را از جاهای به نام و معروف و خبره در این کار تهیه کنید.

انواع پارچه تترون و مصارف آنها کدام است؟

پارچه های تترون با توجه به نوع مصرفشان به دسته های مختلفی تقسیم شده اند و اکثرا با نام همان مورد مصرف در بازار شناخته می شوند.
دسته بندی پارچه های تترون به شرح ذیل می باشد:

  • پارچه تترون پیراهنی: این پارچه یکی از پر مصرف ترین و در عین حال پر فروش ترین پارچه های تترون می باشد که در رنگ های گوناگون تولیدمی شود. عرض اصلی این پارچه ۱۵۰ سانتی متر می باشد. برای دوخت پیراهن از آن استفاده می نمایند و گرماژش بین ۱۸۰ تا ۱۹۰ گرم می باشد. این گرماژ بالا به دلیل این است که تراکم بافت پارچه از بدن نما بودن آن جلوگیری نماید.
  • پارچه تترون بیمارستانی: این پارچه به دلیل محبوبیت بالایی که میان بیمارستان ها و مراکز درمانی دارد، به این نام شناخته شده است. از این پارچه در تولید انواع البسه ی مورد نیاز بیمارستان ها استفاده می شود.
  • پارچه تترون مقنعه ای: برای دوخت و آماده سازی هر لباسی با توجه به الگوی دوختی که دارد مناسب ترین عرض را پارچه انتخاب می نمایند. برای مقنعه نیز از قدیم الایام تا کنون از تترون های با عرض ۹۰ سانتی متری استفاده کرده اند. اما نکته ی مهمی در این بین وجود دارد و آن این است که نوع پوشش مردم در چند سال اخیر تغییر کرده و گرایش افراد به مقنعه های کوتاه بیشتر شده است، به همین دلیل در حال حاضر از پارچه های تترون با عرض ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متری هم استفاده می نمایند.
  • پارچه تترون ملحفه ای: پارچه های با عرض ۲ و ۳ متری نیز وجود دارند که از آن ها برای تولید موارد مختلفی مانند چادر، روپوش، البسه ی نوزاد، ملحفه و غیره استفاده می کنند. از تترون های ۳ متری برای تولید انواع ملحفه، رو مبلی و یا روتختی نیز بهره می برند.
  • پارچه های تترون کشی: این پارچه ها بر اساس فرآیند خاصی به صورت کشی تولید می شوند و در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • تترون های طرحدار: این پارچه ها را معمولا در دوخت و خرجکار لباس ها استفاده می نمایند. با عرض ها ۹۰ و ۱۵۰ سانتی متری تولید می شوند.
  • پارچه تترون چاپ دار هم از انواع تترون می باشد که طرح های متفاوتی بر روی آن ها چاپ می شود و موارد مصرف گوناگونی نیز دارد.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

همان طور که متوجه شدید پارچه های تترون به دسته ها و گروه بندی های فوق تقسیم می شوند و از هرکدام در مصرف خاصی بهره می برند.

گاهی به دلیل داشتن ویژگی های یکسان در هرکدام، در زمانی که یک نوع پارچه در دسترس نباشد و یا دچار افزایش قیمت شده باشد، می توان از مورد دیگری جایگزین کرد و استفاده نمود.
لازم به ذکر می باشد که پارچه های تترون در گرماژهای مختلف و عرض ها و رنگ های گوناگونی تولید می شوند.
هرکدام از طرح و رنگ ها طرفداران خاصی دارند.
در میان تمامی انواع و اقسام پارچه های تترون که تولید داخل هستند، پارچه های تترون خارجی نیز وجود دارند که به تترون های ژاپنی معروف هستند.
این تترون های خارجی با بیش از ۵۰ نوع رنگ به کشور وارد می شوند.
اگر بخواهیم از نظر کیفیت این پارچه های تترون خارجی را با نوع ایرانی مقایسه کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که کیفیت پارچه های خارجی بالاتر از انواع ایرانی آن می باشد.
در این میان این نکته بسیار به چشم می آید و بیان آن خالی از لطف نمی باشد که، پارچه های تترون خارجی به دلیل قیمت بالایی که دارند زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرند و افراد و اقشار گوناگون توان خرید آن را ندارند.
از تترون های خارجی بیشتر برای تولید پیراهن های تک، یونیفرم های آژانس های هواپیمایی و لباس های فرم شرکت های خاص استفاده می شود و از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

پارچه تترون لباس بیمارستانی و مشخصات آن

پارچه های تترون بیمارستانی از جمله پارچه هایی هستند که دارای موارد مصرف مختلفی در مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشند.
درواقع عمده ی تعیین این نام برای این تترون ها به دلیل همین استفاده ی مداوم در یک مصرف خاص است.
پارچه های بیمارستانی به دلیل این که بسیار زیاد در معرض بیماری ها و ویروس ها هستند، به صورت مداوم در حال شست و شو و ضد عفونی کردن می باشند.
بنابراین از خاصیت ضد آب ژاولی برای آن ها استفاده می نمایند.
پارچه های تترون بیمارستانی باید در عین سبک و خنک بودن، بدن نما نباشند و از گرماژ بین ۱۵۰ تا ۱۷۵ گرم در تولید آن ها استفاده نمایند.
نوع رنگرزی این پارچه ها هم باید به شکلی باشد که مدت زمان زیادی را تحمل کند و رنگ پارچه به صورت یکدست و بدون تغییر باقی بماند.
از پارچه های تترون بیمارستانی معمولا در رنگ های سفید،آبی و صورتی استفاده می کنند و بیشترین رنگ ها این موارد هستند که فروششان هم بیشتر می باشد.
لازم به ذکر است که پارچه های تترون بیمارستانی را در رنگ بندی های مختلفی تولید می نماید.
کالیته ی رنگ این پارچه ها از تنوع خوبی برخوردار است.
بیمارستان ها و مراکز درمانی که به صورت خصوصی هستند می توانند از هر رنگی که خودشان تمایل دارند در بخش های گوناگون استفاده نمایند و اجبار خاصی برای آن ها وجود ندارد.
درواقع از هر رنگ و هر طرحی که مایل هستند می توانند استفاده کنند.
موردی که در این میان وجود دارد این است که برخی بیمارستان های خصوصی با توجه به بودجه ای که در اخیارشان می باشند، از پارچه های دیگر هم برای تولید البسه ی مورد نیاز بیمارستان هایشان استفاده می نمایند.
زمانی که ببینند یک نوع از پارچه دیگر کمتر در بازار وجود دارد و یا دچار نوسانات قیمتی شدید شده است به راحتی پارچه ی دیگری را جایگزین آن می کنند.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

نرخ پارچه تترون بیمارستانی آبی و صورتی

پارچه های تترون را همان طور که عرض کردیم در رنگ بندی های متنوعی تولید می نمایند و به بازار عرضه می کنند.

مهم ترین رنگ هایی که برای این پارچه ها تولید می شوند عبارتند از: رنگ های آبی و صورتی.
این دو رنگ معمولا در بیمارستان های دولتی بیشترین موارد استفاده را به خود اختصاص می دهند.
از پارچه های تترون صورتی برای البسه بخش زنان و از تترون های آبی برای البسه ی بخش های مردانه استفاده می کنند.
در کل می توانیم پارچه های تترون از قیمت های مناسبی نسبت به سایر پارچه ها برخوردار می باشند.
رنگ هایی هم که زیاد فروش دارند به دلیل تولید زیادشان، از قیمت های مناسب تری برخوردار می باشند.
و اینکه هر کارخانه ای تولیداتش را با کیفیت های مختلفی به بازار عرضه می کند، بنابراین این مورد تاثیر زیادی در قیمت نهایی دارد.
خرید پارچه تترون بیمارستانی برای موارد استفاده ی مشخص با قیمت های مختلفی انجام می گیرد.
این دو رنگ از پارچه تترون به فراوانی در بازار یافت می شوند و همان طور که قبلا گفتیم به دلیل این فروانی وجود در بازار، قیمت های مناسبی را برای مشتریانشان به همراه دارند.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی و تهیه البسه پرسنل اتاق عمل

برای تهیه البسه ی پرسنل اتاق عمل از پارچه های تترون بیمارستانی استفاده می نمایند.
معمولا پارچه های اتاق عمل با رنگ سبز تولید می کنند.
از این رنگ پارچه در تولید انواع روپوش پزشکی، گان، کلاه، ملحفه های زیرانداز و روانداز بیماران و بسیاری موارد دیگر که در اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرند، بهره می برند.
این پارچه های تترون اتاق عملی را به دلیل این که بسیار تحت شست و شو هستند و مدام ضد عفونی می کنند با خاصیت ضد آب ژاولی تولید می نمایند.
دلیل شست و شو و ضد عفونی کردن مداوم این پارچه ها این می باشد که در اتاق عمل با جان مردم سر وکار دارند و نباید هیچ گونه میکروب و یا ویروسی به آن جا وارد شود.
بنابراین این پارچه ها را مدام می شویند و ضد عفونی می نمایند.
این پارچه ها را با گرماژ معین آماده می کنند تا افراد به راحتی و تحت هر شرایطی بتوانند، از ان ها استفاده نمایند.

خرید پارچه تترون بیمارستانی با مشخصات بالا برای اتاق های عمل در تیراژهای بسیار زیاد اتفاق می افتد و مشتری اصلی آن ها تولیدی های بیمارستان ها و یا خود بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه تترون بیمارستانی عمده و ارزان

پارچه های تترون بیمارستانی را به صورت عمده از تمامی مراکز تولید آن خریداری و تهیه کنید.
این پارچه ها اگر به صورت عمده و یکجا خریداری شوند با قیمتی ارزان تر و به صرفه تر در اختیار تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قرار می گیرد.
درواقع هرچه حجم یک سفارش بیشتر باشد، آن سفارش با قیمت مناسب تری در اختیار مشتری قرار می گیرد.
این پارچه ها می توان به صورت عمده از نساجی ها و کارخانه های تولیدکننده خریداری کرد و به دلیل حذف واسطه ها در این بین قیمت نهایی نیز به اندازه ی هزینه های واسطه ها کمتر می شود.
همچنین این خرید عمده را می توان از طریق سایت های اینترنتی با نشان استانداردی که اکثر تولیدی ها و نساجی ها برای خود ایجاد کرده اند، انجام داد.
این نوع از خرید سبب می شود که فرد در هر شرایط و موقعیتی که می باشد، در هر زمان و مکانی که به اینترنت دسترسی دارد نسبت به خرید خود اقدام نماید.
طبق این روش فروشنده ها و کارخانه دارها هم می توانند در هر زمانی از شبانه روز فروش داشته باشند و فروششان فقط منوط به زمان های حضورشان در دفترهای فروش نباشد.
خرید پارچه تترون بیمارستانی از این مراکز عمده فروشی بسیار به صرفه تر می باشد و اطمینان خاصی را در افراد به وجود می آورد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید پارچه تترون بیمارستانی | صادرکننده انواع پارچه درجه یک

جنس لباس بیمار باید به نحوی باشد که حساسیت پوستی ایجاد نکند، بدن نما نباشد و به صورت سبک،خوش دوخت، شیک و با رنگ بندی های شاد تهیه شود. برای دوخت لباسهای بیمارا

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟