فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی / پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی | خرید عمده پارچه بیمارستانی ارزان

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی | خرید عمده پارچه بیمارستانی ارزان

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی مناسب تولید انواع البسه و منسوجات بیمارستانی یکبار مصرف می تواند به شکل عمده و با ارزان ترین قیمت ممکن از طریق این مجموعه خریداری شود.
در بازارهای داغ خرید و فروش انواع پارچه بیمارستانی، انتخاب یک پارچه مناسب برای مصارفی خاص، از اهمیت جدی برای کارگاه ها و واحدهای تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی برخوردار بوده است.
متأسفانه برخی از کارگاه های تازه تأسیس که شناخت چندانی پیرامون پارچه های بیمارستانی ندارند، با یک انتخاب اشتباه ممکن است خسارات سنگینی را متضرر شده باشند.
پس این نکته حائز اهمیت بوده که تمامی خریدارانی که می خواهند بهترین کیفیت و حتی قیمت از پارچه های بیمارستانی را خریداری کنند، آگاهی های جدی قبل از خرید داشته باشند.

این موضوع آنجایی اهمیت دو چندان می یابد که کارگاه های تولیدی مصارف بیمارستانی، نیاز به خرید عمده و در حجم بالا از انواع پارچه بیمارستانی داشته اند و طبیعی است که عدم انتخاب صحیح یک پارچه می تواند چه خساراتی را به این واحدها متحمل نموده باشد.
آیا می دانید که کدام پارچه ها در مصارف بیمارستانی یکبار مصرف اند و کدام پارچه ها نیاز به شست و شو داشته و قابلیت استفاده چندین باره دارند؟
دانستن همین یک موضوع کوچک شاید توانسته باشد خیلی زیاد در کاهش هزینه های بیمارستان ها هم نفش فزاینده ای را ایفا کرده باشد.

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

انواع پارچه یکبار مصرف برای بیمارستان ها کدام است؟

همانطور که متوجه شدید جهت مصارف بیمارستانی غالبا دو دسته از پارچه ها مورد استفاده کارگاه های تولیدی منسوجات و البسه بیمارستانی قرار می گیرند.
دسته اول این پارچه ها، پارچه های یکبار مصرف هستند که قیمت کاملا ارزانی داشته و یکبار مصرف بودن آنها توجیه اقتصادی خوبی برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها داشته است.
در واقع با توجه به اهمیت رعایت برخی از نکات و مسائل بهداشتی در بخش های گوناگون بیمارستان ها، استفاده از پارچه های یکبار مصرف خیلی زیاد مهم می باشد.
انواع پارچه هایی که به عنوان پارچه یکبار مصرف در مصارف بیمارستانی مورد کاربرد ویژه قرار بگیرند، عبارتند از:

این پارچه ها با قیمت تولیدی بسیار اقتصادی و کم هزینه توسط دستگاه های موجود در کارخانجات نساجی پارچه تولید شده و می توانند به شکل عمده و در متراژهای با تناژ بالا قابلیت خرید و استفاده را دارا باشند.
پارچه اسپان باند بیمارستانی در این میان به طور خاصه جهت تولید انواع البسه و منسوجات مورد نیاز در اتاق های جراحی کاربرد داشته است که می توان مواردی چون گان و شان بیمارستانی، کلاه و ماسک یکبار مصرف، روکش کفش و غیره را نام برد.
این پارچه با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری با گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرم می تواند در مصارف فوق مورد استفاده قرار گیرد.
آنتی باکتریال بودن، آب دوست یا آب گریز بودن و نرمی و لطافت خوب می تواند از مشخصه های اصلی پارچه های اسپان باند بیمارزستانی بوده باشد.
در مورد انواع پارچه فلامنت و به خصوص پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی در ادامه بیشتر خواهید دانست.

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پارچه های بیمارستانی قابل شست و شو کدام اند؟

دسته دوم پارچه های مصرفی در تولید البسه و منسوجات بیمارستانی، پارچه های قابل شست و شو هستند که می توانند پس از شست و شو و ضد عفونی شدن، قابلیت استفاده مجدد را داشته باشند.
پارچه های بیمارستانی قابل شست و شو و استفاده مجدد عبارتند از:

  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه ترگال بیمارستانی

شایان ذکر است که این پارچه ها را به شکل آبژاول تولید می کنند و به همین سبب است که قابل شست و شو هستند.
مقصود از آبژاول بودن پارچه های تترون و ترگال بیمارستانی آن است که این پارچه مقاومت خوبی در برابر آب و مواد ضد عفونی کننده داشته و به زودی کیفیت بافت و رنگ خود را از دست نمی دهند.
پارچه تترون بیمارستانی از الیاف پلی استر ویسکوز تولید شده و در نرمی زیر دست، لطافت و ظرافت و تراکم بافت استاندارد می تواند محبوبیت زیادی را در میان تولیدی های البسه و منسوجات بیمارستانی دارا باشد.
این پارچه در عرض های ۹۰، ۱۵۰، ۱۸۰ سانتی متری و ۲ یا ۳ متری با گرماژهای ۱۰۰ الی ۳۰۰ گرم در متنوع ترین کالیته رنگی در بازار موجود بوده و می تواند مصارف ذیل را دارا باشد:

  1. تهیه البسه بیماران بزرگسال مرد و زن
  2. البسه خردسالان
  3. مقنعه پرستاران و بیماران خانم
  4. انواع ملحفه بیمارستانی

در اغلب کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متر در تهیه البسه فرم بیماران بیشترین کاربرد را دارد و پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر هم مشهور به پارچه ملحفه ای بیمارستانی بوده است.
پارچه ترگال بیمارستانی هم یکی از پارچه های تخت بافت تولیدی از الیاف پلی استر ویسکوز است که امروزه به شکل کیفیت برتر در کارخانجات نساجی اصفهان تولید و به بازار عرضه می گردد.
این پارچه عرض ۱۵۰ سانتی متری داشته و با گرماژهای ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی در کالیته رنگی سفید، آبی و سبز به عرضه می رسد و می تواند مصارفی این چنینی داشته باشد:

  1. روپوش پزشکان و پرستاران
  2. البسه مورد نیاز در اتاق های جراحی
  3. البسه فرم بیماران (به طور خاص در بیمارستان های خصوصی که دارای میزان بودجه بیشتری هستند)
  4. انواع ملحفه بیمارستانی

پارچه های ترگال بیمارستانی به شکل ساده و خمی یا راکتیو رنگرزی می گردند و علاوه بر ثبات سایشی و کششی خوب، ثبات بسیار ویژه ای در کیفیت رنگ خود دارند.
به طور کلی باید اشاره داشت که در میان این دو دسته از پارچه های بیمارستانی، پارچه هایی که مصرف به شکل یکبار مصرف دارند، دارای قیمت ارزان تری بوده اند.
قیمت ارزان پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی سبب شده تا پارچه هایی مانند پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی و فلامنت فلامنت بیمارستانی نرخ فروش بیشتری را هم دارا باشند.
چقدر با پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی و مصارف آن آشنایی داشته اید؟
نحوه عرضه و فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی چگونه است؟
در ادامه کمی بیشتر با پارچه های فلامنت بیمارستانی آشنا خواهیم شد و در نهایت امکان خریدی مطمئن و کاملا مقرون به صرفه را برای تمامی مشتریان رقم خواهیم زد.

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی را بیشتر بشناسید

باید بدانید که پارچه فلامنت همانطور که از نامش پیداست، از الیاف فلامنت تولید شده و امروزه با نام پارچه فلامنت فلامنت در بازار مشهور بوده است.
در حال حاضر کارخانجات تولید کننده پارچه های فلامنت، با توجه به مشخصه ها و ویژگی هایی که برای تولید در نظر می گیرند، دو دسته از پارچه های فلامنت را به بازار عرضه داشته اند:

  1. پارچه فلامنت ورزشی
  2. پارچه فلامنت لباسی

در این میان پارچه فلامنت ورزشی دارای الیاف درشت تری نسبت به پارچه فلامنت لباسی بوده و در طرف مقابل پارچه فلامنت لباسی بافتی نرم تر داشته و در برخی از حالت ها دارای براقیت و کشسانی خوبی بوده است.

یکی از انواع پارچه های فلامنت لباسی، پارچه فلامنت بیمارستانی است که به عنوان پارچه یکبار مصرف در تهیه انواع البسه و منسوجات بیمارستانی کاربرد خوبی داشته است.
پارچه فلامنت مصرفی در بیمارستان ها هم در دو دسته پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی و پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی تولید شده که نوع پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی علاوه بر الیاف فلامنت دارای الیاف طبیعی پنبه بوده است.
طبیعی است که پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی نسبت به پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی الیاف نرم تری داشته و خب قیمت بیشتری را هم دارا می باشد.
اگر چه پارچه های فلامنت با عرض های ۱۵۰، ۱۶۰ و حتی ۳ متر در بازار موجود بوده، اما جهت مصارف بیمارستانی از انواع پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متری استفاده می کنند.
اگر چه گرماژ معینی برای پارچه های فلامنت بیمارستانی توسط کارخانجات گوناگون وجود داشته اما به طور معمول از گرماژهای ۱۶۵ الی ۱۷۵ گرمی برای مصارف بیمارستانی استفاده به عمل می آید.
پارچه های فلامنت بیمارستانی در دو مدل عرضه می شوند:

  • پارچه فلامنت بیمارستانی ساده
  • پارچه فلامنت بیمارستانی طرح دار

پارچه فلامنت بیمارستانی طرح دار در طرح های گوناگونی تولید می شود که یکی از پرفروش ترین طرح ها، طرح چهارخانه این پارچه بوده است.
پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه رنگی با رنگبندی آبی و صورتی یکی از پارچه های مناسب تولید البسه فرم بیماران زن و مرد بوده است که می تواند راحتی و آسایش را برای بیماران به ارمغان آورده باشد.
همانطور که در خطوط فوق ذکر شد، پارچه های فلامنت و اسپان باند جهت مصارف بیمارستانی، قیمت خیلی گرانی ندارند.

اما متأسفانه بازار داغ دلالی و واسطه گری پیرامون پارچه های بیمارستانی، گریبان گیر این پارچه ها هم شده و امروزه شاهد آن هستیم که قیمت ثابتی در میان فروشندگان و شرکت های عرضه پارچه وجود نداشته است.
اگر می گوییم قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی ارزان است، اما آیا می دانیم که این قیمت ارزان چه مفهومی دارد؟
آیا یعنی اینکه کیفیت پارچه پایین است یا اینکه در تولید این پارچه هزینه های زیادی متحمل کارخانجات تولیدی نگردیده است؟

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

قیمت ارزان پارچه فلامنت بیمارستانی کجا عرضه می شود؟

شایان ذکر است که پارچه فلامنت بیمارستانی در انواع فلامنت فلامنت و فلامنت پنبه، با دو قیمت متفاوت در بازار عرضه می شوند اما نسبت به پارچه هایی که قابل شست و شو بوده و آبژاول هستند، قیمت پایین تری داشته اند.
درست است که قیمت این پارچه ها ارزان بوده، اما متأسفانه دیده شده برخی از دلالان و واسطه هایی که در بازار فروش پارچه بیمارستانی حضور دارند، قیمت واقعی این پارچه ها را ارائه نمی کنند.
مقصود از قیمت واقعی پارچه فلامنت بیمارستانی همان قیمتی است که در درب کارخانجات تولیدی ارائه شده است و درصد بالایی از مشتریان نمی توانند همین قیمت کارخانه را خریداری کرده باشند.
در اینجاست که پیدا کردن نمایندگی های فروش مستقیمی که ارتباط مستقیم و بی واسطه با این کارخانجات تولیدی را داشته می تواند در نزدیک کردن مشتریان به قیمت واقعی پارچه فلامنت بیمارستانی نقش جدی داشته باشد.
آیا نمایندگی های فروش مستقیم انواع پارچه های بیمارستانی را می شناسید که بهترین کیفیت و قیمت پارچه های فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی را عرضه می نمایند؟
به طور خلاصه این نمایندگی های فروش مستقیم دارای ویژگی های ذیل هستند:

  • با کارخانجات بزرگ تولید کننده پارچه بیمارستانی ارتباط مستقیم دارند.
  • واسطه ها را حذف کرده اند.
  • مشاوره های رایگان و لازم قبل از خرید را به مشتریان خود جهت خریدی آگاهانه می دهند.
  • ثبت سفارش را بعد از ارسال رایگان کالیته رنگی، آن هم به شکل آنلاین انجام می دهند.
  • سفارشات را در کمترین روز کاری ارسال کرده و از طریق باربری پیگیر ارسال سفارشات تا زمانی که به دست مشتریان برسد، بوده اند.

به نظر می رسد که خرید از طریق این چنین نمایندگی فروشی می تواند خریدی همراه با کاهش هزینه های رفت و آمد و کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه برای آن دسته از کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی قرار بگیرد که می خواهند تولیدات با قیمت تمام شده تولیدی کمتری داشته باشند.

سایت خرید عمده پارچه های بیمارستانی ارزان قیمت

خوشبختانه این امکان در سایت شرکت های زنجیزه ای پارچه بیمارستانی فراهم شده تا خریداران تمامی پارچه های بیمارستانی بتوانند خرید عمده این پارچه ها را به شکل تضمین شده انجام دهند.
در واقع یکی از راهکارهایی که کارگاه های تولیدی منسوجات بیمارستانی بایستی در راستای تولیدات مقرون به صرفه تر انجام دهند، خرید نیاز پارچه ای خود به شکل عمده و در حجم یا تناژهای بالاتر می باشد.
اما ممکن است توسط برخی از عمده فروشی های پارچه های بیمارستانی، آن طور که باید و شاید کیفیت واقعی و خوب پارچه ها به دست مشتریان نرسد.
در واقع متأسفانه این عمده فروشی ها گاها کیفیت های درجه دو از پارچه های بیمارستانی را همراه با سایر پارچه های درجه یک به شکل عمده عرضه می کنند و مشتریان هم متوجه این موضوع نمی گردند.
در برخی از مراکز عمده فروشی هم به قدری اصطلاح دست شدن پارچه زیاد بوده که به خودی خود کیفیت پارچه پایین آمده و این موضوع تبدیل به نگرانی جدی برای خریداران شده است.
هم اکنون فرصتی محدود اما استثنایی در سایت خرید عمده شرکت پارچه های بیمارستانی به وجود آمده تا تمامی کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی در سراسر کشور دیگر نگران نیاز پارچه ای خود نباشند.

خریداران کافیست این سایت را برای خرید عمده پارچه های بیمارستانی ارزان قیمت که همان قیمت درب کارخانه را داشته انتخاب کرده و از خرید خود درصد رضایت کافی را دارا باشند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین پارچه فلامنت پنبه طرح دار

بهترین پارچه فلامنت پنبه طرح دار

یکی از مواردی که برای خریداران عمده پارچه از اهمیت زیادی برخوردار است، کیفیت می …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟