فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / شرکت پخش کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت امیر

شرکت پخش کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت امیر

کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت امیر به عنوان یکی از بزرگترین کارخانجات تولیدی پارچه های اسپان باند، از طریق شرکت پخش خود، خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت را برای مشتریانش رقم می زند.

کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت امیر

همانطور که می دانید نحوه تولید پارچه اسپان باند در کارخانجات صنعتی مختلف در شهرهای داخلی ایران کاملاً یکسان و مشابه هم است.
این فرآیند تولید آسان با وجود در دست داشتن مواد اولیه مرغوب و باکیفیت سبب تولید بیش از پیش این پارچه نسبت به سایر پارچه های تولید شده ایرانی می باشد.
برای تولید پارچه اسپان باند باید مواد خام اولیه یا همان پلی پروپیلن را داخل اکسترودرهای مخصوص تولید قرار داد تا پس از ذوب شدن و اعمال فشار به طرف قسمت خروجی دستگاه که به شکل سوزنی است رفته و الیاف های داغ آن برای خروج آماده باشند.
این الیاف ها را پس از خارج شدن به تاقه های مختلف می پیچند، و پس از اینکه یک تاقه کامل آماده شد، برای بارگیری آماده شده و وارد انبارهای واحد تولیدی سازنده برای پخش و توزیع خواهد شد.
این کارخانه توانایی این را دارد که هر روزه تولیدات خود را در رنگ بندی های متنوع و مختلف آماده کرده و پس از دریافت سفارش به آدرس های مورد نظر در تمام مناطق شهری و روستایی آن بفرستد.
روند تولید این کارخانه به گونه ای است که هم می تواند پارچه اسپان باند مخصوص کارهای صنعتی را تهیه نماید و هم پارچه اسپان باند مورد نیاز مراکز پزشکی و درمانی را به صورت کاملا عمده تهیه نماید.

کارخانه پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند ساخته شده برای مصارف صنعتی از رنگ بندی های متنوعی برخوردارند و اکثر رنگ های موجود را شامل خواهند شد، هم چنین با آن ها می توان وسایل متنوع تری ساخت. ولی پارچه اسپان باند مورد نیاز فعالیت های پزشکی این تنوع و گوناگونی را ندارند و تنها در چند رنگ مانند سبز، آبی، سفید و صورتی تولید خواهند شد.

کارخانه اسپان باند حریر بافت امیر با بهره گیری از برترین و مجهزترین دستگاه های پیشرفته صنعتی توانسته است میزان تولید داخلی ایران را به مقدار قابل توجهی افزایش داده و مقدار زیادی از تولیدات خود را برای صادرات به سایر کشورها درنظر گرفته است.
این پارچه دارای نام های دیگری از جمله نبافته، بی بافت، لایه سوزنی و نبافته اسپان باند است، که در آن هیچگونه الیافی به شکل تاروپودی بکار نرفته است، بلکه تنها به شکل سوزن سوزن می باشد.
به طور کلی پارچه اسپان باند را در کارخانجات و نساجی های بزرگ در اکثر شهرهای مرکزی مانند تهران، اصفهان و سایر شهرهای صنعتی مانند تبریز و بروجرد و شیراز با الیاف پرس فشرده خواهند ساخت.

مصارف پارچه های اسپان باند حریر بافت

این پارچه در گروه صنعتی حریر بافت امیر به علت داشتن ویژگی های منحصر بفرد زیاد و کارایی های گوناگونی که دارد جز برترین پارچه اسپان باند تولید شده است.
به طوری که امروزه آن را در ساخت وسایل زیادی مورد استفاده قرار داده و در صنایع خاصی مانند کشاورزی، بسته بندی، تبلیغات، محیط زیست، صنعت راه و ساختمان، صنعت عمران و صنایع اتومبیل سازی از کارایی های بی نظیر این پارچه بهره مند خواهند شد.
هم چنین یکی از مهم ترین موارد مصرف پارچه اسپان باند در صنعت پزشکی و مایحتاج های بیمارستانی مانند انواع لباس بیمار پارچه ای نیز می باشد.
در بیمارستان ها از پارچه اسپان باند می توان وسایل گوناگونی مانند روپوش پزشکی، لباس بیماران در بخش بستری بیمارستان و هم چنین لباس اتاق عمل و دستکش لاتکس ۵۰ عددی آن ها را ساخت. علاوه بر آن پرسنل درمان مانند جراحان، پرستاران و تکنستین های موجود در اتاق عمل مانند هوشبری موظفند به علت رعایت مسائل بهداشتی از این جنس پارچه استفاده نمایند.
پارچه اسپان باند بیمارستانی را برای تهیه وسایل دیگری نیز مورد استفاده قرار خواهند داد که عبارتند ار:

  • کلاه
  • دستکش یکبار مصرف
  • ماسک
  • روانداز و زیرانداز
  • گان و شان جراحی
  • ساک های بهداشتی
  • رویه کفش
  • پوشاک های بهداشتی بزرگ بیمارستانی برای بیماران در بخش های زنان و زایمان و هم چنین ایزی لایف بزرگسالان برای سالمندان و افراد معلولی که قادر به راه رفتن نمی باشند

کارخانه پارچه اسپان باند

مصارف کشاورزی این پارچه نیز متنوع است، به گونه ای که می توان شاهد بود، با آن می توان به بسته بندی انواع کود برای باغ ها و مزارع و گلخانه ها پرداخت. علاوه بر آن پوشش های مخصوص گلخانه ای برای متعادل نگه داشتن دمای محیط از این نوع پارچه است.
با این پارچه می توان انواع مرکبات را جهت بسته بندی تکی برای صادرات در نظر گرفت. این کار باعث بازار پسندی مرکبات خواهد شد و مشتریان بیشتری را به خرید تشویق می نماید.
امروزه پرورش قارچ در واحدهای تولید این ماده پروتئینی با پارچه اسپان باند به خوبی قابل انجام است. به گونه ای که می توان پوشش خاک را در طبقات پی در پی با این پارچه انجام داد.
با پارچه اسپان باند می توان انواع کاور و چادر اتومبیل را تهیه نمود و هم چنین به تزیینات داخلی خودرو پراخت.
امروزه با پارچه اسپان باند می توان مواد غذایی مختلفی مانند انواع چای کیسه ای یا تی بگ، حبوبات و خشکبار از جمله قند، برنج، نخود، لوبیا، عدس را بسته بندی نمود. این کار به افزایش ارزش کالا و هم چنین بهداشتی تر بودن آن کمک زیادی خواهد کرد.
کاورهای کت و شلوارهای مجلسی و لباس های زنانه و لباس عروس از این جنس است. با نگهداری لباس ها به این روش دیگر نگرانی بابت چروک شدن و کهنه شدن آن ها نخواهید داشت.
ماده اولیه بکار رفته شده در ساخت اکثر مبلمان های راحتی و سلطنتی از این پارچه است. علاوه بر آن با این پارچه می توان روکش های کتاب های قطور و سر رسیدهای سالانه را تهیه نمود.
ماده اولیه بکار رفته شده در ساخت اکثر دستمال های صنعتی و خانگی از این پارچه است.
کیسه جاروبرقی را هم نیز با این پارچه درست می کنند. این پارچه به صورت کاملا عایق بندی از درز هرگونه آشغال و گردوخاک به داخل جاروبرقی پیشگیری کرده و شرایطی فراهم می کند تا گردوخاک ها درون پارچه به خوبی متمرکز گردند.

کارخانه پارچه اسپان باند

ویژگی های پارچه اسپان باند بیمارستانی خوب را بدانید

پارچه اسپان باند با قابلیت های منحصر بفردی که دارند از سری پارچه های با ویژگی های زیاد هستند که هم به صورت یکبار مصرف تولید خواهند شد و هم چند بار مصرف.
پارچه اسپان باند با داشتن رنگ بندی های متنوع در پارامترهای زیر دارای ویژگی های خاص می باشند که از جمله آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • وزن یا گرماژ پارچه، در واقع وزن یا گرماژ پارچه همان سنگینی پارچه در یک متر واحد طولی ثابت است که بر اساس عرض می توان آن را تغییر داد. به عنوان مثال می توان گفت گرماژ پارچه صنعتی ۴۰۰ گرم است، یعنی اینکه یک متر از این پارچه به همراه عرض متغیر آن، ۴۰۰ گرم وزن دارد.
  • عرض پارچه اسپان باند، معمولاً این پارچه در عرض های ۹۰، ۱۳۰ و ۱۵۰ تولید خواهند شد، که عرض ۱۵۰ سانتی متری آن از سایر عرض های این پارچه پر فروش تر می باشد.
  • رنگ بندی، پارچه های اسپان باند صنعتی دارای رنگ های جذاب و زیبایی مانند قرمز، آبی آسمانی، آبی پررنگ ، سبز فسفری، سبز لجنی، سبز زرد، نارنجی، سرمه ای، بنفش، یاسی، طوسی، مشکی، کرم و قهوه ای هستند، که به راحتی می توان از آن ها انواع ساک های تبلیغاتی برای خرید لباس و انواع مواد غذایی را ساخت.
  • طول هر رول، طول هر رول از این پارچه تقریبا بیشتر از ده متر خواهد بود. هم چنین این مقدار طول دارای وزنی نزدیک به ۴۰ کیلوگرم خواهد بود.
  • آب گریز بودن، جنس آب گریز این پارچه، مانع از جذب رطوبت در لباس های بیماران خواهد بود. هم چنین این خاصیت میزان تعریق بدن را به حداقل مقدار ممکن خواهد رساند.
  • آب دوست بودن، خاصیت آب دوست بودن پارچه اسپان باند سبب شده است که این پارچه برای ساخت انواع مای بیبی کودکان نوزاد تا دو ساله و هم چنین محافظ های بهداشتی به منظور جلوگیری از سوختن نوزادان در هنگام خروج مدفوع، مناسب باشد. این ویژگی پارچه اسپان باند، برای ساخت پوشک یا همان پدهای بهداشتی بانوان در ایام عادت ماهیانه و پریود خیلی به صرفه و مناسب نموده است.
  • ضد آب یا واتر پروف بودن، این خاصیت سبب شده که لباس های یکبارمصرف بیمارستانی یکی از بهترین جنس ها در بخش های بستری و اتاق عمل در هنگام عمل های جراحی طولانی باشد.
  • چاپ دار بودن یا ساده بودن، پارچه اسپان باند هم به صورت ساده تولید خواهد شد و هم به صورت طرحدار، طرح های مورد نظر اعمال شده بر روی این پارچه می توانند لوگوهای تبلیغاتی، نوشته های خاص و یا برند شرکت مورد نظر باشند، که پارچه اسپان را به عنوان یونیفرم مخصوص خود، مورد استفاده قرار خواهند داد.
  • آنتی باکتریال بودن، این پارچه به سبب آنتی باکتریال از جذب انواع ویروس های خاص مانند ویروس کرونا و سایر میکروب های بیمارستانی پیشگیری می نماید. از این روست که این پارچه را نسبت به سایر پارچه ها مانند تترون، ترگال، کجراه و فلامنت بیشتر بکار خواهند گرفت.
  • آنتی یووی بودن، این خاصیت سبب می شود که پارچه اسپان باند در مراکز خاص عکسبرداری از جذب اشعه های مضر دستگاه های خاص رادیولوژی و سی تی اسکن جلوگیری نموده و شما با خیال راحت تحت عکسبرداری های خاص از مغز و سایر اندام ها قرار بگیرید.
  • لطافت، لطیف بودن پارچه اسپان باند باعث شده که بعضی بیماران مخصوصاً سالمندان و افرادی که تحمل محیط بیمارستان را ندارند، با این پوشش احساس راحتی بیشتری داشته باشند.
  • سبکی، سبک بودن پارچه اسپان باند نیز یکی دیگر از مزیت های این پارچه است، زیرا باید هم بیماران و هم جراحان در آن به راحتی بچرخند و کارهای خود را انجام دهند.

کارخانه پارچه اسپان باند

شرکت پخش پارچه های یکبار مصرف کارخانه حریر بافت

شرکت پخش پارچه اسپان باند یکبار مصرف حریر بافت، یکی از شرکت های توزیع گسترده این پارچه به سراسر ایران و حتی خارج از کشور بوده که توانسته است با بازاریابی مناسب و اصولی بهترین محصولات خود را از گذرگاه اینترنت برای فروش آماده نماید و از این راه سود زیادی به دست آورد.
این شرکت با پذیرش نمایندگی های متنوع در شهرهای مختلف می تواند، مستقیماً محصولات خود را با کمترین واسطه ها و دلالان به دست مشتریان و مصرف کنندگان برساند.
از مزایای خرید از این نمایندگی قیمت کمتر و تحویل و دریافت سریعتر کالا می توان اشاره کرد، به گونه ای که با قبول سفارش شما، پارچه اسپان باند مورد نظر در ظرف مدت زمان یک الی دو روز، با بارگیری ایمن به دست شما خواهد رسید، و شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اضافه حمل و نقل ندارید.

کارخانه پارچه اسپان باند

سایت فروش اینترنتی پارچه های اسپان باند بیمارستانی ارزان

سایت فروش اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان، می تواند به عنوان یکی از مراکز فروش موفق و نمایندگی عرضه این کالا، روزانه مقدار زیادی از این تولیدات را به دست صاحبان این کالا برساند.

این سایت به شما کمک می کند تا تمامی مدل های مختلف این پارچه از جمله پارچه اسپان باند چند لایه را دیده و پس از مقایسه قیمت ها به خرید این محصول بپردازید. این روش خرید به شما کمک زیادی خواهد کرد تا حدالامکان به مقدار زیادی در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایید، و دیگر به سراغ روش های سنتی خرید که همان پیدا کردن تک تک مغازه ها و مراجعه به آن ها می باشد، نروید.
تجربه ثابت کرده است که خرید حقیقی و رفتن به بازار چیزی جز صرف انرژی و خسته شدن در پی ندارد، و شما دیگر توانی برای پرداختن به سایر کارهای خود نخواهید داشت.
البته فراموش نکنید که مشتریان این سایت، کسانی هستند که به صورت عمده و در تاقه های بالا اقدام به خرید مجازی می نمایند. این افراد که معمولاً کارگاه یا تولیدی دوخت انواع لباس های بیمارستانی دارند، به شما این امکان را می دهند، تا با فروش محصولات خود از طریق اینترنت، به سود رسیده و سایت خود را همانند یک فروشگاه بزرگ در سطح شهر، بدون هیچگونه هزینه ای با محصولات متنوع و گوناگون مزین نمایید.

درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت فروش اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی نمایندگی هایی که اقدام به فروش اینترنتی می نمایند، بسیار …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟