فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پخش عمده پارچه از درب کارخانه اسپان باند تهران

پخش عمده پارچه از درب کارخانه اسپان باند تهران

کارخانه پارچه اسپان باند تهران از طریق مرکز پخش عمده پارچه های یکبار مصرف، محصولات درجه ۱ خود را با قیمت دست اول به دست تمامی مشتریان در سراسر کشور می رساند.

اسپان باند چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

اسپان باندها پارچه هایی می باشند که در زمره ی منسوجات بی بافت قرار گرفته اند و جنس آن ها از پلی پروپلین می باشد.
ممکن است که این پارچه را با نام های دیگری همچون یکبار مصرف، نبافته، نبافته ی سوزنی، نبافته ی اسپان و یا لایه ی سوزنی بشناسید.
این نوع از پارچه در گرماژ و ضخامت و عرض های مختلفی تولید می شود و هر تولیدی و یا فردی بنا بر نوع مصرف خود و الگویی که دارد، یکی از این موارد را سفارش می دهد.
همان طور که می دانید پارچه های اسپان باند ویژگی های مختلفی دارا هستند که از آن جمله می توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:

  • هزینه هایی که برای تولید اسپان باندها انجام می گیرند، کم می باشد و بازیافت آن ها نیز بسیار راحت است.
  • اسپان باند را در رنگ ها و وزن های متفاوتی مورد تولید قرار می دهند به طوری که این پارچه در گرماژ ۸ تا ۳۸۰ گرم قابلیت تولید را دارا است.
  • خاصیت آنتی باکتریال دارند.
  • آنتی یووی می باشند و از نظر لطافت در مرحله ی بالایی هستند.
  • آب دوست و یا آب گریز می باشند.
  • از الیاف پرس تشکیل شده اند.
  • قابلیت تولید به صورت چند لایه را دارند.

همان طور که متوجه شدید، ویژگی های فوق مخصوص به پارچه های اسپان باند می باشند و به همین دلایل است که طرفداران زیادی دارد و فروش آن ها مدام بیشتر از قبل است.
کارخانه پارچه اسپان باند با توجه به مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، این پارچه ها را تولید می کنند و به بازار عرضه می نمایند.

کارخانه پارچه اسپان باند

چرا اسپان باند در بیمارستان ها کاربرد ویژه تری داشته است؟

در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا، پرسنل بیمارستان ها و مراکز درمانی بیشتر ترجیح می دهند تا از پارچه ها و منسوجات و لباس هایی استفاده کنند که حالت یکبار مصرف دارند.
بنابراین استفاده از پارچه هایی که قابلیت شست و شوی مجدد و یا ضد عفونی دارند، برای این افراد در شرایط کنونی خیلی جالب نیست.
بر همین اساس، کارخانه پارچه اسپان باند در صدد تولید پارچه های یکبار مصرف برآمد تا بتواند بهترین کیفیت پارچه را تولید کند و در اختیار مشتریان این گروه که افرادی هستند که با مراکز درمانی در ارتباط می باشند، قرار دهند.

کارخانه پارچه اسپان باند در تهران چه محصولاتی تولید می کند؟

شایان ذکر است که کارخانه های مختلفی در زمینه ی تولید پارچه اسپان باند مرغوب و باکیفیت فعالیت دارند که از آن جمله می توان به کارخانه پارچه اسپان باند در تهران اشاره کرد.
این کارخانه با توجه به تولیدات پارچه های اسپان باند خود و فضایی که در دسترس دارد، همچنین وجود دستگاه های متفاوت در این حیطه ی کاری، انواع پارچه اسپان باند را مورد تولید قرار می دهد.
با استفاده از این تنوع در پارچه ها، هر تولیدی می تواند با توجه به نوع تولیدی که دارد و آن چه که مورد نیازش است، تهیه کند و در جهت تولید محصولات مورد نیازش به کار ببندد.
از این پارچه ها محصولات متنوعی تولید می شوند که از آن جمله می توانیم به تولید انواع ماسک، لباس های یکبار مصرف بیماران، کلاه های یکبار مصرف، روکش کفش و تجهیزات و بسیاری موارد دیگر اشاره کنیم.

لیست قیمت پارچه های یکبار مصرف در دوران کرونا

یکی از مهم ترین دغدغه های خریداران این گروه از منسوجات این است که بتوانند لیست قیمتی معتبر از پارچه های یکبار مصرف در دوران کرونا به دست بیاورند.
تا در نهایت بتوانند بر اساس آن لیست هر آنچه که مورد نیازشان است را سفارش داده و خریداری کنند.
این لیست قیمت را می توانید از طریق راه های گوناگونی به دست بیاورید که از آن جمله عبارت هستند از مراجعه ی مستقیم به درب کارخانه و درخواست صدور لیست قیمت از کارشناسان آن ها که این راه از راه های قدیمی می باشد و اکنون آن قدرها هم رواج ندارد.
روش دیگر این است که از طریق اینترنتی و به صورت آنلاین درخواست خود را مطرح نمایید و با استفاده از این راه، شما این امکان را دارید که به هر کارخانه و مجموعه ای که تمایل دارید، درخواست داده و لیست قیمت را دریافت دارید.
این طریق طرفداران بسیاری دارد که می تواند به دلیل این موضوع باشد که کاملا معتبر و به روز هستند.
همان طور که مشاهده می کنید نوسانات شدیدی در بازار وجود دارد و تورمات بی نهایت زیادی را می توان مشاهده کرد.
به همین دلیل است که ترجیح داده می شود تا تمامی قیمت های دریافتی معتبر و به روز باشند تا بشود به طور کامل به آن ها استناد کرد.
کارخانه پارچه اسپان باند بر اساس بسیاری از فاکتورها نسبت به تعیین قیمت این پارچه ها اقدام می نماید و موارد بسیاری در تعیین این قیمت موثر هستند.
همچنین بیان این نکته هم خالی از لطف نیست که خود کارخانه هم می تواند تا حدودی در این قیمت گذاری موثر باشد.
به این معنی که برخی از کارخانه ها به دلیل این که دیگر به عنوان یک برند محسوب می شوند از قیمت بالاتری برای تولیداتشان برخوردارند.
در این زمینه وجود مواد اولیه ی مرغوب و کیفیت بالا در پارچه های اسپان باند سبب می گردد تا هر پارچه ای از قیمت متفاوت تری با پارچه ی دیگری که در کارخانه ی دیگر تولید می گردد برخوردار باشد.

کارخانه پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند بیمارستانی برای گان جراحی

یکی از مهم ترین پارچه هایی که در بازار در حال حاضر مورد خرید و فروش قرار می گیرد، پارچه های اسپان باند بیمارستانی هستند.
گان جراحی از جمله منسوجاتی می باشد که کصرف بالایی دارد و به این دلیل که در اتاق های عمل و جراحی مورد استفاده قرار می گیرد از اهمیت بالایی برخوردار است.
لباس هایی که در این بخش ها استفاده می شوند اهمیت زیادی دارند و لازم است تا با دقت بالاتری از هر نظر مورد تولید قرار گرفته باشند.
این لباس باید از نظر یکبار مصرف بودن بررسی شود و با پارچه ای همچون اسپان باند آماده شود تا بتوان به راحتی پس از مصرف آن را دور انداخت.
در این بخش اکثرا ترجیح می دهند که لباس های مورد استفاده به صورت یکبار مصرف باشد تا در نهایت بتوانند پس از مصرف آن ها را به طور کلی دور بیندازند.
این که بخواهند لباسی که در اتاق های جراحی به کار می رود را برای چندمین بار مورد شست و شو ضد عفونی قرار بدهند شاید در دوران قبل کاربرد داشته است اما اکنون افراد به این مورد توجه زیادی ندارند.
در واقع بیشتر تمایل دارند که این لباس ها را فقط یکبار مورد استفاده قرار بدهند.
تفکر در این رابطه با که آیا درست شست و شو صورت گرفته است و این که هیچ گونه میکروبی در آن وجود ندارد از جمله عواملی است که به مصرف گان جراحی تولید شده با پارچه اسپان باند روی آورده شده است.
برای تولید این محصول از پارچه اسپان باند با گرماژ و همچنین رنگبندی های مشخصی استفاده می شود.

به عنوان مثال بیشترین رنگی که مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد بالاتری دارد، رنگ صورتی مخصوص به بخش زنان، آبی نفتی برای بخش مردان و سبز در جهت استفاده در بخش هایی همچون اتاق های عمل و جراحی بوده است.

پارچه اسپان باند برای لباس ام آر آی

شاید شما هم تا کنون برایتان پیش آمده باشد که به مراکزی مراجعه نمایید که جهت عکسبرداری در حال فعالیت هستند که این عکسبرداری ها معمولا از قسمت های داخلی بدن صورت می گیرد.
بسیاری از بیمارستان ها هم این بخش های عکسبرداری را دارد که برای ورود به آن ها و درخواست صدور عکس که با نسخه ی پزشک امکان پذیر است، لازم است از لباس هایی همچون گان و شان یکبار مصرف استفاده کرد.
در واقع استفاده از آن ها به علت این است که هیچ گونه قطعه ی اضافی در آن ها وجود ندارد و حرکت آن ها در بدن راحت ترمی باشد.
لباس های ام آر آی نیز از جمله همین لباس ها هستند که بیان نمودیم که تحت عنوان گان و شان های یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند.
در رنگبندی های مختلفی و همچنین سایزهای مختلفی تهیه شده اند و هر مرکزی با توجه به قوانین مجموعه ی خود نسبت به سفارش این لباس ها از تولیدی اقدام می نماید.

کارخانه پارچه اسپان باند

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی ارزان از کجا بخرم؟

همه ی ما مدام به دنبال یافتن مراکزی هستیم که بتوانیم آن چه که نیاز داریم را به صورت ارزان ترین حالت ممکن در عین دارا بودن کیفیت به دست بیاوریم.
در واقع هیچ فردی نیست که بخواهد در عین وجود جنس ارزان، دست به خرید نوع گران آن بزند و از سود اصلی خود بکاهد.
همه به دنبال سود بیشتری هستیم و می توانیم با وجود شرایط محتلفی آن را به دست بیاوریم.
قبل زا هر نوع اقدامی لازم است بدانید که برخی از کارخانه ها از کیفیت کار خود می کاهند و همین مورد سبب می گردد تا قیمت نهایی بسیار کمتر از سایر کارخانه ها باشد.
اما موردی که بیان شد دلیلی نیست بر این که هر محصول قیمت پایینی، کیفیتش هم پایین است.
همچنین لازم است بدانید که وجود قیمت بالادر محصولات حاکی از کیفیت خوب و بالا در آن ها نمی باشد و لازم است تا شما با ویژگی ها و مشخصات پارچه ها آشنا باشید تا بتوانید به راحتی این موارد را تشخیص دهید.
این نکته را نیز برای همیشه در نظر داشته باشید که برای خریدی ارزان تر لازم است تا شما به صورت مستقیم به تولید کننده و یا نمایندگی فروش آن مجموعه مراجعه نمایید.
هر چه این مورد را جدی تر بگیرید، راحت تر خواهید توانست برای تمامی مسائل برنامه ریزی کنید.
خرید از بازار به دلیل وجود واسطه و دلال سبب می گردد تا نوساناتی در بازار به وجود بیاید که همان ها موجب می گردند تا قیمت محصولات دچار تغییراتی شوند.
بنابراین با توجه به مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، شما می توانید به راحتی از طریق همین مجموعه ی ما اقدام نمایید و تمامی محصولات مورد نیازتان را به صورت مستقیم سفارش بدهید.
خرید از مرکز ما به صورت مستقیم صورت می گیرد و هیچ گونه واسطه ای درمیان نمی باشد و همین مورد سبب می گردد تا قیمت نهایی بسیار مناسب تر باشد نسبت به خریدهایی که از روش های دیگر صورت می گیرد.

کارخانه پارچه اسپان باند

مرکز خرید آنلاین بهترین پارچه های اسپان باند در ایران

یکی زا مهم ترین روش هایی که برای خرید پارچه های اسپان باند وجود دارد و به تازگی طرفداران زیادی هم به دست آورده است، خرید آنلاین این محصولات می باشد.
شما نیز به عنوان یک خریدار و مشتری می توانید به راحتی از طریق وبساتی مجموعه ی ما اقدام نمایید و علاوه بر کسب اطلاعات در رابطه با محصولات ما، از قیمت آن ها نیز به صورت کاملا معتبر و به روز هم مطلع شوید.
در عین حال پس از تمامی موارد فوق هر مقدار و حجمی که از محصولات نیاز دارید را به راحتی از طریق اینترنت و سایت ما سفارش دهید.
این روش کمک شایانی می کند تا شما بتوانید با خیال راحت در هر مکان و زمانی که قرار دارید نسبت به ثبت سفارشاتتان اقدام کنید.
خرید آنلاین از بهترین روش های شناخته شده می باشد که می توانید به راحتی اقدامات موثر جهت خریدی بهتر و مطمئن تر را در پی داشته باشید.
کارخانه پارچه اسپان باند در حال حاضر ترجیح می دهد تا محصولات تولیدی خود را به صورت آنلاین به فروش برساند زیرا در این صورت این امکان برایش فراهم است تا در زمانی غیر از تایم اداری هم فروش داشته باشد و بتواند سطح و میزان فروش ماهانه ی خودش را بالاتر ببرد.
اکثر کارخانه های تولیدی به نام به این مرکز فروش آنلاین مجهز شده اند و این امکان مفید را برای تمامی مشتریان خود فراهم کرده اند که در اصل به جهت رفاه حال خریداران می باشد.

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت فروش اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی نمایندگی هایی که اقدام به فروش اینترنتی می نمایند، بسیار …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟