فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / فروش پارچه اسپان باند ارزان مناسب گان بیمارستانی

فروش پارچه اسپان باند ارزان مناسب گان بیمارستانی

فروش پارچه اسپان باند ارزان مناسب تهیه گان بیمارستانی توسط این نمایندگی فعال با کیفیت بسیار بالا انجام می پذیرد. جهت ثبت سفارش و خرید عمده با بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

خط تولید پارچه های اسپان باند

پارچه های اسپان باند که در روند تولید آنها از الیاف نخ استفاده نمی شود و فقط با استفاده از الیاف. پرس تشکیل می شوند. امکان تولید آنها در ضخامت های مختلف وجود دارد.

 برای درک بهتر مفهوم پارچه های اسپان باند می توانیم آنها را با پارچه های نمدی و موکتی مقایسه کنیم.

همان طور که در روند تولید این دو منسوج از الیاف نخ به شکل سنتی استفاده نمی گردد در روند تولید این پارچه ها نیز همین گونه می باشد.

معمولاً پارچه های اسپان باند دارای ساختاری متخلخل هستند که به فرم یک لایه یک دست تولید می ‌شوند و الیاف با جاسازی در مکان های مشخص شده با کمک سیستم های پیوندی منجر به تولید پارچه اسپان باند می گردند.

با بررسی خط تولید پارچه های اسپان باند به راحتی می ‌توانیم با نحوه تهیه و تولید و مواد مورد استفاده در تولید این پارچه ها آشنا شده و دریابیم که مشخصات و ویژگی ‌های خاص این پارچه به چه علت است.

با بررسی خط تولید درمی یابیم که انواع دستگاه های مختلف در روند تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرند، که در اینجا به برخی از این دستگاه‌ها به اختصار اشاره می‌کنیم از جمله:

  • دستگاه فیدر که به عنوان یک تغذیه کننده برای مواد اولیه و افزودنی ها کاربرد دارد.
  • اکسترودر که وظیفه آن تزریق مواد به سرنگ ها و فشار وارد کردن به سرنگ و تولید الیاف است.
  • سیستم های خنک کننده که برای خنک کردن الیاف فیلامنت پس از خروج از سوزن ها کاربرد دارد.
  • دستگاه های تهویه مرکزی برای خارج کردن دود حاصل از ذوب مواد پلیمری در دیگ های مخصوص فعالیت می کند.
  • دستگاه های کشش و نوار نقاله های مخصوص که الیاف فیلامنت تولید شده را تحت کشش قرار داده تا کاملا صاف و یکدست شوند.
  • دستگاه کلندر که وظیفه آن اتصال الیاف فیلامنتی در کنار یکدیگر به شکل لایه عنکبوتی است. 
  • هیتر که وظیفه گرم کردن دیگ های بخار آب و مواد پلیمری را به عهده دارد.

البته دستگاه‌ های دیگر نیز مانند: کانوایر، ماشین ‌آلات پیچش، کامپیوترها و دستگاه های کنترل کننده و دستگاه های تمیز کننده و بسیاری از موارد دیگر باید وجود داشته باشد تا یک خط تولید پارچه اسپان باند به درستی فعالیت کند.

با استفاده از پلیمرهای تهیه شده از پالایشگاه‌ها و همچنین کمک گرفتن از دستگاه های خاص و دیگ های ذوب الیاف فیلامنت توسط دستگاه اکسترودر و سوزن‌های سرنگون مانند تولید می‌ شود. این الیاف پس از تولید شدن تحت کشش قرار گرفته و بر روی نوارهای نقاله با دمیدن هوای سرد حرارت آن را کمتر کرده و به شکل الیاف یکدست تبدیل می کنند.

پس از تولید این الیاف با کمک گرفتن از دستگاه های مخصوص هر بخش به تولید پارچه اسپان باند می رسند.

پارچه های اسپان باند به روش های مختلفی تولید می شود یعنی قرار گرفتن این الیاف در کنار یکدیگر نیز به چندین روش های مختلف امکان پذیر است

عملیات قرارگیری الیاف در کنار یکدیگر با استفاده از فعل و انفعالات شیمیایی که به آن اتصال شیمیایی نیز گفته می شود صورت می گیرد که این اتصال دهنده ها را می توان به شکل غوطه ور سازی و یا اسپری کردن بر روی سطح کار به وجود آورد.

همچنین با روش پیوند دهنده های حرارتی مانند ذوب کردن جزئی الیاف فیلامنت نیز امکان قرارگیری الیاف در کنار یکدیگر وجود دارد در این مرحله از کلندر یا دمش هوای گرم استفاده می شود.

روش دیگری که برای اتصال الیاف در کنار یکدیگر استفاده می شود روش مکانیکی می باشد که با کمک سوزن های مخصوص این الیاف در کنار یکدیگر دوخت می‌ گردد که در این روش از هوا و سیستم فشار به شکل همزمان استفاده می کنند.

در صورتی که هدف تولید پارچه اسپان باند خاصی را دنبال کنند در ابتدای مراحل از مواد اولیه تا روش های انتخابی کنار هم قرار گرفتن الیاف باید دقت کافی را داشته باشند.

 

مشخصه های اصلی پارچه های اسپان باند کدام اند؟

پارچه های اسپان باند در چند روش مختلف تولید می ‌شوند که هر روش منجر به تولید پارچه با ویژگی های خاص می گردد.

از آنجا که کاربرد پارچه های اسپان باند در اکثر صنایع دیده می‌ شود، ممکن است که برای برخی از افراد سوال به وجود بیاید که مشخصه های اصلی پارچه های اسپان باند کدامند؟

در صورتی که به دنبال یافتن دلایل استفاده های متعدد از پارچه های اسپان باند هستید می توانید با بررسی دقیق این پارچه ها و ویژگی های آنها به پاسخ مناسب دست پیدا کنید.

 

در اینجا به بررسی مشخصه‌ های اصلی پارچه های اسپان باند می ‌پردازیم از جمله:

  • این پارچه به دو صورت آبگریز و آبدوست تولید می ‌شود که نوع آبدوست آن قابلیت جذب بسیار بالایی دارد و نوع آب گریز آن به هیچ عنوان آب را به سمت خود جذب نمی کند و مانع از عبور آب می شود.
  • این پارچه ها را کامل آنتی باکتریال تولید می کنند و قابلیت نگهداری استریل خود را تا چند روز پس از باز شدن بسته بندی ها دارند.
  • از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و در برابر کشش و فشار و ضربه به هیچ عنوان الیاف آن از بین نمی رود.
  • دارای بافت نرم و لطیف است و در دسته پارچه‌ های کاملا سبک قرار می گیرند.
  • این پارچه ها را به گونه ‌ای تولید می‌ کنند که اشعه خورشید به آن آسیبی وارد نمی ‌کند و در صورت استفاده در فضای باز دچار پوسیدگی نمی گردد.
  • مواد مورد استفاده در روند تولید و نحوه تولید آن موجب شده تا این پارچه از چاپ پذیری بسیار بالایی برخوردار بوده و به راحتی می توان از دو روش چاپ فلکسو و سیلک برای چاپ روی این پارچه ها استفاده کرد.

 

نکته مهمی که در مورد پارچه های اسپان باند وجود دارد این است که امکان تولید این پارچه ها به صورت چند لایه نیز موجب استفاده راحت تر از این پارچه در برخی از موارد می باشد.

 معمولاً تعداد لایه های پارچه ها را با علامت s در کنار آنها مشخص می کنند این پارچه از یک لایه تا پنج لایه امکان تولید دارد.

فروش پارچه اسپان باند ارزان

پارچه های یکبار مصرف ارزان و پرکاربرد

می دانیم که در روند تولید پارچه های یکبار مصرف از انواع پلیمر های به دست آمده از پالایشگاه های پتروشیمی استفاده می شود.

وجود مواد اولیه در داخل کشور یکی از دلایل ارزان بودن این پارچه ها می باشد زیرا مواد اولیه به راحتی قابل دسترس است و لازم نیست هزینه های گزافی برای تهیه آن پرداخت نمود.

روند تولید پارچه های یکبار مصرف نیز با سرعت بسیار بالایی انجام می پذیرد و نیاز به صرف روزهای متوالی برای تولید این پارچه ها نمی باشد. به همین جهت می توان گفت که این پارچه در دسته پارچه های ارزان قیمت قرار می گیرد.

همچنین پارچه های یکبار مصرف دارای وزن بسیار کم و سبک هستند و مواد اولیه زیادی در روند تولید آنها به کار برده نمی شود.

اما خوب است بدانید که همین پارچه های ارزان قیمت موارد استفاده و کاربردهای بسیار گسترده‌ ای در زندگی روزمره افراد و صنایع مختلف دارد.

بیشترین موارد استفاده و کاربرد این پارچه در صنعت پزشکی می باشد که به دلیل یکبار مصرف بودن آن توجیه مناسبی برای به کار بردن در بخش‌ های مختلف بیمارستان ها است.

از این پارچه ها به عنوان عایق مناسب برای پشت بام ها به عنوان فیلتر در بخش‌ های مختلف صنعت و دستگاه های خانگی و صنعتی و همچنین به عنوان یک عایق مناسب صوتی و حرارتی در صنایع مختلف و دستگاه های پرکاربرد استفاده می کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده در صنایع مختلف دیگری مانند صنعت و کشاورزی در تولید کالاهای بهداشتی، ماکت سازی، دکوراسیون و تولید مبلمان و بسیاری از موارد مختلف دیگر کاربرد این پارچه ها کاملاً مشخص است و حذف آن از این طرح های تولید امکان پذیر نمی باشد.

 

پارچه اسپان باند مناسب گان بیمارستانی

گان بیمارستانی یکی از ملزومات پر کاربرد در محیط ‌های بیمارستانی و اتاق های عمل و جراحی می باشد معمولاً برای دسترسی راحت جراح به اعضای بدن بیماران از گان استفاده کرده و بیمار با پوشیدن گان وارد اتاق عمل می ‌شود.

همچنین از آن برای پوشش بدن پزشک و دستیاران نیز استفاده می‌ کنند و با نحوه دوخت صحیح این محصول حرکت پزشک در اتاق عمل به راحتی امکان پذیر می باشد.

پارچه های مختلفی وجود دارد که مناسب برای دوخت گان بیمارستانی هستند، به دلیل شرایط اتاق عمل لازم است تا پس از هر بار استفاده از گان بیمارستانی آن را مورد شستشو و استرلیزه کردن قرار دهند.

 ممکن است که در برخی از مراحل به درستی انجام نگیرد و عفونت و یا ویروس خاصی بر روی محصولات به جای بماند که در این صورت استفاده از این ملزومات خطرناک است.

 اما در سال های اخیر با وجود پارچه های اسپان باند و استفاده از این پارچه ها برای تولید انواع گان بیمارستانی چه برای پزشکان و چه برای بیماران که پس از هر بار استفاده آنها را دور انداخته و دیگر نیاز به استریل و شستشو ندارند به کار بردن پارچه های اسپان باند در این زمینه از انتقال بسیاری از بیماری ها جلوگیری کرده و در صرفه جویی هزینه های بیمارستان ها نیز نقش تاثیر گذاری دارد.

اما پارچه های اسپان باند در تنوع گسترده تولید می ‌شوند و پارچه ای برای دوخت و تولید گان بیمارستانی مناسب است که از گرما و ضخامت ۳۸ تا ۴۰ گرم برخوردار باشد.

همچنین به دلیل شرایط آلوده اتاق عمل و محافظت کافی از بدن پزشک و دستیاران آنها بهتر است تا از پارچه های اسپان باند سه لایه در تهیه گالری بیمارستانی استفاده شود بدین صورت دیگر امکان نفوذ به هیچ نوع رطوبتی از جمله خون به بدن پزشک وجود ندارد.

بهترین رنگ برای تولید گان جراحی رنگ سبز و آبی پررنگ می باشد. زیرا این رنگ ها در تضاد کامل با قرمزی خون هستند و از انحراف چشم پزشک جلوگیری می کنند.

همچنین این رنگ ها موجب ایجاد آرامش بیشتر در فضای اتاق عمل می‌ شود.

فروش پارچه اسپان باند ارزان

انتخاب بهترین روش خرید پارچه اسپان باند در بازار ایران

موارد استفاده و کاربرد پارچه های اسپان باند بسیار گسترده است و لازم است تا این پارچه در بالاترین سطح کیفیت با قیمت های مناسب تهیه شود.

روش های زیادی برای خرید پارچه های اسپان باند در بازار ایران وجود دارد که انتخاب بهترین روش برای خرید می تواند از لحاظ اقتصادی کاملاً مقرون به صرفه واقع گردد.

ممکن است شما نیز برای خرید پارچه های اسپان باند به صورت عمده به دنبال بهترین راه و روش خرید پارچه اسپان باند در بازار ایران باشید.

توصیه ما به خریداران عمده این محصولات این است که از طریق مراکز خرید مستقیم و بدون واسطه اقدام به خرید پارچه های اسپان باند نمایند زیرا با حذف واسطه ها از معاملات موجب تهیه پارچه های با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر می شوند.

یکی از بهترین راه ها برای خرید پارچه های اسپان باند انتخاب کارخانجات تولیدی به شکل مستقیم و بدون واسطه است و کارخانجات نیز تمایل دارند تا محصولات خود را به شکل عمده به فروش برسانند.

زیرا در فروش های عمده حجم زیادی از پارچه را به صورت یکجا عرضه می کنند.

اما ممکن است برای همه افراد با مراجعه به کارخانجات تولیدی به دلیل این که در شهرهای خاصی وجود دارند امکان پذیر نباشد به همین سبب کارخانجات برای ارائه محصولات خود در شهر های مختلف اقدام به عرضه این محصولات از طریق مراکز پخش عمده و نمایندگی‌ های معتبر کرده است.

با انتخاب این مراکز و خرید از آنها نیز می توانید پارچه های اسپان باند را به قیمت درب کارخانه تهیه کنید.

در برخی از موارد کارخانجات اقدام به فروش محصولات خود به شکل اینترنتی کرده اند با ارتباط مستقیم و بدون واسطه با کارخانجات تولیدی به صورت آنلاین نیز امکان خرید این محصولات وجود دارد.

 

سایت فروش پارچه اسپان باند ارزان

با مطالعه مطالب بالا دریافتیم که پارچه های اسپان باند را به روش های مختلفی به فروش می رسانند.

سایت فروش پارچه اسپان باند ارزان یکی از بهترین روش ها برای دسترسی به تنوع بالای این محصولات می باشد.

خرید از طریق سایت و به شکل آنلاین از هر نقطه کشور امکان پذیر است و به راحتی می توانید سفارشات خود را در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید.

همچنین در سایت های فروش آنلاین مشاوران آگاهی حضور دارند که خریداران را برای انتخاب مناسب تر راهنمایی می کنند که به صورت کاملاً رایگان خدمات خود را ارائه می دهند.

فروش پارچه اسپان باند ارزان توسط سایت های آنلاین موجب می‌ شود تا خریداران تهیه این محصولات را با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه انجام دهند.

فروش پارچه اسپان باند ارزان

شرکت پخش انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

از آنجا که تولید پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در داخل کشور در بالاترین سطح کیفیتی انجام می ‌شود و کارخانجات برای در دسترس قرار دادن محصولات خود اقدام به ایجاد شرکت های پخش در شهرهای مختلف کرده ‌اند.

این شرکت پخش با عرضه انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در کیفیت های مناسب دسترسی به این محصولات را برای خریداران عمده راحت‌ تر کرده است.

 این شرکت با ارائه محصولات خود به شکل حضوری و اینترنتی در سراسر شهرهای ایران خدمات رسانی خوبی را ارائه می‌ کند.

 بدین صورت فروش پارچه اسپان باند ارزان قیمت از طریق این شرکت پخش با استقبال گسترده روبرو شده و در نتیجه سود و قابل ملاحظه ای را به دنبال دارد.

 در صورتی که به دنبال مرکز فروش پارچه اسپان باند ارزان هستید و می خواهید بدون واسطه به این محصولات دسترسی پیدا کنید همین حالا با بخش فروش این شرکت ارتباط برقرار کرده و پس از ثبت سفارش، محصولات خود را در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش پارچه یکبار مصرف

خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی با کمترین قیمت

خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی با کمترین قیمت از طریق مراکز عرضه و فروش …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟