فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / نمایندگی فروش پارچه اسپان باند اصفهان

نمایندگی فروش پارچه اسپان باند اصفهان

فروش پارچه اسپان باند تولید برترین کارخانجات نساجی پارچه در اصفهان، با نازلترین قیمت ممکن و بدون هیچ واسطه ای، سبب افزایش نرخ فروش این نمایندگی گردیده است.
این روزها به سبب بسیاری از فاکتورهایی که در تولید پارچه های اسپان باند در نظر گرفته شده، صنایع گوناگونی از این پارچه ها، بهره مند شده اند.
پارچه اسپان باند با قیمت تمام شده تولیدی کاملا مقرون به صرفه تهیه و تکمیل شده و پس از طاقه بندی، به بازار عرضه می گردد.
شاید یکی از دلایل دیگری که سبب نرخ فروش بالای پارچه های یکبار مصرف اسپان باند بوده، همین قیمت ارزان این پارچه ها می باشد.
اما آیا در تمامی مراکز فروش و نمایندگی های پارچه، پارچه اسپان باند قیمت ارزان دارد؟
آیا مراکز فروشی را می شناسید که علاوه بر قیمت ارزان، کیفیت عالی و ویژه از پارچه اسپان باند را هم عرضه می نمایند؟
چرا پارچه اسپان باند اصفهان، فروش ویژه و فوق العاده ای را در بازارهای عمده فروشی پارچه داشته است؟
پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب، دنبال کننده ما بوده و در نهایت، نوید خریدی مطمئن را به شما خواهیم داد.

فروش پارچه اسپان باند

آیا می دانید پارچه اسپان باند در چه عرض هایی تولید می گردد؟

در ابتدا باید اشاره ای کوتاه به چگونگی تولید انواع پارچه اسپان باند پرداخت که ممکن است برای خریداران، اهمیت داشته باشد.
پارچه اسپان باند نوعی پارچه بدون تار و پود، تولیدی از الیاف پرس و گرانولی با نام پلی پروپیلن است که در دسته منسوجات بی بافت در بازار، خرید و فروش می گردد.

این پارچه با استفاده از دستگاه های خاص، تولید می گردد که می توان به دستگاه هایی مانند دستگاه دوخت پرس پارچه اسپان باند و دستگاه دوخت حرارتی پارچه اسپان باند اشاره داشت.
از آنجا که دو فاکتور مهم برای مشتریان خرید پارچه اسپان باند، گرماژ و وزن این پارچه است، باید گفت که پارچه اسپان باند از گرماژهای ۸ الی ۴۰۰ گرمی تولید می گردد و عرض های موجود از آن عبارتند از:

  1. پارچه اسپان باند عرض ۱۰۰ سانتی متر
  2. پارچه اسپان باند عرض ۱۲۰ سانتی متر
  3. پارچه اسپان باند عرض ۱۶۰ سانتی متر

در حقیقت دو فاکتور گرماژ (وزن) و عرض پارچه اسپان باند، از عوامل اصلی و تعیین کننده در قیمت پارچه اسپان باند یکبار مصرف به شمار می آیند.
امروزه پارچه های اسپان باند از مصارف گوناگونی در صنایع مختلف برخوردارند که این مصارف عمده برمی گردد به مشخصات و ویژگی هایی که در تولید این پارچه بکار گرفته شده است.
آیا می دانید که مشخصات کلیدی و منحصربفرد پارچه های اسپان باند چیست؟
در کدام صنعت، بیشترین استفاده از پارچه های اسپان باند نبافته صورت می گیرد و چرا؟
در ادامه با تمامی این موارد آشنا خواهیم شد.

پارچه اسپان باند چه ویژگی های دارد؟

همانطور که متوجه شدید، یکی از منسوجات بی بافت در صنعت نساجی پارچه، پارچه اسپان باند است.
در میان عامه و بازاریان، پارچه اسپان باند تحت نام هایی چون پارچه یکبار مصرف، پارچه لایه سوزنی، پارچه بی بافت و غیره شهرت داشته و شناخته شده می باشد.
در واقع یکی از ویژگی های پارچه اسپان باند، همان نداشتن تار و پود بوده که این پارچه را تبدیل به یکی از متفاوت ترین و منحصربفردترین پارچه های موجود در بازار نموده است.
کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند در شهرهای گوناگونی از کشور ما فعالیت داشته و هر یک به دنبال کیفیت بالای تولیدی از این پارچه هستند.
اما آنچه که واضح و مبرهن است این بوده که اغلب کارخانجات تولیدی، پارچه های اسپان باند را با ویژگی های ذیل تولید و سپس روانه بازارهای فروش می نمایند:

  • پارچه های اسپان باند دارای تنوع رنگی بالایی هستند.
  • پارچه اسپان باند یکبار مصرف از قابلیت کشسانی بسیار خوبی برخوردار بوده است.
  • این پارچه قابلیت چاپ انواع طرح ها را دارد.
  • پارچه های یکبار مصرف می توانند به صورت آب دوست و یا آب گریز تولید گردند.
  • در کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند، با بکارگیری ترکیبی از ملت بلون؛ این پارچه را به شکل چند لایه (سه تا پنج لایه) تولید کرده که ضخامت بیشتر و دوام بالاتری پیدا می کنند.
  • پارچه های اسپان باند غالبا به شکل آنتی باکتریال هم تولید می شوند.
  • عرضه پارچه های اسپان باند به بازار، به شکل رولی می باشد.

لازم به ذکر است که قابلیت ویژه چاپ انواع طرح ها بر روی پارچه اسپان باند، سبب شده تا این پارچه در صنایعی که نیاز به تبلیغات دارند نیز گزینه مناسبی باشد.
در حال حاضر دو نوع چاپ سیلک و فلکسو، چاپ هایی هستند که می توانند بر روی انواع پارچه اسپان باند انجام شده باشند.
با توجه به این قابلیت، امروزه در بازار فروش پارچه اسپان باند می توان دو آلبوم از این پارچه را خریداری کرد:

  1. پارچه اسپان باند ساده
  2. پارچه اسپان باند چاپ دار

ذکر این نکته ضروری است که امروزه با توجه به نوع سفارش و البته کاربردی که قرار است از پارچه اسپان باند صورت گیرد، خط تولید کارخانجات، مشغول به تولید و در نظر گرفتن هر یک از ویژگی های فوق می باشند.
هم اکنون اگر چه پارچه یکبار مصرف اسپان باند در صنعت بسته بندی و کاور، در گلخانه ها، صنعت تولید چرم مصنوعی، صنعت عمران و راهسازی و غیره، کاربرد متنوعی دارد، اما به هیچ وجه قابل مقایسه با کاربرد این پارچه در صنعت پزشکی نمی تواند باشد.

استفاده از انواع پارچه اسپان باند در صنعت پزشکی و بیمارستانی، سبب شده تا برخی از مشخصات و ویژگی های مشخص تر و خاص تری را برای این پارچه در نظر گرفته باشند.

فروش پارچه اسپان باند

پارچه یکبار مصرف اسپان باند بیمارستانی

همانطور که مستحضر هستید، پارچه های اسپان باند در حوزه مصارف پزشکی و صنعتی، بیشترین طیف مخاطبین را به خود اختصاص داده اند.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید امروزه در بسیاری از کارگاه های تولیدی انواع البسه و منسوجات بیمارستانی، پارچه یکبار مصرف بیمارستانی که بی بافت و بدون تار و پود است، جایگزین پارچه های تار و پودی می گردد.
در صنعت پزشکی و بیمارستانی، پارچه های اسپان باند را جهت تولیدات ذیل، با مشخصات خاص تری بکار می برند:

  • تولید رویه بهداشتی انواع نوارهای بهداشتی و پوشک
  • تولید انواع دستمال خیس
  • تهیه انواع ماسک های پزشکی، جراحی و …
  • انواع گان یکبار مصرف مخصوص جراحان
  • گان های یکبار مصرف مخصوص بخش های مراقبت ویژه به عنوان لباس ایزوله
  • انواع کلاه جراحی
  • لباس مناسب بیمارانی که بستری کوتاه مدت می گردند
  • انواع شان یکبار مصرف مخصوص افرادی که قرار است مورد عمل جراحی قرار بگیرند
  • رو انداز و زیراندازهای بهداشتی
  • انواع ساک وسایل مخصوص اتاق بیماران
  • تولید انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی مخصوص استفاده در اتاق بیماران، بخش های رادیولوژی و غیره

در هر یک از تولیدات فوق، کارگاه های تولیدی می توانند از طیف رنگی پرفروش پارچه اسپان باند، یعنی آبی، صورتی، سفید و سبز به خوبی استفاده کرده باشند.
یکی از فاکتورهای اساسی که یک پارچه اسپان باند بیمارستانی باید داشته باشد، ویژگی آنتی باکتریال و استریل بودن این پارچه بوده هست.
چرا که به عنوان مثال در صورت استفاده از پارچه اسپان باند در تولیدات منسوجات اتاق عمل، اگر این منسوجات استریل و آنتی باکتریال نباشند، قطعا بایستی شاهد ورود انواع باکتری ها و میکرو ارگانیسم های خطرناک و عفونت زا به داخل اتاق های جراحی بود که سلامت افراد را هم به خطر می اندازد.
با توجه به این موضوع، ضمن آنتی باکتریال بودن پارچه اسپان باند، از پارچه اسپان باند چند لایه برای تولید البسه و منسوجات اتاق عمل مانند گان جراحی، ماسک و … استفاده می کنند تا مانع از نفوذ هر گونه باکتری و میکروب شده باشند.
اگر چه دانستن تمامی موارد فوق، جزو ابتدایی ترین نکات قبل از خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی بوده، اما بی شک مهم ترین نکته، شناخت کارخانجات معتبر تولیدی و نمایندگی های رسمی فروش این پارچه در بازار می باشد.
آیا می دانید که امروزه علاوه بر شهرهایی مانند یزد، تهران، شیراز و …، بهترین پارچه اسپان باند در کارخانجات اصفهان تولید می گردد؟

فروش پارچه اسپان باند

کدام کارخانه اصفهان بهترین پارچه یکبار مصرف را تولید می کند؟

در کشور ما کارخانجات گوناگونی وجود داشته که مشغول به تولید انواع پارچه اسپان باند می باشند.
حتما می دانید که اصفهان در ایران، قطب صنعت نساجی پارچه به شمار آمده و هم اکنون یکی از بهترین کارخانجات تولیدی پارچه یکبار مصرف در ایران نیز، در شهر اصفهان فعالیت دارد.
کارخانه پارچه یکبار مصرف بافتینه اصفهان، نام آشناترین کارخانه تولیدی پارچه یکبار مصرف است که همواره بسیاری از کارگاه های تولیدی انواع منسوجات گوناگون، به دنبال تولیدات این کارخانه هستند.
شایان ذکر است که کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه اصفهان، نزدیک به سی و اندی سال است که در حوزه تولیدات پارچه های بی بافت، فعالیت مسمتمر و درخشانی را دارا می باشد.
بکارگیری مواد اولیه درجه یک و ماشین آلاتی مدرن و مجهز، سبب شده تا پارچه های تولیدی کارخانه بافتینه، کیفیت خوبی داشته و در بازار، خواهان زیادی را هم دارا باشد.
پارچه های یکبار مصرف کارخانه بافتینه، در انواع تک لایه، دو لایه و سه لایه بوده که عمدتا در زمینه تولیدات پزشکی و بهداشتی، بیشترین نرخ فروش و سفارش خرید را داشته اند.

بی شک اگر خریداران می خواهند یک پارچه اسپان باند باکیفیت و درجه یک را خریداری کنند، به سمت نمایندگی های فروشی می روند که در آنجا، پارچه اسپان باند بافتینه به عرضه برسد.

فروش پارچه اسپان باند

دلیل گسترش استفاده و تولید انواع پارچه اسپان باند چیست؟

شاید این سوال ذهن شما مخاطبین را به خود مشغول کرده باشد که به راستی چرا پارچه اسپان باند تا به این حد محبوب گشته و امروزه شاهد گسترش تولید پارچه اسپان باند نیز بوده ایم؟
گفتنی است که از مهم ترین دلایل گسترش استفاده و تولید پارچه های یکبار مصرف، قیمت ارزان این پارچه ها بوده است.
قیمت ارزان پارچه اسپان باند سبب شده تا کارخانجاتی که این پارچه را برای تولیدات خود انتخاب می کنند، تولیدات با قیمت تمام شده کاملا مقرون به صرفه تری را تجربه کرده باشند.
موضوع مهم دیگر که منجر به استفاده انواع پارچه اسپان باند خصوصا در صنعت پزشکی بجای پارچه های تار و پودی گردیده، یکبار مصرف بودن این پارچه است.
البسه و منسوجاتی که از پارچه یکبار مصرف تولید می گردند، نیاز به شست و شو و ضد عفونی دائم نداشته و این موضوع علاوه بر مسائل بهداشتی، می تواند کاهش هزینه های مراکز درمانی و بیمارستانی را هم در پی داشته باشد.
حال آیا می دانید که با توجه به وجود انواع واسطه ها در بازار پارچه و پارچه های اسپان باند کیفیت پایین، چگونه می توان بهترین پارچه اسپان باند اصفهان را خریداری کرد؟

نمایندگی پارچه اسپان باند اصفهان در بازار آنلاین

خریدارانی که می خواهند پارچه اسپان باند مورد نیاز خود در هر عرض و گرماژ یا کالیته رنگی را خریداری کنند، با دو راهکار برای خرید مواجه هستند:

  1. راهکار اول که به ذهن همگان می رسد، مراجعه به بازارهای فروش پارچه و خرید از این مراکزی است که تنها به شکل حضوری، فروش دارند.
  2. راهکار دوم خرید اینترنتی پارچه اسپان باند است که می تواند بدون مراجعه حضوری بوده و در کمترین زمان ممکن ارسال سفارشات انجام گردد.

از آنجا که پارچه اسپان باند اضفهان یکی از بهترین ها در این حوزه است، خریداران برای خرید ممکن است مجبور باشند تا مسافت های طولانی را طی کرده و بازار شهر خود یا شهر اصفهان بروند!
این موضوع می تواند مشتریان را با افزایش هزینه های خرید که شامل هزینه های رفت و آمد و از همه مهم تر اتلاف وقت اضافی بوده، نموده باشد که اصلا مطلوب نیست، آن هم در دنیای الکترونیکی امروزی.
بله با توجه به گسترش اینترنت و فضای مجازی، بنظر می رسد که خرید اینترنتی پارچه اسپان باند اصفهان می تواند خریدی کاملا اقتصادی و منحصربفرد برای تمامی مشتریان تلقی گردد.
اما آیا نمایندگی های معتبر فروش پارچه اسپان باند اصفهان در بازار آنلاین را می شناسید؟

فروش پارچه اسپان باند

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان به قیمت کارخانه

هم اکنون فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان، در بازار آنلاین، توسط این مجموعه به طرز کاملا اطمینان بخشی به انجام می رسد.
با فروش پارچه اسپان باند به شکل عمده و آن هم از طریق نمایندگی های رسمی اینترنتی، مشتریان به هیچ وجه نگران کیفیت و قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی نخواهند بود.
اگر دلتان می خواهد خریدی متفاوت از انواع پارچه اسپان باند اصفهان را در بازارهای امروزی تجربه کنید، فرصت را غنیمت شمرده و همین حالا سفارش خود را از طریق این سایت؛ به ثبت برسانید.

تمامی پارچه های موجود در این سایت، به قیمت درب کارخانه به فروش می رسند که خریدی مقرون به صرفه را برای مشتریان رقم می زند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش پارچه یکبار مصرف

خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی با کمترین قیمت

خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی با کمترین قیمت از طریق مراکز عرضه و فروش …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟