فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در نمایندگی های موجود در تهران با قیمت رسمی و اصلی کارخانه های تولید کننده انجام می گردد.
همه ما بر سر این موضوع توافق داریم که فروش انواع پارچه بیمارستانی را نمایندگی های مختلفی انجام می دهند که در شهرهای ایران قرار دارند.
مصرف پارچه های بیمارستانی در تمام ادوار و زمان ها زیاد است.
بیمارستان یکی از مراکزی است که در همه کشورها باید به فعالیت خود در تمامی شرایط ادامه دهد.
اقلام و وسایلی هم بیمارستان ها نیازمند به خریدش هستند.
البسه و وسایل مصرفی در این مراکز درمانی را با پارچه های مختلف، تولیدی های طرف قرارداد و کارفرمایان می دوزند.
حفظ بهداشت در بیمارستان ها بسیار حائز اهمیت است و آن ها را وادار می کند که از پارچه های دارای شرایط مخصوص استفاده کنند.
انواع پارچه یکبار مصرف را که بعضا با نام های پارچه اسپان باند هم می شناسیم، تنها یکبار مورد استفاده در بخش های مختلف بیمارستان قرار می گیرد.
این ویژگی یکبار استفاده کردن، جلوی بروز هر گونه آلودگی و میکروب و حب انتقال آن را به بدن بیماران می گیرد.
انواع پارچه یکبار مصرف را بشناسید
پارچه های یکبار مصرف را می توان به ۲ دسته بزرگ تقسیم بندی نمود:
- پارچه یکبار مصرف صنعتی
- پارچه یکبار مصرف که بهداشتی می باشد
مشخص است که از گروه دوم پارچه های یکبار مصرف در بیمارستان ها استفاده می گردد و نمایندگی ها این نوع پارچه را مورد فروش با نام پارچه یکبار مصرف بیمارستانی قرار می دهند.
وزن پارچه یکبار مصرف صنعتی و بیمارستانی
مراکز عرضه کننده، شاهد فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با گرماژ مشخصی هستند.
همین قضیه هم در مورد انواع پارچه یکبار مصرف صنعتی صدق می کند و آن ها فروشش را با اوزان معینی انجام می دهند.
گرماژ انواع پارچه یکبار مصرف صنعتی و بیمارستانی
گرماژ انواع پارچه یکبار مصرف صنعتی و بیمارستانی
تولید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی
البته جدا از این که گرماژ پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی یا صنعتی متفاوت است، این ۲ پارچه از نظر عرض و رنگ و البته قیمت هم با یکدیگر تفاوت دارند.
پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با اوزان متنوع زیادی در کارخانه ها تولید و در نمایندگی ها مورد فروش قرار می گیرد.
بیشتر پارچه های یکبار مصرف صنعتی را مورد تولید در شرکت ها با عرض ۱۶۰ قرار می دهند، چنانچه عرض رایج و تولید شده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، عددی بین ۱۲۰ الی ۱۶۰ را می تواند داشته باشد.
بد نیست بدانید در کارخانه ها امکان تولید با عرض های مورد نظر خریداران و متنوع وجود دارد، همانند عروض ۱۵۰ و ۱۰۰ سانتی متر.
این نمایندگی ها در زمان فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی هستند که مشخص می نمایند چه عرضی از این پارچه مورد خرید متقاضیانشان خواهد بود.
در این زمان است که آن ها سفارش تولید را با عرض مورد نظر به کارخانه می دهند.
برحسب تقاضای خرید است که حجم تولید هر محصولی رقم می خورد از جمله انواع پارچه یکبار مصرف که با توجه به خطوط بالایی ضرورت استفاده اش در بیمارستان ها را متوجه شدیم و فهمیدیم مصرف عمده ای از این پارچه می شود.
رنگ های ذیل از انواع پارچه یکبار مصرف را بیمارستان ها بیشتر از سایر رنگ ها مورد استفاده قرار می دهند:
- سفید
- آبی روشن
- آبی تیره
- سبز
- صورتی
بازار فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی
در میان انواع پارچه بیمارستانی، پارچه یکبار مصرف بیشترین حجم فروش را در نمایندگی های عرضه کننده دارد.
فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بصورت عمده را می توان از گرماژ ۲۰ الی ۵۰ش در نظر گرفت.
از برخی وزن های این پارچه برای دوخت وسایل استفاده می گردد، نظیر روتختی، روبالشتی و…
از برخی گرماژش هم برای دوخت لباس و پک های جراحی استفاده خواهد شد.
نمایندگی خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی
نمایندگی های خرید به شیوه های مختلف به فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی می پردازند که در خطوط پایینی به ۲ روش مهم اشاره می گردد:
- فروش به شیوه سنتی و قدیمی
- عرضه به شیوه نوین و آنلاین
برای خرید از این ۲ گونه نمایندگی ها، ۲ راه حل وجود دارد.
در صورتی که شیوه قدیمی را برای خرید انتخاب کنید، حتما نیاز مراجعه حضوری را می بینید.
اما در صورت برگزیدن شیوه جدید و نوین، حذف این مراجعه حضوری دیده شده و آن را نمی طلبد.
مرکز رسمی فروش پارچه یکبار مصرف تهران
این نمایندگی های رسمی عرضه و فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی و صنعتی در شهرهای مختلف برای راحتی خرید متقاضیان قرار گرفته است.
حتی ممکن است این مقصد کشورهای دیگر باشد که در آن حا مبحث صادرات به میان می آید.
اتفاقا فعالان حوضه صادرات پارچه های یکبار مصرف تولید ایران، بسیار موفق عمل کرده و سالانه حجم فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را افزایش داده اند.
با توحه به مشتریان و مراحعه کنندگان، فاکتورهای حجم فروش متفاوت است، این در جالی می باشد که مانند سایر پارچه ها بیشترین حجم فروش را می توان به شهر تهران و به فعالان تجاری این شهر نسبت داد.