فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / سفارش پارچه اسپان باند بیمارستانی آبی و صورتی ۴۰ گرمی

سفارش پارچه اسپان باند بیمارستانی آبی و صورتی ۴۰ گرمی

سفارش پارچه اسپان باند بیمارستانی توسط مراکز درمانی در حجم های عمده صورت می گیرد. این مرکز با دریافت سفارش پارچه اسپان باند بیمارستانی آبی و صورتی ۴۰ گرمی مناسب ترین قیمت را ارائه می دهد.

خط تولید پارچه اسپان باند در ایران

پارچه اسپان باند یا یکبار مصرف که در مراکز فروش به نام های نبافته، بی بافت شناخته می شود جزء منسوجات پر کاربرد سال های اخیر می باشد.
پارچه های اسپان باند را با استفاده از دستگاه‌ های خاص و طی فرایندهای مشخص بدون استفاده از الیاف تار و پود تولید می کنند.
این پارچه ها محصول عصر حاضر و با کمک صنعت و تکنولوژی های جدید تولید می‌ شود که به گونه‌ ای در تمام صنایع مورد استفاده قرار می گیرد که حذف آن و جایگزینی آن در حال حاضر امکان پذیر نیست.
در کشور ما کارخانجات متعددی اقدام به راه اندازی خط تولید پارچه های اسپان باند کرده‌ اند تا این پارچه پر مصرف را در داخل کشور تولید نمایند.
برای راه اندازی خط تولید در کارخانجات احتیاج به چند دستگاه خاص و مواد اولیه می باشد.
مواد اولیه مورد استفاده در تولید این پارچه ها انواع پلیمر های مختلف که از پالایشگاه‌ های نفتی به دست می آید که این پلیمرها در بالاترین سطح کیفیتی قرار دارند.
به طور کلی برخی از تجهیزات مورد نیاز برای تولید پارچه های اسپان باند در کارخانجات را بررسی می کنیم از جمله:

  • حیدر: که وظیفه تغذیه کنندگی دستگاه را به عهده دارد و توسط آن مواد اولیه در دیگ های مخصوص رفع می شود.
  • اکسترودر: وظیفه این قطعه فشار وارد آوردن به مواد مذاب و وارد کردن آنها به داخل سوزن های سرنگ شکل است.
  • پمپ ریسندگی: این پمپ وظیفه وارد آوردن فشار هوا به مواد ذوب شده که از سوزن ها خارج می شود را دارند تا الیاف فیلامنت تشکیل شود.
  • تهویه مرکزی: کمک می کند تا دود حاصل از ذوب پلیمرها خارج شده و هوای اطراف را پاکیزه می کند.
  • دستگاه کشش: پس از خروج مواد مذاب از سوزن ها و تشکیل لایه های فیلامنت دستگاه کشش این لایه ها را کاملاً نازک و یکدست شکل می دهد.
  • کلندر: این دستگاه وظیفه دارد تا الیاف فیلامنت تولید شده را به شکل اتصالات لایه عنکبوتی در کنار یکدیگر قرار دهد تا پارچه های اسپان باند تولید شود.

دستگاه‌ های دیگری مانند کانوایر، کامپیوترها و دستگاه های کنترل کیفیت و ماشین آلات برش نیز باید وجود داشته باشد تا بتوان پارچه های با کیفیت بالا تولید کرد.
در خط تولید پارچه های اسپان باند در داخل ایران ایستگاه های خاصی برای سنجش استحکام و ضخامت این پارچه ها و همچنین ترازوهای دقیقی برای مشخص کردن گرماژ این پارچه ها وجود دارد تا پارچه ها در بالاترین سطح های کیفیتی مطابق با استانداردهای بین المللی به بازار عرضه گردد.
پس از ایجاد الیاف فیلامنت این الیاف را با کمک پیوند دهنده های شیمیایی و یا به کارگیری انرژی مکانیکی در کنار یکدیگر تصویب کرده و اقدام به تولید پارچه های اسپان باند در عرض ها و گرماژهای متنوع می کنند.
این پارچه ها با توجه به نحوه تولید که با کمک دمش هوای گرم و یا استفاده از تاثیر نیروی فراصوتی انجام می ‌پذیرد به شکل لایه سوزنی تولید می گردد.
پلیمر های مختلفی مانند پلی استر پلی اتیلن و پلی پروپیلن که دمای ذوب و ویسکوزیته آنها بالا است جزء بهترین پلیمر ها برای تولید پارچه های اسپان باند محسوب می شود.
اغلب پارچه های اسپان باند به صورت قابل بازیافت می باشند و پس از پایان استفاده از آنها می‌ توان به کارخانه برگردانده شده و در طی روند تولید دوباره به چرخه مصرف برمی گردند.
در حال حاضر به دلیل وجود دستگاه های فوق پیشرفته در کارخانجات تولیدی در ایران این پارچه ها در تنوع بالایی از لحاظ عرض و گرماژ تولید می شوند.
در بین تنوع پلیمرهایی که مورد استفاده در کارخانجات هستند پارچه هایی که از پلیمر های پلی پروپیلن و پلی استر تولید می شوند، جزء بهترین پارچه ها برای استفاده در مراقبت های بهداشتی و پزشکی می باشند.
امکان تولید پارچه های اسپان به صورت چند لایه نیز وجود دارد بدین صورت که در لایه میانی به جای اسپان باند از ملت بلون استفاده می‌ کنند تا مقاومت آن در برابر نفوذ میکروب ها و ویروس ها بیشتر شود.

سفارش پارچه اسپان باند

رنگبندی متنوع پارچه های اسپان باند

برای تولید پارچه های اسپان باند از پلیمرهای خاص استفاده می‌ شود که به دلیل ویژگی رنگ پذیری بالای این پلیمرها امکان تولید پارچه های یکبار مصرف در تنوع رنگ بندی وجود دارد.
کالیته رنگ بندی پارچه های اسپان باند بسیار متنوع است به صورتی که تقریباً همه رنگ های موجود را می توان تولید کرد.
اما برخی از رنگ ها موارد استفاده و کاربرد بیشتری دارند و بیشتر در بازار به فروش می رسند.
بیشتر رنگ هایی که در بخش‌ های بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند به چشم همه افراد آشنا هستند که برخی از آن را در اینجا مورد بررسی قرار می دهیم از جمله:

  1. رنگ سفید بیشترین استفاده و کاربرد را برای تولید ماسک جراحی و پزشکی دارد.
  2. رنگ آبی و صورتی برای تولید لباس بیماران به کار برده می شود.
  3. رنگ سبز بیشترین مورد استفاده را برای تولید گان و شان جراحی دارد.
  4. رنگ های کرم و قهوه ای بیشترین مورد استفاده را برای دوخت روکش ها و کاور های لوازم مختلف دارند.
  5. رنگ های طوسی و مشکی مناسب برای تولید انواع کاور ها و روکش های مختلف هستند.
  6. رنگ های زرد، نارنجی، قرمز، بنفش، بیشترین مورد استفاده را برای تولید انواع ساک های تبلیغاتی دارند.

پارچه اسپان باند آبی و صورتی ۴۰ گرمی و مصارف آن

پارچه های اسپان باند در گرماژهای مختلفی از ۸ گرم تا ۳۸۰ گرم تولید می شوند که هر کدام از این گرماژها موارد مصرف خاصی را به وجود می‌ آورد.
بالا رفتن میزان گرماژ در پارچه های اسپان باند برحسب قانون خاصی صورت می گیرد که بر روی دستگاه ها کاملا برنامه ریزی شده است.
یکی از موارد پر استفاده از پارچه های اسپان باند گرماژ ۴۰ گرم می باشد.
تولید پارچه اسپان باند با گرماژ ۴۰ گرم در رنگ های آبی و صورتی این موضوع را نشان می ‌دهد که این پارچه ها را برای تولید لباس های بیمار خانم و آقا در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می‌ دهند.
استفاده از این رنگ ها برای تولید لباس بیماران موجب ایجاد آرامش و شادی در محیط‌ های سخت بیمارستان می باشد.
مناسب ترین گرماژ برای تولید لباس بیمار، ۴۰ گرم است زیرا بدن نما نبودن لباس ها از لحاظ اخلاقی به خصوص برای بیماران خانم مورد اهمیت قرار دارد.
از رنگ های آبی و صورتی برای لباس بیمارانی که کمتر از ۴۸ ساعت در بخش‌های مختلف بیمارستانی بستری می‌شوند و همچنین برای تولید لباس بیمار در بخش ‌های MRI و ارتوپدی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

سفارش پارچه اسپان باند

چرا پارچه اسپان باند ارزان قیمت است؟

پارچه های یکبار مصرف جزء پر کاربرد ترین پارچه ها در حال حاضر می باشد و از رونق بالایی در خرید و فروش برخوردار است .
با توجه به تعدد مصارف و خرید و فروش پارچه های اسپان باند سوال برایتان به وجود می‌ آید که چرا پارچه اسپان باند ارزان قیمت می باشد.
برای پاسخ دادن به این سوال باید گفت که پارچه های اسپان باند دارای روند تولید خاصی هستند که سرعت تولید آنها بسیار بالا است و به همین جهت به مانند پارچه های تار و پودی مدت زمان طولانی برای بافت آنها صرف نمی شود.
همچنین مواد اولیه برای تولید این پارچه ها پلیمر های مخصوصی که از پالایشگاه های نفتی به دست می آید در کشور ما به دلیل نفت خیز بودن حجم زیادی از این پلیمرها در بالاترین سطح کیفیتی وجود دارد.
نکته مهم دیگر این است که این پارچه ها کاملاً قابل بازیافت می باشند و پس از پایان استفاده به‌ راحتی به چرخه تولید بر می گردند.
البته به پارچه های اسپان باند به عنوان پارچه‌ های یکبارمصرف نگاه می‌ شود به همین سبب این پارچه ها مانند پارچه های سنتی از مقاومت و استحکام خوبی برخوردار نمی باشند و سرعت تولید در این پارچه ها با توجه به دستگاه‌ های پیشرفته بسیار بالا است.

چه عواملی در قیمت پارچه اسپان باند نقش دارند؟

پارچه های اسپان باند دارای تنوع بسیار زیادی هستند که موارد استفاده و کاربرد آنها گسترده می باشد.
برای اکثر افرادی که قصد خرید پارچه اسپان باند را دارند قیمت این پارچه ها اهمیت زیادی پیدا می کند.
ممکن است برای شما که تازه به دنیای پارچه های اسپان باند قدم گذاشته اید این سوال به وجود بیاید که چه عواملی در قیمت پارچه اسپان باند نقش دارد.
با بررسی عوامل و ویژگی‌های خاص پارچه های اسپان باند به راحتی می‌ توانیم به دلایل تغییرات قیمتی این پارچه دست پیدا کنیم.
در اینجا به برخی از عوامل مهمی که در قیمت پارچه اسپان باند نقش دارند می پردازیم از جمله:

  • کیفیت پارچه اسپان باند که با توجه به کیفیت مواد اولیه و دستگاه های تولید مشخص می گردد.
  • گرماژ و ضخامت پارچه های اسپان باند هر چه بیشتر باشد نشان دهنده استفاده بیشتر از مواد اولیه در روند تولید آن است.
  • عرض پارچه های اسپان باند بسیار متنوع است هرچه عرض پارچه بیشتر باشد طبیعتاً قیمت آن نیز بیشتر می‌ شود.
  • تنوع بالا در رنگ بندی پارچه های اسپان باند و استفاده بیشتر از بعضی رنگ ها موجب تغییرات قیمتی این پارچه است.

تمامی عوامل گفته شده امکان تغییرات قیمتی پارچه های اسپان باند را دارند. اما به غیر از این عوامل که ویژگی های پارچه هستند عامل های دیگری وجود دارد که می تواند باعث تغییرات قیمتی و افزایش قیمت های بی دلیل شود.

حضور واسطه ها در بازارهای خرید و فروش یکی از دلایل مهم افزایش قیمت های بی دلیل می باشد. در صورتی که برای سفارش پارچه های اسپان باند امکان حذف واسطه‌ ها را داشته باشید می توانید در شرایط بحرانی به فکر جیب خود بوده و با مدیریت مالی بهتر شرایط را کنترل کنید.

سفارش پارچه اسپان باند

سفارش پارچه اسپان باند یکبار مصرف برای بیمارستان ها

یکی از مراکزی که از پارچه‌ های یکبار مصرف استفاده های متعددی می ‌کند مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشند.
در حال حاضر لازم است تا بیشتر از گذشته به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا بهداشت در محیط ‌های درمانی رعایت شود تا از انتقال و انتشار این بیماری و بیماریهای مشابه جلوگیری گردد.
به همین سبب نسبت به گذشته استفاده از پارچه های اسپان باند یکبار مصرف بیشتر شده است.
بهتر است برای سفارش پارچه اسپان باند یکبار مصرف برای بیمارستان ها از طریق مراکز معتبر و مستقیم و بدون واسطه اقدام کنید.
معمولاً بیمارستان ها سفارش پارچه اسپان باند یکبار مصرف را برای مصارف گسترده‌ ای به کارخانجات تولیدی می‌ دهند که برخی از این موارد استفاده در محیط های بیمارستانی عبارتند از:

  • برای تولید انواع لباس بیمار در بخش ‌های اورژانس MRI و ارتوپدی
  • برای تولید انواع گان و شان جراحی در اتاق عمل
  • برای تولید انواع ماسک جراحی و پرستاری و ماسک های فیلتردار
  • به عنوان ملحفه و زیرانداز در بخش‌ های اورژانس و بستری های سرپایی و بخش های عفونی
  • برای تولید کلاه و پاپوش های مخصوص بخش های عفونی و اتاق عمل

پس بهترین راه برای سفارش پارچه اسپان باند برای بیمارستان‌ ها انتخاب کارخانجات به صورت مستقیم و یا نمایندگی های پخش آنها در سراسر کشور می باشد.

مزایای خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از شرکت پارادا

در شرایط روز جامعه استفاده از پارچه یکبار مصرف بیمارستانی گسترش زیادی پیدا کرده است و خرید پارچه یکبار مصرف در حجم های زیاد انجام می شود.
تمامی مدیران بیمارستان ها و صاحبان تولیدی های منسوجات بیمارستانی تلاش می ‌کنند تا قیمت پارچه های اسپان باند کاملا مناسب باشد تا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه شود.
انتخاب شرکت پارادایس می تواند جزء بهترین انتخاب ها برای خرید پارچه های اسپان باند بیمارستانی قرار بگیرند.
سفارش پارچه اسپان باند از طریق شرکت پارادا مزایای بسیار زیادی برای خریداران به وجود می آورد.
برخی از مزایای استفاده از پارچه اسپان باند از طریق شرکت پارسا برای خریدار عبارتند از:

  • امکان دسترسی به تنوع بالای پارچه های اسپان باند به دلیل ارتباطات گسترده این شرکت با کارخانجات تولیدی
  • خرید پارچه های اسپان باند به شکل مستقیم از کارخانجات با حذف واسطه ها
  • امکان ثبت سفارش برای خرید در هر ساعت از شبانه روز به دلیل ایجاد سایت های آنلاین
  • ارسال محصول خریداری شده در کمترین روز کاری به محل مورد نظر خریدار
  • ارسال پارچه های خریداری شده در بسته بندی های کاملا استاندارد و بهداشتی برای جلوگیری از آلودگی های محیطی
در صورتی که قصد سفارش پارچه اسپان باند بیمارستانی را به صورت عمده را دارید همین حالا با کارشناسان بخش فروش شرکت پارادا ارتباط برقرار کنید تا ضمن دریافت راهنمایی های کامل به صورت رایگان، سفارش خود را ثبت کنید.
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت فروش اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی نمایندگی هایی که اقدام به فروش اینترنتی می نمایند، بسیار …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟