فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه کجراه بیمارستانی / مشاوره و خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی آبژاول

مشاوره و خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی آبژاول

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی از بزرگترین مرکز خرید پارچه ترگال آب ژاول اتاق عملی در عرض ها و گرماژهای مختلف ممکن شد. پر مصرف ترین پارچه را زیر قیمت بازار از ما بخرید.

آشنایی با انواع پارچه ترگال

انواع پارچه ترگال دو نوع ساده و کجراه است که بسیاری از کارخانه های نساجی آن را بافته و به بازار عرضه می کنند. پارچه ترگال ساده را در بازار تنها پارچه ترگال و پارچه ترگال کجراه را تنها پارچه کجراه می نامند.
پارچه ترگال بافت تختی دارد که از الیافی با شبکه منظم در هم بافته می شوند. به طور معمول عرض این پارچه که به الیاف آن پود گفته می شود ۱۵۰ سانتی متر است.
همچنین به الیاف این پارچه در طول آن که از جنس پلی استر ویسکوز است، تار یا چله می گویند.
نمره نخ تار پارچه ترگال که از جنس پلی استر ویسکوز می باشد، ۲/۳۰ است که در بازار به این نمره نخ در بازار سی دولا می گویند.
نمره نخ پود پارچه ترگال که از جنس نخ فلامنت یا همان فیلامنت می باشد، ۱۵۰ است.
اگر می خواهید بدانید که نمره نخ چیست باید بگوییم که هر نخ یا الیاف نمره ای دارد که به ضخامت، قطر و وزن نخ مربوط است.
بافت پارچه ترگال ساده به شکل مربع می باشد. تراکم بافت یا وزن پارچه در حالت عادی با ۱ متر طول و ۱۵۰ سانتی متر عرض، به طور عادی ٢۴٠ گرم است.
به پنبه یا ویسکوز در اصطلاح بازاری، نخ یا پارچه نخی می گویند که نخ ویسکوز به شکل ترکیبی با الیاف پلی استر در تار یا همان طول پارچه ترگال استفاده می شود.
نخ پلی استر ویسکوز از درصدهای تقریبی ٢۵ درصد ویسکوز و ٧۵ درصد پلی استر ساخته شده است.
در کل در هر ۱ متر پارچه ترگال ساده به عرض ۱ متر و ۵۰ سانتی متر، به طور تقریبی بین ۴٠ تا ۴۵ گرم ویسکوز یا همان الیاف طبیعی موجود است.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

مقدار تقریبی ویسکوز یا همان الیاف طبیعی در پارچه ترگال، ١٨ درصد است که در بازار برای گرد کردن آن را ٢٠ درصد به حساب می آورند.
اما از مهم ترین فرق بین پارچه ترگال ساده با پارچه ترگال کجراه گرماژ آن می باشد. وزن پارچه که به آن گرماژ پارچه نیز گفته می شود، به تراکم بافت و ضخامت پارچه مرتبط است.
اختلاف گرماژ بین پارچه ترگال ساده و پارچه ترگال کجراه با جنس پلی استر و ویسکوز به طور تقریبی ۴٠ تا ۵٠ گرم می باشد.
به جز این که پارچه ترگال، بافت ساده و مربعی داشته ولی پارچه کجراه بافتی کج دارد، در بقیه موارد این دو پارچه با هم یکسان هستند.

طرح کج پارچه کجراه دلیل نام گذاری این پارچه است که تراکمی بین ٢٨٠ تا ٢٩٠ گرم دارد. به همین دلیل پارچه ترگال کجراه ضخامت بیشتری نسبت به پارچه ترگال ساده داشته و از زیر دست قوی تری نیز برخوردار است.

عرض ها و گرماژهای پارچه ترگال

به طور معمول پارچه ترگال ساده از ۴۱۰۰ نخ تار و در یک سانت بافت پارچه ۲۴ عدد نخ پود بافته می شود. در هنگام تولید این پارچه، عرض آن ۱۶۵ سانتی متر بوده و در اتمام کار عرض آن ۱۵۰ سانتی‌متر می شود.
در نوع پارچه ترگال کجراه آن ۵۱۰۰ نخ تار و در یک سانت بافت پارچه ۲۴ عدد نخ پود بافته می‌ شود. در هنگام تولید این پارچه، عرض آن ۱۶۵ سانتی‌ متر بوده و در اتمام کار عرض آن ۱۵۰ سانتی‌ متر می‌ شود.
پارچه کجراه که بافت آن کج و مورب بوده و علت نام گذاری این پارچه می باشد، به طور معمول در دوخت کت و مانتو مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
پارچه ترگال ساده که بافت آن ساده و صاف بوده، در گرم ‌های متنوعی بافته می‌ شود. گرماژ این پارچه با توجه به تعداد نخ‌ ها و الیاف های استفاده شده در تار و پود این پارچه تغییر می کند.
پر مصرف ترین گرماژ پارچه ترگال ساده ۲۴۵-۵+۵ می باشد اما کمتر از این گرماژ هم در بازار دیده شده است.

در پارچه ترگال کجراه هم با توجه به نوع بافت و تراکم آن گرماژ ‌های متنوعی موجود است که پر مصرف ترین گرماژ آن ۲۹۵-۵+۵ می باشد. البته پارچه ترگال کجراه با گرماژ ۲۵۰ گرم هم در بازار دیده شده است.

مهم ترین ویژگی های پارچه ترگال و کجراه چیست؟

همان طور که در بالا اشاره کردیم، پارچه ترگال انواع متنوعی دارد که هر کدام دارای مشخصات ویژه ای می باشد. مقاومت و استحکامی که بافت پارچه ترگال دارد یکی از ویژگی ‌های مهم این پارچه است.
مقاومت و استحکام این پارچه باعث شده که برای دوخت لباس فرم مدرسه، لباس فرم کار و انواع مانتو استفاده شود.
لباس ‌های دوخته شده با پارچه ترگال، به آسانی چروک نمی شوند و این یکی از مهم ترین ویژگی های ممتاز پارچه‌ های ترگال برای انتخاب لباس فرم محل کار است.
به دلیل قیمت بسیار مناسب پارچه‌ های ترگال ساده و ترگال کجراه، این نوع پارچه برای دوخت مانتو، لباس فرم مدرسه و لباس فرم اداری مصرف زیادی دارد.
رنگ ثابت، تراکم مناسب و استقامت بالا از ویژگی های یک پارچه ترگال مناسب می باشد.
دلیل لزوم داشتن این ویژگی ها، استفاده این پارچه در مواردی است باید ثبات رنگ آن در برابر شستشو، ضدعفونی کردن و غیره زیاد باشد.
همچنین ویژگی دیگر، استقامت زیاد در مقابل سایش و کشش در پارچه ترگال است که این پارچه را برای فعالیت های فعال و پر تحرک مناسب می‌ کند.
پارچه های ترگال ساده و کجراه از نظر اقتصادی به صرفه و ارزان‌ تر بوده و در صورتی که بتوانید منابع اصلی تولید و فروش و یا منبع خرید مستقیم را پیدا کنید، می ‌توانید خریدی با قیمت مناسب داشته باشد.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

پارچه کجراه بیمارستانی و مصارف آن

سالانه پارچه های مختلفی برای استفاده در بیمارستان خریداری می شوند:

  • پارچه ترگال ساده
  • پارچه ترگال کجراه
  • پارچه فلامنت فلامنت
  • پارچه تترون
  • پارچه فلامنت پنبه
  • پارچه ویسکوز ویسکوز ساده و طرحدار
  • پارچه اسپان باند یا بی بافت
  • پارچه اس ام اس
  • پارچه های ملحفه ای
  • پارچه برزنت بیمارستانی
  • پارچه های پرده ای

آبی آسمانی، صورتی، سفید و لیمویی، سبز مغز پسته ای و سبز پر رنگ که به سبز بیمارستانی معروف است، همگی از محبوب ترین رنگ های مراکز درمانی می باشند. اما ممکن است رنگ های دیگری هم با توجه به سیاست گزاری مدیریت بیمارستان ها استفاده شوند.
در بیشتر موارد استفاده پارچه بیمارستانی، به خصوص بیمارستان های دولتی، لباس فرم بیماران مرد با رنگ آبی و لباس فرم بیماران خانم با رنگ صورتی دوخته می شود.
وزن مناسب پارچه ترگال کجراه بین ۲۷۰ ، ۲۸۰ و ۲۹۰ گرم می باشد که بیشتر شرکت های تولید کننده پارچه، منسوجات بیمارستانی آن را در گرماژ ۲۸۰ گرمی به بازار ارائه می کنند.
پارچه ترگال کجراه باید شرایط کیفی گفته شده در بالا را داشته باشد. این پارچه از ضخامت و مقاومت بیشتری نسبت به دو پارچه ترگال ساده و پارچه تترون برخوردار است، به همین دلیل برای گزینه هایی مانند لباس فرم پرسنل بسیار خوب است.
ضخامت و مقاومتی که پارچه کجراه بیمارستانی داشته و در کنار آن ها، لطافتی که این‌ پارچه دارد، موجب شده تا از این پارچه برای دوخت ملحفه بیماران و رو تختی بیمارستان استفاده گردد.
البته ممکن است هر بیمارستان با توجه به تصمیمات مدیران خود از پارچه های کجراه با طیف رنگی گوناگونی برای برای مصارف خود استفاده کند.
به طور حتم قبلاً زیاد دیده اید که برای دوخت لباس فرم پرستاران و‌ پزشکان از پارچه کجراه سفید رنگ بیمارستانی استفاده می کنند.
موضوعی که بیشتر برای مصرف کنندگان این نوع رو پوش مهم است، تل نشدن پارچه و یا به اصطلاح دون دون نشدن پارچه در هنگام مصرف می باشد.
اگر از پارچه کجراه جنس خوب استفاده نشود، بیش تر رو پوش های پزشکان به خصوص در قسمت های آرنج دچار تل شدن زیاد و از دست دادن کیفیت می شوند که این امر باعث نارضایتی آن ها می شود.
در نتیجه برای خرید پارچه کجراه برای رو پوش پزشکی و‌ پرستاری باید به جز بر بررسی لطافت پارچه، به این مواردی هم توجه کرد.
لباس های فرم بیمارستانی که به قسمت های انتظامات، کارکنان نظافت و … مربوط می شود، هر بیمارستانی با توجه به رنگ مورد نظر خود تلاش می کند تا با کیفیت ترین پارچه کجراه را سفارش دهد.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

پارچه لباس فرم کارکنان بیمارستان همه باید مثل پارچه های رو پوش پزشکی از کیفیت مرغوبی برخوردار باشد.
این قضیه هم بسیار مهم است که با توجه به رنگ های متنوع این پارچه، باید کیفیت رنگرزی پارچه هم بررسی شود که به خاطر شستشوی مداوم و ضد عفونی کردن لباس ها، مشکل ایجاد نکرده و باعث افت کیفیت نشوند.
پارچه های کجراه بیمارستانی که در این قسمت مصرف شده و دوخته می شوند از نظر رنگرزی پارچه کمی فرق دارند اما از نظر بافت پارچه هیچ فرقی نخواهد داشت!
پارچه کجراه اتاق عملی که با نام پارچه کجراه سبز بیمارستانی هم شناخته می شود به علت شستشوی زیاد با مواد ضد عفونی کننده قوی باید از نظر رنگرزی مقاومت بالایی داشته باشد.
همچنین رنگ این پارچه ها به جز سبز از رنگ آبی کاربنی هم برای قسمت اتاق عمل استفاده می شود.
رو پوش های جراحان و منسوجات اتاق عمل بعد از هر دفعه مصرف برای ضد عفونی کردن پارچه با مواد آب ژاول یا وایتکس شسته می شوند و پارچه نباید در هنگام شتسشو به رنگ پریدگی دچارشود. در اصطلاح به این پارچه ها، ضد آب ژاول هم می گویند.
پارچه کجراه ضد آب ژاول یا همان کجراه ضد وایتکس پر فروش ترین پارچه خریداری شده توسط بیمارستان هاست. رنگرزی این نوع پارچه ها با این ویژگی، رنگرزی خمی نام دارد.
در نتیجه موقع خرید و فروش انواع کجراه سبز بیمارستانی به ویژگی ضد وایتکس بودن این پارچه توجه کنید.

پارچه کجراه سبز بیمارستانی آب ژاول اتاق عملی

ویژگی های پارچه کجراه باعث می شود تا در شستشوی پارچه با وایتکس و مواد شوینده قوی، رنگ و کیفیت خود را از دست ندهند.
پارچه و‌ منسوجات بیمارستانی هم برای حفظ بهداشت حتماً باید با مواد شوینده قوی مثل وایتکس شسته شوند، به همین خاطر است که کیفیت انواع پارچه در بیمارستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
یکی از پر مصرف ترین پارچه های بیمارستانی، پارچه کجراه بیمارستانی آب ژاول است که در این موارد، مورد استفاده قرار می گیرد: شان، گان، لباس فرم پزشکان و لباس های اتاق عمل
مشخصات و ویژگی های پارچه کجراه سبز آب ژاولی نیز عبارتند از:
رنگ ثابت، عرض ۱۵۰، فلامنت در پلی استر ویسکوز، رنگ خمی، مقاوم در برابر کشش، تل نشدن و گرماژ ۲۸۰ گرم

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

 

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی سبز در بازار

قیمت خرید پارچه های کجراه به موارد متفاوتی مربوط است:

  • نوع نخ
  • رنگ پارچه
  • نوع رنگرزی
  • آب ژاول بودن
  • خرید عمده
  • خرید بدون واسطه
  • خرید حضوری یا غیر حضوری

تمام موارد گفته شده در بالا از عوامل موثر در قیمت خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی و پارچه ترگال می باشند. در نتیجه قیمت خرید پارچه های ضد آب ژاول از مدل های ساده گران تر بوده و از قیمت بیش تری برخوردار است.
گوناگونی بزرگی که در بازار پارچه های کجراه بیمارستانی و‌ پارچه های ترگال بیمارستانی وجود دارد باعث می شود که بسیاری از خریداران در هنگام خرید پارچه دچار سردرگمی می گردند.
به همین دلیل امکان دارد که در زمان خرید نتوانند به راحتی پارچه مناسبی با قیمت ارزان پیدا کنند. پس بهتر است با کمک یک مشاور یا یک مرکز خرید مطمئن، قراداد ببندید که با توجه به ارائه اطلاعات کاربردی، در آخر پارچه های مناسب با مصرف شما را معرفی کرده و خریدی آسان داشته باشید.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی به قیمت روز

کارخانه های بافندگی و‌ رنگرزی بسیاری در کشور وجود دارند که خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی را با کیفیت های مختلفی ممکن می کنند و هر یک رنگ های متنوعی دارند.
بدیهی است که برای یک خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی خوب، به جز اطلاع داشتن از مشخصات پارچه، دسترسی به کارخانه پارچه و خریدی ارزان قیمت هم برای مشتریان بسیار مهم است.
به همین ترتیب داشتن ارتباطی بدون واسطه با کارخانه تولید کننده می تواند قیمت خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی را کم کرده و دغدغه های فکری مشتریان را هم کم کند.
با شرایط گفته شده می توان پارچه بیمارستانی خوبی را با قیمتی ارزان و کارخانه ای خرید نمود و همچنین باعث رونق بخشیدن به کسب و کار خریداران و تولیدی های منسوجات بیمارستانی شد.
از مزایای خرید از سایت ما:

  1. دسترسی به بزرگترین کارخانجات تولیدکننده این پارچه
  2. دست اول بودن قیمت پارچه ترگال
  3. مشاوره و ارسال نمونه عدلی
  4. کیفیتی عالی و خاص
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ارزان ترین قمت پارچه کجراه سبز بیمارستانی در بازار

پارچه کجراه سبز بیمارستانی با کیفیت بافت و رنگ عالی و تضمین شده، ارزان ترین …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟