فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / قیمت پارچه تترون بیمارستانی سفید | مرکز پخش و فروش متنوع ترین مدل پارچه

قیمت پارچه تترون بیمارستانی سفید | مرکز پخش و فروش متنوع ترین مدل پارچه

قیمت پارچه تترون بیمارستانی سفید که از جمله پر مصرف ترین رنگ پارچه تترون به شمار می رود را می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش این محصول مطلع شوید و همچنین در این مراکز می توانید قیمت پارچه تترون ژاپن و قیمت ملحفه تترون را نیز مطلع شوید. این نوع پارچه علاوه بر این که در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند به دلیل کیفیت بسیار بالای که دارند برای تهیه ملحفه و لباس های خانگی نیز بسیار  مناسب می باشد. 

یکی از جمله دلایلی که باعث محبوبیت این نوع پارچه ها شده است می توان به ویژگی های چون قیمت ارزان، سبک بودن، لطافت، رنگبندی متنوع و … اشاره داشت.

قیمت پارچه تترون بیمارستانی سفید | مرکز پخش و فروش متنوع ترین مدل پارچه

قیمت پارچه تترون بیمارستانی رنگی و سفید

قیمت پارچه تترون بیمارستانی رنگی و سفیدخط تولید پارچه تترون بیمارستانی به این صورت است که الیاف بعد از ارسال از قسمت ریسندگی به قسمت بافندگی کارخانه انتقال می یابند، در این قسمت بافنده به وسیله دستگاه های بافت پارچه خام تترون را با تراکم های متفاوت تولید می کنند. سپس بعد از تولید به قسمت رنگرزی انتقال می یابند. این پارچه در رنگ های بسیار متفاوت تولید می شوند و در نهایت پارچه تولید شده طاقه پیچی می شود و در نهایت در بازار ها و مراکز فروش پارچه لباس بیمارستانی با قیمت مناسب عرضه می گردد.. 

پارچه تترون از لحاظ جنس تولید شده نیز بسیار متفاوت می باشد که می توان به مواردی که در ادامه بیان خواهیم نمود اشاره داشت که عبارتند از:

  1. ویسکوز
  2. پلی استر
  3. فلامنت

معمولا فلامنت چله این نوع پارچه ها فلامنت و پود آن ها پلی استر و ویسکوز می باشد.

تولیدی انواع منسوجات بیمارستانی رنگی و سفید

تولیدی انواع منسوجات بیمارستانی رنگی و سفیدکارگاه ها تولیدی و افرادی که منسوجات مرکز های درمانی و بیمارستان ها مانند لباس بیمار، روپوش پزشکان و پرستاران، ملحفه های مورد استفاده در بیمارستان و سایر منسوجات دیگر را تولید می کند. آن ها پارچه های مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری می کنند. 
به همین دلیل تولید کننده گان لباس های بیمارستانی باید اطلاعات کامل چه در مورد مشخصات و ویژگی های پارچه تترون و چه نحوه معامله و خریداری نمودن آن با قیمت مناسب باید اطلاعات کاملی داشته باشند.

پارچه تترون از جمله پارچه های است که در عرض های متفاوتی با تراکم های بافت مختلف با وزن های مختلف در کارخانه انواع منسوجات تولید می شوند. کارخانه پارچه تترون اصفهان می توان گفت یکی از تولید کنندگان اصلی پارچه تترون بیمارستانی برای تهیه انواع منسوجات مورد نیاز بیمارستان ها می باشند.

مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی سفید به قیمت کارخانه

مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی سفید به قیمت کارخانهمراکز و نمایندگی های بسیاری در کشور وجود دارد که انواع تولیدات کارخانه تترون بروجرد را عرضه می کنند، قیمت پارچه تترون بروجرد عرضه شده در این مراکز به دلیل حذف واسطه ها بسایر مناسب و به قیمت کارخانه است. 
پارچه تترون تولید شده در این کارخانه ها در تنوع بسیار بالای تولید می شوند که در اینجا می توان به چند مورد آن اشاره نمود که عبارتند از:

  • ۹۰ سانتی متر
  • ۱۱۰ سانتی متر
  • ۱۵۰ سانتی متر
  • ۱۸۰ سانتی متر
  • ۲ متر
  • ۳ متر

هر کدام از این تولیدات بیان شده دارای رنگ های بسیار متفاوت می باشند. 

پارچه های تترون بروجرد علاوه بر این که برای تهیه البسه و منسوجات مورد نیاز بیمارستانی استفاده می شود برای دوخت انواع مقنعه، پیراهن های مجلسی و اسپرت مورد استفاده قرار می گیرند. 

لیست قیمت پارچه تترون عرضه شده در بازار را می توانید از مراکز و نمایندگی های معتبر مطلع شوید.

خریدار پارچه تترون بیمارستانی سفید به صورت عمده

خریدار پارچه تترون بیمارستانی سفید به صورت عمدهدر هر بیمارستان و مراکز درمانی با توجه بهه نوع سیاستی که دارند، با توجه به خصوصی و یا دولتی بودن این مراکز و سلثه شخصی مدیر و سایر مسائل دیگر رنگ پارچه تترون مورد نیاز خود را انتخاب می نمایند. 

اما می توان گفت بیشتر بیماریتان ها و مراکز درمانی دولتی از پارچه تترون با رنگ های آبی و صورتی برای لباس های بیماران خود انتخاب می نمایند. به صورتی که رنگ آبی برای آقایان و صورتی برای خانم ها.

در بیمارستان استفاده از هر رنگ پارچه به معنای متفاوتی خواهد بود به این صورت که پارچه تترون سفید برای لباس کادر درمانی مانند پزشکان و پرستاران مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

سایت خرید پارچه تترون بیمارستانی

سایت خرید پارچه تترون بیمارستانی امروزه به دلیل مشغله کاری بسیار زیاد و نداشتن وقت کافی برای جستجو در بازار برای خرید محصول مورد نظر می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق مراجعه به سایت های اینترنتی خریداری نماید. این نوع خرید محدود به خرید یک محصول خاص نمی شود و شما می توانید پارچه تترون بیمارستانی مورد نیاز خود را از این طریق نماید. خرید اینترنتی پارچه تترون می تواند برای تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی دارای مزایای بیشماری باشد که در اینجا به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد که عبارتند از:

  1. قیمت مناسب
  2. خرید در هر ساعت از شبانه روز
  3. ارسال رایگان 
  4. بسته بندی مناسب
  5. تنوع محصول
  6. راهنمای و مشاوره
  7. ضمانت محصول

همانطور که اشاره شد پارچه های تترون از لحاظ رنگ بسیار متفاوت است اما هر کدام از این رنگ ها در قسمت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال پارچه سفید برای روپوش پزشکان و پرستاران و پارچه های سبز برای اتاق عمل مورد استفاده قرار خواهد رفت. فروش پارچه سبز بیمارستانی و سایر رنگ های پارچه های تترون در این سایت های اینترنتی عرضه می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی

بهترین لیست قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی با قیمت دست اول آغاز شده است. همین حالا می توانید …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟