فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / خرید پارچه ترگال بیمارستانی در تهران | بزرگترین مرجع توزیع و فروش پارچه در ایران

خرید پارچه ترگال بیمارستانی در تهران | بزرگترین مرجع توزیع و فروش پارچه در ایران

پارچه ترگال یکی از پارچه های پرکاربرد در صنایع پوشاک است. این پارچه در رنگ های زیاد و همچنین طرح ها متفاوت به بازار عرضه می شود. خرید پارچه ترگال بیمارستانی در تهران و سایر شهرها امکان پذیر است. شما می توانید به شرکت های تولید کننده در گام نخست و سپس به نمایندگی های این شرکت ها در شهرتان مراجعه نمایید و کالایی را که مورد نیازتان است، خریداری کنید.

ترگال در دو طرح اصلی تولید می شود:

  1. ترگال ساده
  2. ترگال طرح دار

پارچه بیمارستانی ترگال، انواع گوناگونی دارد که یکی از آن ها پارچه ترگال کجراه است. این نوع از پارچه کاربرد زیادی در بیمارستان ها و مراکز درمانی دارد. از پارچه ترگال پوشاک و یونیفورم رسمی پرستاران و پزشکان تولید می شود. ترگال ها در رنگ های سفید و سبز بیشتر کاربرد دارد. رنگ سبز آن در اتاق عمل استفاده می شود. 

خرید پارچه ترگال بیمارستانی در تهران | بزرگترین مرجع توزیع و فروش پارچه در ایران

خرید و فروش انواع پارچه بیمارستانی

خرید و فروش انواع پارچه بیمارستانیخرید و فروش انواع پارچه بیمارستانی، در فروشگاه هایی انجام می پذیرد که در کار معاملات انواع پارچه هستند. این فروشگاه ها علاوه بر پارچه های عادی، پارچه هایی که به درد بیمارستان میخورند را نیز تولید عرضه می دارند. در این فروشگاه می توان پارچه هایی از قبیل:

  • تترون بیمارستانی
  • ترگال بیمارستانی
  • پارچه اسپان باند بیمارستانی
  • پارچه فلامنت بیمارستانی

را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. همچنین فروشگاه هایی که لوازم پزشکی به فروش می رسانند هم این نوع پارچه های بیمارستانی را عرضه می کنند. آنان پارچه ها در مدل ها، رنگ ها و طرح های مختلفی به فروش می گذارند. قیمت هر کدام از پارچه های بیمارستانی به دلیل کارایی و کیفیتی که دارند متفاوت است. مرکز فروش پارچه بیمارستانی در هر شهری می تواند باشد.

مرکز خرید پارچه ترگال بیمارستانی در تهران

مرکز خرید پارچه ترگال بیمارستانی در تهرانپارچه ترگال را شرکت های معدودی هستند که تولید می کنند. این شرکت ها نمایندگی های مرکزی خود را در تهران ایجاد می نمایند. از آن جا آن ها محصولات را به شهرهای دیگر کشور می فرستند. در تهران بازارهای پارچه فروشی زیادی وجود دارند. در این بازارها شما می توانید مغازه هایی را پیدا نمایید که در کار تخصصی فروش پارچه بیمارستانی به ویژه پارچه ترگال می باشند. این مغازه ها عرضه کننده مستقیم این نوع از پارچه هستند. 

در کنار این، وب سایت های اینترنتی هم امروزه مرکزی برای خردی پراچه ترگال بیمارستانی در تهران و سایر استان ها به شمار می روند. این وب سایت ها انواع مختلفی از پارچه های بیمارستانی را به فروش می رسانند.

عمده فروش انواع پارچه بیمارستانی در تهران

عمده فروش انواع پارچه بیمارستانی در تهرانعمده فروش انواع پارچه بیمارستانی در تهران، می توانند این مراجع باشند:

  • نمایندگی های فروش: شرکت هایی که در حوزه تولید پارچه بیمارستانی فعالیت می کنند، نمایندگی هایی را در تهران پایتخت کشور ایجاد نموده اند. این نمایندگی ها کارشان پخش عمده و فروش عمده می باشد. 
  • فروشگاه ها: در بازارهای گوناگون همانگونه که ذکر شد، فروشگاه هایی برای فروش پارچه بیمارستان وجود دارد. 
  • وب سایت ها: در اینترنت هم فروشگاه های آنلاین وجود دارد. این فروشگاه ها انواع پارچه بیمارستانی در تهران را به صورت عمده به فروش می رسانند.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانیقیمت پارچه ترگال بیمارستانی ربط مستقیمی به این مسائل دارد:

  • کیفیت الیاف
  • ابعاد
  • گرماژ
  • برند

هر کدام از این ها روی قیمت پارچه بیمارستانی تأثیرگذار می باشند. وب سایت های گوناگون قیمت این پارچه را گوناگون اعلام می کنند. تعیین کننده اصلی قیمت بازار، کارخانه هایی هستند که این نوع کالا را تولید و به بازار عرضه می نمایند. یکی از کارخانه های مشهور در این زمینه، فدک نام دارد. قیمت پارچه ساده ترگال را یکی از وب سایت های اینترنتی هر متر مربع را بین ۱۲۵۰۰ تا ۱۳۳۰۰ اعلام کرده است. 

برای به دست آوردن قیمت دقیق این نوع از پارچه بیمارستانی، می توانید با کارخانه و یا نمایندگی های شرکت های گوناگون تولید کننده تماس بگیرید و از نرخ روز پارچه ترگال بیمارستانی آگاهی کسب کنید و اگر نیاز داشتید خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

انواع پارچه ترگال بیمارستانی

فروش انواع پارچه ترگال بیمارستانی با بهترین کیفیت

انواع پارچه ترگال بیمارستانی با بهترین کیفیت در کالیته رنگی متنوع به دو صورت عدلی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟