فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید پارچه اسپان باند تناژ بالا در شیراز

خرید پارچه اسپان باند تناژ بالا در شیراز

خرید پارچه اسپان باند تناژ بالا در شیراز، هم حضوری ممکن است و هم غیر حضوری. آیا از طرح تولید پارچه های اسپان باند مطلع هستید؟ آیا می دانید انواع ضخامت هایی که از این پارچه به بازار راه پیدا می کند، چه می باشد؟ به نظر شما، یک رول پارچه اسپان باند دارای چه مشخصات و ویژگی هایی می باشد؟ امکان صادرات پارچه اسپان باند به کشور های دور و نزدیک وجود دارد؟ اصلاً کیفیت تولیدات داخلی آنقدری هست که مناسب برای صادرات باشد؟
یکی از حوزه هایی که فعالیت در آن با دردسر های بسیاری همراه می باشد، حوزه خرید و فروش و تجارت پارچه است. زیرا دنیای پارچه یک دنیای بسیار بزرگی بوده و جالب است بدانید که هر پارچه خود دارای ده ها زیر مجموعه دیگر هم هست. همین باعث شده تا بازار پارچه یکی از بازار های همیشه پررونق محسوب شود.
همراه با پیشرفت تکنولوژی تولید در صنایع پارچه بافی، پارچه های جدیدی هم تولید و روانه بازار فروش می شود. یکی از این پارچه های تازه وارد به بازار، پارچه اسپان باند است که مشخصات و ویژگی های آن متفاوت از دیگر پارچه های معمولی می باشد.
ممکن است با خود بپرسید که چطور؟
این پارچه مگر چه ویژگی و مشخصاتی دارد؟
و سوالاتی از این قبیل.
به همین منظور، ما این تاپیک را به بحث و بررسی پیرامون پارچه اسپان باند اختصاص داده ایم. همراه ما باشید تا جواب درست سوالاتتان را بیابید.

طرح تولید پارچه های اسپان باند

پارچه اسپان باند یک پارچه جدیدی است که دارای بافت پرسی می باشد. یعنی تار و پود در تهیه و تولید ورق های آن نقشی نداشته و الیاف تحت فشار، حرارت و کشش به این پارچه تبدیل می شوند.
اما لازم است برای درک بهتر مسئله، طرح تولید پارچه های اسپان باند را از اول تا آخر توضیح دهیم.
قبل از هر چیز لازم است بدانید، این پارچه از مواد اولیه پلیمری ساخته می شوند. مانند پلی استر، پلی پروپلین و … که نوع ماده اولیه بر مشخصات آن تاثیر گذاشته و سبب می شود تا مصارف متفاوتی داشته باشند.
در دستگاه های اکسترودر، مواد اولیه به مواد مذاب تبدیل می شوند. این مواد تحت فشار اکسترودر، از سوزن های ریز و باریکی که در دستگاه تعبیه شده خارج می شوند. خروج این مواد باعث می گردد تا الیافی شبیه به الیاف فیلامنت تولید شود. این الیاف در حین خشک شدن، روی نوار نقاله ای قرار گرفته و به صورت ایرودینامیک تحت کشش های مداوم قرار می گیرند. این کشش های مداوم ورق های پارچه اسپان باند را به وجود خواهد آورد.
بد نیست بدانید که در کارخانه های تولیدی پارچه اسپان باند، از دستگاه های زیر استفاده می شود:

  • دستگاه دوخت پارچه
  • دستگاه برش
  • دستگاه دوخت حرارتی
  • دستگاه اکسترودر
  • دستگاه چاپ روی پارچه و …

خرید پارچه اسپان باند

انواع ضخامت پارچه اسپان باند تولیدی

پارچه اسپان باند تولیدی دارای ده ها زیر مجموعه است که با توجه به موارد مختلف دسته بندی می شوند. مثل:

  • کیفیت
  • تعداد لایه
  • عرض پارچه
  • طول پارچه در طاقه
  • رنگ پارچه و غیره

در اینجا که موضوع بحث و بررسی، انواع ضخامت پارچه اسپان باند می باشد، باید در خصوص تعداد لایه ها، وزن یا گرماژ پارچه اسپان باند صحبت کنیم.
تراکم بافت پرسی مواد اولیه در ساخت پارچه اسپان باند، تاثیر مستقیمی بر روی ضخامت پارچه دارد. طبیعی است که هر چه میزان تراکم بافت پرسی بیشتر باشد، ضخامت هم بیشتر خواهد بود.
دیگر مسئله مرتبط با ضخامت، وزن پارچه می باشد. پارچه اسپان باند در وزن و یا گرماژ های مختلفی تولید می گردد. یعنی هر عرض مشخص از پارچه در طول یک متر، یک وزن معلومی دارد که آن را در بازار پارچه با عنوان گرماژ می شناسند. هر چه گرماژ پارچه بالاتر رود، ضخامت هم به همان نسبت بیشتر خواهد شد.

تعداد لایه های پارچه، دیگر عامل تاثیر گذار بر ضخامت آن می باشد. اگر بخواهیم پارچه های اسپان باند را از نظر تعداد لایه دسته بندی کنیم، باید بگوییم این پارچه از تک لایه، دو لایه، سه لایه، چهار لایه و گاهاً پنج لایه تولید می شود. هر اندازه که تعداد لایه های پارچه بیشتر باشد، میزان ضخامت آن هم افزایش پیدا خواهد کرد.

مشخصات هر رول پارچه سوزنی اسپان باند

پارچه سوزنی اسپان باند در لباس بیمار پارچه ای بعد از طی مراحل تولید، بازرسی و رفع اشکال، برای عرضه به بازار راهی بخش بسته بندی می شود. در این بخش، پارچه های سوزنی به دو صورت آماده سازی می گردند:

  1. ورقه ای
  2. رولی

پارچه سوزنی اسپان باند ورقه ای مناسب مصارف خانگی و شخصی بوده و هر کس که قصد خرید خرد این پارچه را داشته باشد، ورقه ای آن را تهیه می کند.
اما پارچه اسپان باند رولی، پارچه مخصوص کسانی است که خریدار عمده آن هستند. صنایع مختلف، کشاورزان، دامداران، کارخانه تولید چای کیسه ای و …، از خریداران عمده ای بوده که پارچه اسپان باند رولی را خواهان هستند.
جالب است بدانید که این پارچه در بخش رول پیچی و آماده سازی، با توجه به عرضی که دارد در متراژ مشخصی رول پیچی شده و با استاندارد ترین بسته بندی ها، روانه بازار فروش می گردد.
چون پارچه اسپان باند از دید هر کسی دارای یک مورد مصرف متفاوتی باشد، استاندارد ها هم از نظر خریدار متفاوت بوده و نمی توان گفت پارچه اسپان باندی که در مراکز درمانی و بیمارستان ها استفاده می شود، دارای استانداری مانند اسپان باندی است که در کشاورزی، دامداری و گلخانه داری مورد استفاده قرار می گیرد.
حال که از برخی استفاده های پارچه اسپان باند صحبت شد، بد نیست درباره دیگر موارد مصرف پارچه های اسپان باند رولی بدانید:

  1. صنایع بسته بندی و کاور
  2. تولید محصولات آرایشی و بهداشتی
  3. تولید فیلتر های صنعتی
  4. صنایع نظامی
  5. کشاورزی و دامداری
  6. گلخانه داری
  7. مصارف بیمارستانی
  8. و بسیاری از صنایع دیگر

خرید پارچه اسپان باند

از کدام مراکز فروش بهترین پارچه اسپان باند بخریم؟

همیشه و در همه حال، مراکز فروشی که فروشنده مستقیم و بدون واسطه بوده و با تولید کننده اصلی همکاری می کنند را می توان بهترین مرکز فروش پارچه اسپان باند معرفی کرد.
خیلی از افراد در شهر هایی قطب تولید پارچه اسپان باند می باشند، زندگی می کنند. این افراد برای خرید پارچه اسپان باند، نیاز نیست نگران باشند. زیرا مستقیم از درب کارخانه قادر خواهند بود تا عمده پارچه اسپان باند رولی را با قیمتی زیر قیمت بازار تهیه نمایند. البته این روش خرید مخصوص خریداران عمده می باشد.
اما در بازار امروز به خاطر پیشرفت راه های ارتباطی، دیگر نگرانی بابت خرید پارچه اسپان باند برای کسانیکه در شهر هایی جز قطب های تولید اسپان باند زندگی می کنند، وجود نخواهد داشت. چرا؟
چون مراکز تولیدی، نمایندگی رسمی در شهر های مختلف تاسیس کرده اند تا خرید را برای مشتریان شهر های دیگر آسان کرده و از طرفی خود را در تمامی سطح کشور مطرح سازند.
جدای از این نمایندگی ها که برای خرید نیاز به حضور فیزیکی شما دارند، نمایندگی های مجازی هم هستند که این روز ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.
زیرا خرید از این سایت ها دارای مزایا زیر می باشد:

  1. خریدار لازم نیست هزینه زیادی را صرف انجام امور مرتبط با خرید کند. (مثل رفت و آمد و …)
  2. زمان طلا است و دیگر نیاز نیست در این روش، زمان زیادی صرف جست و جو، رفت و آمد و مسائلی از این قبیل شود. دستکش لاتکس ۱۰۰ عددی یکی از ضروریات جاهای آلوده مثل بیمارستان و درمانگاه ها است.
  3. ثبت سفارش از طرف خریدار می تواند در ساعات مختلف شبانه روز اتفاق افتد. زیرا نمایندگی ها، فروشندگان آنلاین محصول هستند.
  4. خریدار برای تهیه پارچه اسپان باند چه به صورت رولی و چه خرده، لازم نیست محصول را با قیمت بازار تهیه کند. نمایندگی ها محصول را زیر قیمت بازار عرضه می دارند.

خرید پارچه اسپان باند

خرید پارچه اسپان باند در شیراز بصورت عمده

در شیراز مدتی است که کارخانه تولید پارچه اسپان باند آغاز به کار کرده است. این کارخانه تولیدی موفق شده تا با عرضه محصولات باکیفیت که تمامی استاندارد ها و نکات بهداشتی در خطوط تولیدی آن رعایت شده را به بازار عرضه دارد و روز به روز بیشتر از قبل در بازار مطرح گردد.
اما میزان تولید پارچه اسپان باند در این شهر به اندازه ای نیست که بتوان آن را در زمره اصلی ترین تولید کنندگان ایرانی به شمار آورد. در کل، قطب های تولید پارچه اسپان باند در کشور ایران، کارخانه های فعال در شهر های زیر می باشند:

  • یزد
  • اصفهان
  • مشهد
  • تبریز
  • تهران

به هر روی، کارخانه های تولیدی پارچه اسپان باند در شیراز، یزد، اصفهان، مشهد، تهران و دیگر شهر ها، همگی دست به دست هم داده تا بتوانند نیاز بازار را که بسیار بیشتر از میزان تولید پارچه اسپان باند در داخل کشور است پاسخگو باشند و کشور را نیازمند واردات پارچه نسازند.
گاهاً بسته به میزان مصرف داخلی پارچه اسپان باند، بخشی از تولیدات ایرانی به کشور های خارجی صادر می شود. خوشبختانه ایران توانسته از این طریق، درآمد های خوبی را از آن خود نماید.
برای خرید پارچه اسپان باند به صورت عمده در شیراز، چندین راهکار وجود دارد:

  • به کارخانه تولید کننده مستقیماً مراجعه نمایید.
  • نمایندگی حضوری در شیراز و شهر های دیگر را برای خرید انتخاب نمایید.
  • سری به عاملان فروش برند های مختلف در دیگر شهر ها بزنید.
  • از سایت رسمی تولیدی و نمایندگی آن خرید پارچه را انجام دهید.
  • فروشگاه های اینترنتی را برای خرید پارچه برند مورد نظرتان انتخاب نمایید.

هر یک از این شیوه های خرید، خود دارای مزایا و معایب متعددی هستند که فرد خریدار بسته به میزان نیاز، اولویت های خرید و مواردی از این قبیل، اقدام می نماید.
مثلاً کسی که خریدار عمده پارچه اسپان باند می باشد، بی شک روش هایی را برای خرید انتخاب خواهد کرد که:

  1. مستقیم و بی واسطه باشد.
  2. کیفیت محصول را تضمین کند.
  3. بتواند با آن قرارداد طولانی مدت ببندد.
  4. قیمت فروش آن کمتر از قیمت بازار باشد.
  5. دسترسی به آن آسان تر از دیگر مراکز فروش باشد.
  6. مشاوره فروش ارائه داده و فرد را در پروسه خرید راهنمایی کند و مواردی از این قبیل.خرید پارچه اسپان باند

امکان صادرات پارچه اسپان باند بیمارستانی با شرایط ویژه

در بخش گذشته کمی راجع به صادرات پارچه اسپان باند صحبت شد. بخش عظیمی از صادرات پارچه اسپان باند به اسپان باند های بیمارستانی اختصاص پیدا می کند.
این روز ها شرکت های بازرگانی امکان صادرات پارچه اسپان باند بیمارستانی با شرایط ویژه را برای تولید کنندگان فراهم کرده اند که برای آگاهی از این شرایط ویژه، لازم است با مشاورین این شرکت های بازرگانی ارتباط برقرار کرد.
اما بد نیست بدانید که پارچه اسپان باند بیمارستانی چیست و موارد استفاده آن چه می باشد؟
این پارچه، یکی از پارچه های خانواده اسپان باند می باشد که تا حدودی از مشخصات و ویژگی هایی برخوردار است که در دیگر اسپان باند ها قابل مشاهده نیست.
مثلاً پارچه اسپان باند بیمارستانی، پارچه آنتی باکتریال می باشد. در صورتیکه ویژگی آنتی باکتریال بودن برای اسپان باند مصرفی در تولید فیلتر های صنعتی کاملاً بی معنی است.
به منظور درک بهتر، چندی از ویژگی ها و خصوصیاتی که یک پارچه اسپان باند بیمارستانی خوب دارد را در زیر مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد:

  • آنتی یو وی بودن
  • آنتی باکتریال بودن
  • ضد آب بودن
  • آب دوست بودن
  • داشتن لطافت و نرمی فوق العاده
  • داشتن استحکام زیاد
  • دارا بودن مقاومت کششی بالا
  • کیفیت خوب رنگ
  • بدن نما نبودن و داشتن گرماژ مناسب

شاید داشتن اطلاعات در خصوص اینکه مصارف پارچه اسپان باند بیمارستانی چیست، برایتان جالب باشد. به همین دلیل در زیر، چندی از مصارف آن را نام برده ایم:

  1. تجهیزات اتاق عمل
  2. پوشش پزشکان
  3. یونیفرم پرستاران و خدمه
  4. فرم بیماران
  5. رو بالشتی و رو ملحفه ای یکبار مصرف
  6. کاور کفش
  7. کلاه جراحی
  8. پد های بهداشتی
  9. دستمال های تنظیف

البته برای هر یک از این مصارف، از پارچه اسپان باند با عرض، طول، گرماژ و رنگ مشخص استفاده می شود. به عنوان مثال، پارچه های اسپان باند بیمارستانی در رنگ های مشخصی تولید شده که مثلاً رنگ سبز تند در تجهیزات و پوشش های بیمارستانی استفاده شده و رنگ سفید برای یونیفرم و فرم پزشکان و پرستاران به کار گرفته می شود.
خوشبختانه گروه بازرگانی پارچه پارادا توانسته خودش را یکی از بزرگترین مراکز فروش پارچه اسپان باند به بازارهای امروزی و مشتریان، معرفی کند.

در حال حاضر خریدارانی که دو اصل کیفیت و قیمت متناسب با هم از انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی می خواهند، می توانند از طریق این مجموعه سفارش خود را ثبت و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت فروش اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی نمایندگی هایی که اقدام به فروش اینترنتی می نمایند، بسیار …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟